IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sagenland Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-10-2005 12:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 7:02 schreef enlil het volgende:
Bedankt!
Dat ik er vergelijkingen met en/of invloeden van in hoor betekent natuurlijk niet direct dat ik het even goed vind of er echt op vind lijken.
Maar serieus, dit klinkt echt best wel goed.
De productie is verre van vet en koste meer dan een luister beurt voordat ik dit nummer echt kon waarderen maar ik ben zeer benieuwd naar de rest vh werk.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 19-10-2005 12:45 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

quote:
Op 18 oktober 2005 10:04 schreef ZelThoR het volgende:
Maar dat maakt jullie dus niet uit? Verspreiding via internet?

Doe je toch niks tegen, maar het is jammer dat 99 van 100 mensen hun mp3-collectie koppelen aan de lengte van hun penis om er mee te patseren... Iedereen zegt wel dat ze dat soort programma's alleen gebruiken om het te luisteren, en als het bevalt "kopen ze het toch wel". My ass....... We hebben lang aan de nummers gewerkt (4 jaar?), daar mag toch wel wat tegenover staan? Niet dat ik van je eis dat je'm koopt hoor

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 19-10-2005 17:53 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 12:45 schreef Heidens Hart het volgende:
Doe je toch niks tegen, maar het is jammer dat 99 van 100 mensen hun mp3-collectie koppelen aan de lengte van hun penis om er mee te patseren... Iedereen zegt wel dat ze dat soort programma's alleen gebruiken om het te luisteren, en als het bevalt "kopen ze het toch wel". My ass....... We hebben lang aan de nummers gewerkt (4 jaar?), daar mag toch wel wat tegenover staan? Niet dat ik van je eis dat je'm koopt hoor

Onzin natuurlijk Arjan,
Dan heb je zo'n onhandige plaat, veel te groot om mee te nemen, past niet in de cd speler of mp3 speler... breekbaar.... Wat nog meer voor nadelen? O ja, platen zijn ouderwets en wie heeft er tegenwoordig nog een platenspelert?
Dus slinger maar gewoon Soulseek aan

Signature

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 19-10-2005 17:56 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

[quote]Op 19 oktober 2005 12:09 schreef kwelgeest het volgende:
Dat ik er vergelijkingen met en/of invloeden van in hoor betekent natuurlijk niet direct dat ik het even goed vind of er echt op vind lijken.
quote]

Snap ik... Die bands zijn toch niet makkelijk te evenaren!
Maar we hebben wel geprobeert die epische sfeer van bijv. Lunar Aurora in Sagenland te verwerken, en als dan zo'n band als vergelijkingsmateriaal noemt, is de missie toch geslaagd

Signature

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-10-2005 17:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 12:45 schreef Heidens Hart het volgende:
Haha. Ik heb een penis van 28 gb

Als ik Sagenland vind en goed vind, zal ik het waarschijnlijk wel kopen. Bij underground dingen doe ik daar (meestal) niet zo moeilijk over, die hebben het geld en de support meer nodig dan grote acts.
quote:
Op 19 oktober 2005 17:53 schreef enlil het volgende:
Onzin natuurlijk Arjan,
Dan heb je zo'n onhandige plaat, veel te groot om mee te nemen, past niet in de cd speler of mp3 speler... breekbaar.... Wat nog meer voor nadelen? O ja, platen zijn ouderwets en wie heeft er tegenwoordig nog een platenspelert?
Dus slinger maar gewoon Soulseek aan

Haha, daar had ik overheen gelezen, dat het een fucking LP was! Dan moet ik het sowieso op mp3 hebben om te kunnen luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-10-2005 18:00]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 19-10-2005 18:12 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 19 oktober 2005 17:59 schreef ZelThoR het volgende:
Haha. Ik heb een penis van 28 gb

Als ik Sagenland vind en goed vind, zal ik het waarschijnlijk wel kopen. Bij underground dingen doe ik daar (meestal) niet zo moeilijk over, die hebben het geld en de support meer nodig dan grote acts.

Dat vind ik dan ook zo'n kutstandpunt. "Omdat het underground is koop ik het wel, wan die hebben het meer nodig."

Dat je iets beluisterd via mp3 om het te leren kennen oké, maar als het je bevalt dan wil je als echte muziekliefhebber toch het origineel? Apart van of het nu underground is of niet.

don't mistake lack of talent for genius

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-10-2005 18:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 18:12 schreef NecroNoud het volgende:
Dat vind ik dan ook zo'n kutstandpunt. "Omdat het underground is koop ik het wel, wan die hebben het meer nodig."

Dat je iets beluisterd via mp3 om het te leren kennen oké, maar als het je bevalt dan wil je als echte muziekliefhebber toch het origineel? Apart van of het nu underground is of niet.
Ik bedoelde met moeilijk doen niet zozeer dat ik er onderscheid is tussen wel en niet, maar dat ik met underground *sneller een CD aanschaf. Van een grote act koop ik het dus ook, het kan alleen een paar maanden extra duren.

*puur in tijd gerekend, dus

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-10-2005 18:16]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 19-10-2005 18:55 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 18:12 schreef NecroNoud het volgende:

Vind ik helemaal geen kutstandpunt
Underground acts brengen toch materiaal uit liefde voor de muziek. Ze brengen spul uit in eigen beheer of onder kleine idealistische labeltjes die in principe ook non-profit zijn. In principe kost underground meer geld dan dat het opleverd. Als een album dan toch wordt verkocht, en de kosten van het produceren van de plaat zijn er weer uit, dan is dat mooi meegenomen. Eventuele winst kan weer worden gebruikt voor het produceren van nieuw werk. Dan blijft het leuk om te doen

Commerciele acts die je op MTV 'the Crib' ziet sponsor ik niet in het aankopen van hun zoveelste flatscreen Die produceren ook precies wat iedereen wil horen, zit niks meer van een 'idealistisch oogpunt' of een 'gevoelswaarde' meer aan.

Signature

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 20-10-2005 16:48 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 19 oktober 2005 18:55 schreef enlil het volgende:
Vind ik helemaal geen kutstandpunt
Underground acts brengen toch materiaal uit liefde voor de muziek. Ze brengen spul uit in eigen beheer of onder kleine idealistische labeltjes die in principe ook non-profit zijn. In principe kost underground meer geld dan dat het opleverd. Als een album dan toch wordt verkocht, en de kosten van het produceren van de plaat zijn er weer uit, dan is dat mooi meegenomen. Eventuele winst kan weer worden gebruikt voor het produceren van nieuw werk. Dan blijft het leuk om te doen

Commerciele acts die je op MTV 'the Crib' ziet sponsor ik niet in het aankopen van hun zoveelste flatscreen Die produceren ook precies wat iedereen wil horen, zit niks meer van een 'idealistisch oogpunt' of een 'gevoelswaarde' meer aan.

Ik snap helemaal wat je zegt over de "underground" (labels etc.), maar artiesten die dus wel leven van hun muziek kunnen ook echt liefde ervoor hebben. Ik vind het een beetje een vreemd standpunt om te zeggen dat alleen in de underground echte muziekliefhebbers zitten.

Ik vind het behoorlijk debiel om bij een cd/lp aankoop te gaan nadenken of deze artiest mijn geld wel verdient (puur als je kijkt naar de bekendheid van de band).

En als je daarom dus van de "bekendere" bands (ik heb het hier niet over de popmuziek top 40 crap) het voor jezelf wel goedkeurt om een cd te downloaden omdat die toch al "genoeg" verdienen houdt het op een gegeven moment ook op.

Ik ben zelf een groot liefhebber van (underground) Black Metal, maar mij kan het m'n reet roesten of de artiest er wat aan verdient of niet. Als het een goed product is dan koop ik het, punt.

En die troep die bij CRIBS komt hoor je zoiezo niet te kopen.

don't mistake lack of talent for genius

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 17-03-2016 17:12 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Gave oude topiques even omhoog schoppen met oude liedjes:

Sagenland split LP 2005 / remix 2016
https://heidenshart.bandcamp.com/album/bosvolk
https://www.youtube.com/watch?v=cbV7lVeT3ac

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com