IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 17/11 EXODUS @ Het Bolwerk Vorige pagina
Gwaptiva
Usericon van Gwaptiva
Posted 14-11-2005 19:06 by Gwaptiva Wijzig reactieProfiel van GwaptivaQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 16:27 schreef varanus het volgende:
Yep

Doei

Gwaptiva
Usericon van Gwaptiva
Posted 14-11-2005 19:12 by Gwaptiva Wijzig reactieProfiel van GwaptivaQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:02 schreef mental het volgende:
Wat is de line up van Exodus eigenlijk nu ?

Rob Dukes vocals
Gary Holt guitars
Lee Altus guitars
Jack Gibson bass
Paul Bostaph drums

Volgens www.brnmetal.com

Doei

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-11-2005 19:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

juist, dank..die rob dukes gast ken ik niet. baal dat wij exodus nooit hebben kunnen zien met die zanger van Exhumed

Fuck the world and fuck you

Gwaptiva
Usericon van Gwaptiva
Posted 14-11-2005 19:26 by Gwaptiva Wijzig reactieProfiel van GwaptivaQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:13 schreef mental het volgende:
juist, dank..die rob dukes gast ken ik niet. baal dat wij exodus nooit hebben kunnen zien met die zanger van Exhumed

Net als ik er van baal ze nooit met Kirk Hammett te hebben gezien

Doei

Master of disaster
Usericon van Master of disaster
Posted 15-11-2005 2:12 by Master of disaster Wijzig reactieProfiel van Master of disasterQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Jammer kan er niet heen, te ver en ga naar THE HAUNTED, maar was er erg graag bij geweest. Zal een VETTE show zijn enjoy!!!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-11-2005 11:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vanavond!

Ben op zich niet zo'n Exodus fan (vind het wel gaaf, maar heb het niet meegekregen in mijn "metaljeugd"), maar ik ga toch om wat fotootjes te nemen en ook een beetje om Paul Bostaph! (die speelt toch wel?)

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-11-2005 17:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En zorg dat ze lukken!!! Tot straks

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-11-2005 0:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Was een leuk avondje.

Diggeth speelde Metallica bijna na (met een bluesy touch af en toe), maar het geluid was bijna perfect, dus het was nog wel om aan te horen ook. Op cd lijkt het me trouwens verschrikkelijk boring.

Devoted to Hate. Tsja, je kunt best leuke nummers maken, je hebt best goeie gitaristen enzo, maar ja als de drummer niet kan drummen dan houdt het natuurlijk op...vreselijk onstrak! Jammer dus. Volgens mij durven ze hem niet uit de band te gooien omdat ie zo groot is

Exodus was vooral de eerste 3 kwartier steengoed. Daarna werd het voor mij meer van hetzelfde, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks bekend ben met hun materiaal. Maar dat het een goeie band is daar kan niemand omheen! Die Gary heeft trouwens echt een geweldige uitstraling. Dat mag ik wel. Helemaal respect omdat hij wat ziekig was vanavond.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-11-2005 0:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

wie stond achter de tafel? hun eigen geluidsman? of mensen van het bolwerk?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-11-2005 0:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Geen idee, eigen geluidsman denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-11-2005 0:59]

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 18-11-2005 14:15 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

kut vergeten

De_bruut
Usericon van De_bruut
Posted 18-11-2005 14:45 by De_bruut Wijzig reactieProfiel van De_bruutQuote dit berichthttp://myspace.com/crushingjackhammer

Devoted To Hate still kicks ass hahahaha!!!
kunnen we van de meeste waldrock openers niet zeggen hahahaha!!!!

Time To Thrash!!!!!!

De_bruut
Usericon van De_bruut
Posted 18-11-2005 14:50 by De_bruut Wijzig reactieProfiel van De_bruutQuote dit berichthttp://myspace.com/crushingjackhammer

quote:

Devoted to Hate. Tsja, je kunt best leuke nummers maken, je hebt best goeie gitaristen enzo, maar ja als de drummer niet kan drummen dan houdt het natuurlijk op...vreselijk onstrak! Jammer dus. Volgens mij durven ze hem niet uit de band te gooien omdat ie zo groot is

ach 2 nummers gingen idd niet zo goed maar ja iedereen maakt fouten....

Time To Thrash!!!!!!

De_bruut
Usericon van De_bruut
Posted 18-11-2005 14:54 by De_bruut Wijzig reactieProfiel van De_bruutQuote dit berichthttp://myspace.com/crushingjackhammer

shit happensss.....

[Dit bericht is gewijzigd door De_bruut op 18-11-2005 14:59]

Time To Thrash!!!!!!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-11-2005 14:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

net zoals 2 keer posten.. lijkt me duidelijk

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-11-2005 15:11 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Schandalig. Ik was gisteren in Bolsward en ik ben het gewoon vergeten.
Hoe was Dead Head in de Baroeg? :-)

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-11-2005 16:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 14:50 schreef De_bruut het volgende:
ach 2 nummers gingen idd niet zo goed maar ja iedereen maakt fouten....
Nee dat bedoel ik niet. Jullie maken best toffe nummers enzo met echt vet riffwerk, maar ze komen door onstrakheid niet altijd helemaal lekker uit de verf vind ik en dat had ik precies hetzelfde toen ik jullie eerder gezien heb. En dat is zonde. Een paar foutjes kan gebeuren natuurlijk, die maakt elke band die niet elke dag een gig heeft. (Ja, ik speel ook in een bandje...)

Maar nou ben ik persoonlijk altijd erg kritisch op strakheid, aangezien het mij vrij snel irriteert als de drummer erachteraan hobbelt, qua snelheid schommelt of qua volume. Maar ja, ik ben dan ook een beetje een zeikerd soms

Verder een tof optreden dat zeker. En ga alsjeblieft door met waar jullie mee bezig zijn

De_bruut
Usericon van De_bruut
Posted 18-11-2005 16:48 by De_bruut Wijzig reactieProfiel van De_bruutQuote dit berichthttp://myspace.com/crushingjackhammer

quote:
Op 18 november 2005 16:08 schreef NecRobert het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Jullie maken best toffe nummers enzo met echt vet riffwerk, maar ze komen door onstrakheid niet altijd helemaal lekker uit de verf vind ik en dat had ik precies hetzelfde toen ik jullie eerder gezien heb. En dat is zonde. Een paar foutjes kan gebeuren natuurlijk, die maakt elke band die niet elke dag een gig heeft. (Ja, ik speel ook in een bandje...)

Maar nou ben ik persoonlijk altijd erg kritisch op strakheid, aangezien het mij vrij snel irriteert als de drummer erachteraan hobbelt, qua snelheid schommelt of qua volume. Maar ja, ik ben dan ook een beetje een zeikerd soms

Verder een tof optreden dat zeker. En ga alsjeblieft door met waar jullie mee bezig zijn

thnx we gaan binnenkort de 2e plaat opnemen dus jullie horen nog van ons
THRASH!!!!!!

Time To Thrash!!!!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com