|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Juistum. Ik vind dat we een relaxte verwijder-policy moeten blijven handhaven. Weghalen is eenmalig en definitief. Een bonsai-boompje te gretig trimmen levert ook maar een kaal stronkje. Duidelijk onzinnige posts verwijderen daarentegen is altijd wel te doen. |
|
quote: Wat Illu zegt eigenlijk, ik doelde meer als in: Topic: Raging Metal Text: We kick ass! En dan verder nooit posten. Snap je? |
|
uiteraard, lijkt me logisch dat je die dicht knalt, maar het defcon topic was zeker niet zo... |
|
Zoals reeds aangegeven in het Klachten topic zijn we nu ook in beraad over je klacht. Die wordt ook echt wel serieus genomen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
gelukkig, heb ik iig het idee dat er nog iemand naar me luisterd! |
|
Dat was ook al vermeld in het Klachten topic, maar door de discussie is die post enigszins ondergesneeuwd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
kijk en het gaat me natuurlijk helemaal niet om het feit of het defcon topic open had moeten blijven ja of nee. (ik ben van mening van wel, want vette muziek) maar natuurlijk om het gedrag van mod's die metal topics dicht gaan gooien.... |
|
quote: Dat had ik voorgelegd en werdt direct weggestemd dus.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Niet door mij; ik vind het een goed punt nl.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jullie moeten een topic over een NOG NIET genoemde band open laten. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Dat gedrag valt enorm mee want zoveel bandtopics worden er niet dichtgegooid of valt er dan nog zoveel recht te zetten iyho? Ik verwacht gezien je toon een vracht aan voorbeelden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik ook, in het concerten deelforum kun je prima "purgen". Het moeten wel verdomd legendarische optredens zijn willen mensen het 2 jaar nadat er in gepost is omhoog schoppen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Al heel lang geleden is afgesproken dat topics aangemaakt door metalpromoters, metalbands of zalen die metal boeken open blijven. Daar heeft ZM namelijk profijt van. Dat is paar jaar geleden afgesproken, en ga daar aub nu niet weer van afwijken. |
|
quote:Goed standpunt. Bij het tweede puntje hoort dan denk ik wel dat er vervolgens wel een nieuw topic geopend mag worden? Waarbij ik het Callenish Circle topic een mooi voorbeeld vind van hoe het wél moet (wat betreft bandstopics door bandleden geopend). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 3 vraagjes: - Komt dit vaak voor? - Kan het kwaad? - Mag dit wel? Topic: Raging Metal text: They kick ass! Zenial |
|
quote: Daar ben ik het op zich mee eens ja, hoewel moderators dan waarschijnlijk veel meer werk en dubbele mailtjes krijgen, lijkt mij dan. heavy metal is the law |
|
quote: Gewoon gezond verstand dus, prima. Mensen moeten niet zo zeuren.... als iets nergens over gaat, kan het dicht. Mag ook open. Als iets dichtgaat en men wil dat het weer open gaat, kan je daarom vragen. Meestal gebeurt het dan ook. Klaar..... maar het is Nederland he, iedereen moet weer wat zeggen en heeft een mening enzo. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Net zoals jij dus |
|
quote: Ja! Ik heb zelfs een mening over al die meningen. En die heb ik zojuist geventileerd. En jij hebt hem gelezen en er zelfs op gereageerd. 1-0 voor mij Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |