|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doei |
|
quote: Rob Dukes vocals Gary Holt guitars Lee Altus guitars Jack Gibson bass Paul Bostaph drums Volgens www.brnmetal.com Doei |
|
quote: Net als ik er van baal ze nooit met Kirk Hammett te hebben gezien Doei |
|
Jammer kan er niet heen, te ver en ga naar THE HAUNTED, maar was er erg graag bij geweest. Zal een VETTE show zijn enjoy!!! |
|
Vanavond! Ben op zich niet zo'n Exodus fan (vind het wel gaaf, maar heb het niet meegekregen in mijn "metaljeugd"), maar ik ga toch om wat fotootjes te nemen en ook een beetje om Paul Bostaph! (die speelt toch wel?) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En zorg dat ze lukken!!! Tot straks spelfout weggehaald... |
|
Was een leuk avondje. Diggeth speelde Metallica bijna na (met een bluesy touch af en toe), maar het geluid was bijna perfect, dus het was nog wel om aan te horen ook. Op cd lijkt het me trouwens verschrikkelijk boring. Devoted to Hate. Tsja, je kunt best leuke nummers maken, je hebt best goeie gitaristen enzo, maar ja als de drummer niet kan drummen dan houdt het natuurlijk op...vreselijk onstrak! Jammer dus. Volgens mij durven ze hem niet uit de band te gooien omdat ie zo groot is Exodus was vooral de eerste 3 kwartier steengoed. Daarna werd het voor mij meer van hetzelfde, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks bekend ben met hun materiaal. Maar dat het een goeie band is daar kan niemand omheen! Die Gary heeft trouwens echt een geweldige uitstraling. Dat mag ik wel. Helemaal respect omdat hij wat ziekig was vanavond. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wie stond achter de tafel? hun eigen geluidsman? of mensen van het bolwerk? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Geen idee, eigen geluidsman denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-11-2005 0:59] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kut vergeten |
|
Devoted To Hate still kicks ass hahahaha!!! kunnen we van de meeste waldrock openers niet zeggen hahahaha!!!! Time To Thrash!!!!!! |
|
quote: ach 2 nummers gingen idd niet zo goed maar ja iedereen maakt fouten.... Time To Thrash!!!!!! |
|
shit happensss..... [Dit bericht is gewijzigd door De_bruut op 18-11-2005 14:59] Time To Thrash!!!!!! |
|
net zoals 2 keer posten.. lijkt me duidelijk Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Schandalig. Ik was gisteren in Bolsward en ik ben het gewoon vergeten. Hoe was Dead Head in de Baroeg? :-) |
|
quote:Nee dat bedoel ik niet. Jullie maken best toffe nummers enzo met echt vet riffwerk, maar ze komen door onstrakheid niet altijd helemaal lekker uit de verf vind ik en dat had ik precies hetzelfde toen ik jullie eerder gezien heb. En dat is zonde. Een paar foutjes kan gebeuren natuurlijk, die maakt elke band die niet elke dag een gig heeft. (Ja, ik speel ook in een bandje...) Maar nou ben ik persoonlijk altijd erg kritisch op strakheid, aangezien het mij vrij snel irriteert als de drummer erachteraan hobbelt, qua snelheid schommelt of qua volume. Maar ja, ik ben dan ook een beetje een zeikerd soms Verder een tof optreden dat zeker. En ga alsjeblieft door met waar jullie mee bezig zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: thnx we gaan binnenkort de 2e plaat opnemen dus jullie horen nog van ons THRASH!!!!!! Time To Thrash!!!!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |