|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver! Vet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kijk, nu kunnen we praten. Geniaal, dat wordt een avondje lekker zuipen in Sneek! |
|
TBDM? die zijn net hun drummer en bassist kwijt, en gaan misschien uit elkaar.. "God awful waste-of-space dumb degenerate low-life mal-adjusted freaks." |
|
quote: Voor zover ik weet gaat de tour gewoon door... Als er veranderingen zijn (nu niet) meld ik het. |
|
quote: Tour gaat gewoon door! |
|
Ik hoop dat Aborted wel doorgaat, er gaan geruchten dat de band behoorlijk door elkaar ligt? |
|
Volgens mij speelt Tony Laureano bij TBDM en ik hoop er bij te zijn de 21e jan. |
|
quote: Show gaat gewoon door. |
|
quote: Onze naam blijft moeilijk te spellen hè!? EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
quote: Kut, veranderd. Leng Tch'e.... |
|
wat is nou de line - up precies? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ze hebben inmiddels een andere drummer. Tony Laureano viel in voor de speeldata in Japan. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 17-01-2006 9:41] Touché, pussycat! |
|
quote: The Black Dahlia Murder Aborted Leng Tch'e Mörser (cd-presentatie!) Sengaia Instil Liar (BDM-tour support) +2 |
|
Hey Peter, heb je mijn mail ontvangen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: nee. @hetbolwerk.nl gedaan? |
|
quote:Nee. Info.at.noordkabaal.nl Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
DEAD HEAD toegeveogd aan line-up. www.deadhead.nl |
|
Ik ga vanuit Utrecht met een busje naar Sneek op 21 januari voor de show in Sneek. (black dahlia, morser, aborted, leng tche enzo) Ik heb nog plaatsen in de bus over. Ik rij waarschijnlijk over Amersfoort-harderwijk en daar flevoland in. Dus als je op die route woont en mee wil, laat het hier dan maar even weten. Natuurlijk wel effe mee dokken in de kosten |
|
Bangbus? Bazzio Attacks!!! |
|
wat is in hemelsnaam de/een bangbus? kan zijn dat ik absoluut niet op de hoogte ben van iets |
|
LOL Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: voor de duidelijkheid: http://www.bangbus.com/t1/pps=noreseller/ Ik ben niet aanwezig ivm het concert van Bolt Thrower de volgende avond. She Said Destroy in Black New York |
|
HAHA, ik was er al bang voor. Gasten, jullie hebben echt te veel vrijetijd om handen |
|
Ik ga vanuit Utrecht met een busje naar Sneek op 21 januari voor de show in Sneek. (black dahlia, morser, aborted, leng tche enzo) Ik heb nog plaatsen in de bus over. Ik rij waarschijnlijk over Amersfoort-harderwijk en daar flevoland in. Dus als je op die route woont en mee wil, laat het hier dan maar even weten. Natuurlijk wel effe mee dokken in de kosten |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |