|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gast, je bent eerlijk waar de eerste in jaren die het herkent. |
|
Ik ben dan ook oud... zet het nog geregeld op iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
haha, mijn leeftijd (31) of geheid ouder? vette band hoor. Ik luister het ook nog regelmatig. Mijn Dorpsgek shirt werd me heilig en heb ik ingelijst. |
|
iets jonger (28) heb er helaas geen shirts van iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
dan heb je ze waarschijnlijk ook nooit live gezien, net als ik. Ik kreeg dit shirt van een meisje in een kroeg. ik zou haar alle platen van de boegies geven op tape in ruil voordat shirt wat haar te klein was er toch 2 van had. Goede deal toch? |
|
Maar ik blijf het vragen hoor, wil er nog iemand mee rijden naar sneek. Zie elders in dit topic. |
|
Ik ga vanuit Utrecht met een busje naar Sneek op 21 januari voor de show in Sneek. (black dahlia, morser, aborted, leng tche enzo) Ik heb nog plaatsen in de bus over. Ik rij waarschijnlijk over Amersfoort-harderwijk en daar flevoland in. Dus als je op die route woont en mee wil, laat het hier dan maar even weten. Natuurlijk wel effe mee dokken in de kosten |
|
Hou nu maar eens op, met steeds datzelfde bericht. |
|
Ja sorry man. ik zal er mee ophouden. ik wil alleen zo graag die fucking bus vol krijgen zodat we naar Sneek kunnen. Als die bus niet vol komt wordt het te duur om die kant op te gaan. De show is te vet om te missen. ik post het bericht zo vaak om dit topic weer naar boven te halen. Ik mag kennerlijk geen apart topic openen waarin ik vervoer aanbied. Alsof het voor iemand duidelijk is dat ie in dit topic vervoer aangeboden krijgt. Maar goed we zijn in Nederland dus zijn er regels. Het zal niet meer gebeuren. |
|
quote: GEEN EXCUUS!!! ...gewoon naar allebei gaan, ik ben maandag ook brak, maar dan heb ik wel een goed weekend gehad. TBDM wil ik zeker niet missen dat is zeker! Daarnaast zijn Morser en Aborted ook een leuke bijkomstigheid deze middag ...en ook de rest van de bands zijn leuk om naar te kijken/luisteren, dus dat wordt zeker geslaagd. Dan een paar uurtjes (uit)slapen en dan 's avonds richting Vera. ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Aborted komt niet meer hoorde ik? Wat is hier waar aan, want als ik ga dan kom ik alleen voor Aborted. |
|
Aanwezig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kom je toch lekker naar VERA met Cryptopsy, Grave, Dew-scented, Aborted, Vesania & Hurtlocker |
|
goed, ik heb die bus afgezegd doordat ik geen reacties kreeg. Ik ga inmiddels zelf met mensen meerijden. |
|
Aborted komt idd niet... Sven drumt echter bij ons... telt dat ook? EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
Als jullie nou Aborted nummers gaan spelen? Fucking jammer van Aborted, denk dat ik afhaak. |
|
idd erg jammer dat Aborted niet komt. Maar ben morgen wel aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
het was echt SUPERGAAF!!!!! TBDM was erg strak en beukte weer lekker! Sengaia was voor mij de verrassing van de dag, en ook Instil en Mörser waren erg goed (alleen jammer dat we van Mörser het grootste gedeelte gemist hebben vanwege een eetpauze die wat langer uitviel). Alleen Dead Head kon mij niet boeien...en velen met mij aan de leegte in de zaal te zien. Jammer dat het niet zo druk was, maar zeker erg geslaagd ...op naar 5 feb. TBDM in 013! ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
idd een erg geslaagde dag! En IK vond Deadhead juist weer erg tof, maar goed...ik kreeg dan ook in de pauze een bord pasta en een blik bier van zanger Tom. Ik mag die gast wel. Review spoedig op FP. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |