|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Suck my piss |
|
Sue the bastard! () 11.45: restate my assumptions |
|
[offtopic]MU, die smilies kun je ook weghalen door de [no_ubb] tags te gebruiken[/offtopic] Tja... sukkel. |
|
Whahahahah!! Typerend weer.... First of all, Nuclear Blast en black metal gaat al niet samen. En ten tweede: grappig dat men hier over begint, aangezien het grootste deel van zm ook uit dit soort mensen bestaat (niet persoonlijk bedoelt) SCUM FUCK |
|
quote: Zucht... meneer moet zijn 'superioriteit' weer eens laten blijken. Als dit weer zo'n irritant 'ik ben meer black metal dan jullie' topic wordt gaat ie dicht |
|
quote: Whahahah!! Moet je dan werkelijk alles wat ik zeg verkeerd interpreteren? Het is hier dus onmogelijk om kritiek te leveren op de massa, terwijl jullie wel vrolijk met zijn allen de "massa" af lopen kankeren. Beetje hypocriet.. SCUM FUCK |
|
quote: |
|
Duidelijk geval van poser. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: daar helpt geen zalf tegen! Suck my piss |
|
Laat hem toch lekker joh. |
|
quote: hmm het grootste gedeelte, aangezien ik er als non metal uitzie zal ik ook wel een poser zijn MUhAAHAHhahaHAh. NOT! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
als je een poser bent en het toegeeft is het wel ok Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Ik begrijp werkelijk niet waarom iedereen toch schijnt te denken dat je poser bent als je er niet "metal" uitziet. Ik heb in ieder geval nooit gezegd dat dit ook maar iets met uiterlijk te maken heeft, dus ga aub niet je eigen paranoïde theorietjes op mij projecteren.. SCUM FUCK |
|
paranoide theorietjes, eheheheh... "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
als je er niet metal uitziet sta je niet helemaal open voor metal en is het niet je way of life dus dan ben je een Poser toch? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Wel-ik wou gewoon zeggen dat ik het een beetje gek vond iemand te ontmoeten die zo weinig verstand had van zijn favoriete muziek... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
en dat ie dan ook zegt, dat Death te kalm voor hem is dan heb je er echt wel verstand van Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
(puzzled) Hij noemde zich wel BM'er,maar hij kon geen enkele BM-band noemen,van Nuclear Blast had hij nog nooit gehoord en hij was nog nooit naar optredens geweest...dat deed me echt wel achterover slaan... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: als in ik vergeet die smileys wel vaker mijn excuses Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Wat een onzin. "Metal" als way of life heeft niks met kleding te maken. Ik denk dat de echte "metalhead" zich juist totaal niet druk maakt om zulke onzin. En black metal staat al helemaal boven dit soort frivoliteiten. De enige reden is feit dat mensen eerder de neiging hebben je maar met rust te laten als je er "evil" (zo noemen ze dat dan) uitziet, wat ik erg prettig vind...kheb al genoeg debielen die me continu lastig vallen met hun frivoliteiten.. [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 22-12-2001 20:42] SCUM FUCK |
|
zo'n onzin is het helemaal niet mensen die heel erg van metal houden zullen zich wel eens zo willen kleden, die willen de band die ze hebben met die muziek laten zien aan anderen. Niet in de laatste plaats aan mede metalheads Nadeel is wel dat je dan ook posers hebt, die er graag bij willen horen en dat ze de naam van Metalheads wel eens onrecht kunnen aandoen voordeel is wel, dat je posers makkelijk herkent als je met ze gaat praten natuurlijk zijn er ook echte metalheads die zich niet als metalhead kleden (en het is vrij simpel), maar dan vraag ik me af; waarom niet? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Laten zien aan anderen?? Hmzz...je zult het hier wel over metal in het algemeen hebben. Ik voel niet de minste behoefte iedereen te laten zien wat voor bands ik luister, aangezien het grootste deel van die "black metallers" gewoon een stel debielen zijn. Ik voel geen behoefte om hier bij te horen of om geassocieert te worden met dit soort debielen. De weinige intelligente mensen ertussen, die de muziek ook daadwerkelijk begrijpen en hun herseninhoud gebruiken waar die voor is zul je toch niet tegenkomen door een darkthrone shirtje aan te trekken. De ware groten der aarde zijn eenlingen... SCUM FUCK |
|
quote: Idd... Des te vervelender is het als je er onbewust minder extreem bij gaat lopen en opeens steeds meer mensen je lastig gaan vallen . "Kun jij misschien even helpen mijn kinderwagen die trap op te dragen?" |
|
Wat een kut discussie, ik snap niet dat jullie iedere keer weer over BM beginnen, en vervolgens alleen maar proberen degenen die er van houden neer te halen. *Lieve* posers... [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 23-12-2001 21:08] |
|
Héééé,niet boos worden!!Ik zeg toch niets persoonlijks? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |