|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig spelfout weggehaald... |
|
hmm denk ook wel aanwezig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
support is DTH. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Devoted to Hate, je weet wel dat bandje wat ooit Wâldrock heeft geopend en we daarna nooit meer wat van gehoord hebben. |
|
Maar, daar moet ik bij zeggen dat ze nog wel de enige openingsband zijn die nog bestaat volgens mij. |
|
quote: Ah, die ja. spelfout weggehaald... |
|
quote:Room no. 13 bestaat toch ook nog wel? En Icepick trouwens ook Ontopic: aanwezig. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Icepick bestaat niet meer hoor, vorige week uit elkaar gegaan. Room no.13 bestaat zover ik weet ook NIET meer, er zijn nog alleen een bassist en gitarist. En die wouden volgens mij een andere band op richten. |
|
Zoiets heb ik ook gehoord...Het is hier in Friesland een komen en gaan van bandjes met potentie. Ontopic: Misschien aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 02-11-2005 21:20] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Normaal was ik wel aanwezig geweest, maar 't is op een Donderdag, en aangezien ik nu in Utrecht woon ga ik die dag maar mooi naar: The Haunted, God Forbid, God Dethroned, Dead Head - Baroeg Rotterdam. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 09-11-2005 12:03] |
|
Ben benieuwd of iemand hiervan een recensie gaat posten, zodat ik kan zien wat ik vanavond gemist heb. Doei |
|
|
|
Ze spelen vanavond in het Cat House in Glasgow... uurtje weg van waar ik woon. Ik heb lang en hard zitten dubben om er heen te gaan en uiteindelijk besloten niet te gaan. Ben alleen bang dat ik spijt van die beslissing ga krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Gwaptiva op 13-11-2005 23:32] Doei |
|
quote: Yep spelfout weggehaald... |
|
En foto's Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: het is wilden beste man. ik kom vast als een mierenneuker over, maar ik moest het even zeggen. Ontopic: misschien aanwezig. het is wel een eindje weg, en het is op een donderdag. |
|
quote:Klopt. Vooral omdat je 2 weken na dato daar nog op reageert. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ach ja, je moet toch wat he, op je vrije maandag avond. |
|
het is middag beste man. |
|
quote: ach. ik vind 6 uur geen middag. |
|
Ik ga~! Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Wat is de line up van Exodus eigenlijk nu ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |