|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu uit: Sagenland / Vargulf split lp. Onze "fuck off" aan lui die alleen een grote bek hebben maar geen muziek kunnen schrijven. Omschrijving: "Sagenland was the project of the members of Meslamtaea and Cultus. The goal was to write unique music in the vein of old school Scandinavian hordes such as Ulver, Helheim, Satyricon, Taake, Emperor, Arckanum. Bands that had a style of their own when they were founded, unlike nowadays bands where everybody keeps on copying each other. The result is three extremely wellwritten and truly unique grim songs with a massive and powerful production. Vargulf has been terrorizing the German underground for many years already and with this release they contribute three killer fanatic old school black metal tracks; their best songs to date. This release is limited to 500 lps and comes with killer artwork. Released by Niedersachsen Klan." MP3: http://arjan.dagdief.nl/hhmp3/sagenland-bladval.mp3 Meer info: http://go.to/heidenshart [caps verwijderd] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-10-2005 9:21] |
|
Tjonge, tjonge, praatjes genoeg. Toh maar even luisteren. |
|
nounounou, dan moet die muziek wel helemaal wat zijn. |
|
Dat dus niet. Next.... |
|
tsss,die pubers toch van tegenwoordig Fuck the world and fuck you |
|
En zichzelf dan met grote bands uit het genre durven te vergelijken. tsssk. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nou ja, die hebben het vaak ook zonder massive and powerful production moeten stellen. In ieder geval in het begin. Dus dat klopt nog wel aardig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hier kan kerker nog een puntje aan zuigen! zit wel lekker in elkaar en zo slap is die productie echt niet vind ik. heb het wel eens krachtiger gehoord maar dit trek ik wel goed. meuj arjan Je moeder. |
|
quote: Ah, dus ze willen op die oude bands lijken want al die nieuwe bands lijken op de oude bands, en daar willen ze niet op lijken. Of zo.... Daar moet je echt weer black metal voor hebben hoor, om het zo te omschrijven.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Anders Gasoorlog wel! Nou ja, als je gaat lopen huilen over (voor de 3e keer) massive and powerful production, hoef je hier niet mee aan te komen. Ik trek het ook wel, maar het zou veel beter tot z'n recht komen als de prod *bijvoorbeeld* meer richting een Vikinglir Veldi was. PS: bij nader inzien is de productie wat beter dan ik net dacht. Ik had de muziek gewoon te zacht staan Blijft staan dat het nog wel iets beter mag, zeker de zang weet zich te vaak met fantastische capriolen achter de gitaren te verschuilen. Behalve op het moment dat het nodig is, zie vorige posts... quote:Die uitspraak is inderdaad ook te scheef voor woorden. Ik geef ze het voordeel van de twijfel en neem aan dat ze met "in the vein of" niet zozeer bedoelen dat ze op de bands willen lijken qua muziek, maar BM willen maken met de instelling van voorgenoemde bands. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-10-2005 0:02] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zozo, dat is een mooie introductie Nouja, Big fuck off? Paar jaar geleden hadden, tot onze verbazing, een paar forumgeile BM pubers een oordeel over Sagenland, terwijl er nog niet of nauwelijks materiaal op de planken lag wat overigens nog niet eens openbaar was gemaakt. Echter de naam Sagenland leek op het populaire Heidenland, die dus een grote achterban had, en dat scheen absoluut niet getolereerd te worden. Maar zoals je weet, elke fanatieke BM fan moet over elke band een mening hebben om scenepoints te verwerven, dus gelijk hadden ze om een oordeel over de muziek te vormen vanwege alleen een bandnaam. Met het stukje 'in de stijl van', en het daarop volgende 'niet gekopieerd' wordt bedoeld dat we de atmosfeer van de oud-Noorse bands proberen te benaderen (ULVER-WORSHIP ) maar door nieuwe invloeden, zoals vreemde baspartijen en afrijkende riffs er een eigen draai aan willen geven. Verder zeer tevreden met het geheel, lekkere underground productie en geweldig drukwerk. Naast de contributie van Sagenland, kun je de 12" blindelings aanschaffen vanwege de toegeweide Blackmetal van Vargulf [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 17-10-2005 8:37] Signature |
|
ZelThoR, bedankt voor de reactie. Je hebt in ieder geval de moeite genomen het nummer een paar keer te beluisteren! M'n reactie was misschien wat "patserig", maar niet bedoeld van "kijk ons eens". We willen niet lijken op de bands die ik noemde, en ze al helemaal niet kopiëren, maar we denken dat we wel tussen de genoemde bands passen hoewel het doel was/is een eigen geluid te hebben door, zoals Enlil zei, bijzondere composities en instrumentaria. De oude Noorse bands deden dat ook op hun manier en waren daarin totaal origineel, en dat is het doel. Beluister het nummer een paar keer, onderbouwde reacties zoals die van ZelThoR zijn welkom. Maar wat die Psychonaut en mental zeggen slaat natuurlijk nergens op. Kerker en Gasoorlog ken ik dan weer niet trouwens |
|
wees blij hehe Je moeder. |
|
Waar zijn de bijzondere composities en instrumentaria?!?!?! Het is niet akelig om naar te luisteren, maar wat een opgeklopte zooi hahaha Misschien moet je eerst de media en luisteraars laten laten oordelen voor je jezelf de hemel in prijst? Maar idd deze week heb ik al slechtere dingen gehoord helaas.. |
|
tsja,. klinkt zeker niet verkeerd....... in ieder geval 1000000000 keer beter dan die rommel van kerker en gasoorlog die we de afgelopen dagen heir voorbij hebben horen komen.... hey enlul... split mij eens zo'n split lp in mijn maag mocht ik je bakkes tegenkomen ergens in de korchten van het stinkende arnhem.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als je hem hebt, fix hem dan even op mp3 online, ik wil de andere nummers ook wel horen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Slinger anders soulseek e.d. aan, zal de hele LP ongetwijfeld rondslingeren Signature |
|
quote: aahh gaaf... aangezien Kerker en Gasoorlog echt topbands zijn Irritante klootzak, volgens mij sta ik bij jou nog in het krijt betreft een Hoegaarden biertje of heb ik dat mis? Signature |
|
quote:Soulseek, brrr... Maar dat maakt jullie dus niet uit? Verspreiding via internet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En ook dit klinkt zeker niet verkeerd. De keyboard passage in het midden van het nummer doet me een beetje aan Lunar Aurora denken. Maar ik hoor ook wel wat Ulver - Bertatt invloeden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: yeps stimmt we zouden natuurlijk ff een pilsje kunnen kappen hier in eht spijkerkwartier of ergens in de kroeg.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Bedankt! Signature |
|
quote: Nee, natuurlijk niet! Hoe meer oren geteisterd worden met het heidens kabaal, hoe beter! Signature |
|
quote: Jazeker, binnenkort een keer de rooksignalen aanzetten Signature |
|
pm op de muur zla volstaan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |