|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op een METAL forum lijkt me dit in essentie een overbodige stelling, me dunkt... |
|
Ja, maar het lijkt mij dat de mods dit topic schoon willen houden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1929042/9 heavy metal is the law |
|
Heeft Smoochy dit topic nog niet gespot ?!? WHAHAHA!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Is dit een metal forum dan? Damn....... Ik dacht dat dit DGMB was. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
EDIT@ High Voltage Sja... Een forum is om te discussiëren toch? Schaf de klachtentopics dan af, en handel klachten per mail af. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-10-2005 18:11] |
|
Een discussie hierover ben ik zelf niet tegen. Maar dan gelieve zonder de persoonlijke aanvallen ? Pak daar de Flamecage maar voor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Lekker makkelijk is dat, net een nieuwe mod afzeiken. Bovendien lijkt me het verstandiger dat je Smoochy en mod-Smoochy uit elkaar houdt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vind wel dat je onderscheid moet maken tussen topics die geopend worden door iemand om een mening te vragen/delen over een band of door bandleden zelf puur uit promotie-oogpunt. In het tweede geval lijkt het me logisch dat je het in een bestaand topic als "laat je band eens horen" of zoiets knalt, in het eerste geval zie ik geen probleem met een eigen topic. Maar ja, daarom ben ik ook geen moderator, hee [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-10-2005 18:13] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wat vinden mensen van metal topics over concerten van ik-weet-niet-hoe-lang geleden waar ook al tijdenlang niemand meer in post? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
@Mark: Het is inderdaad een vrij vage grens. Ik heb er zelf ook nog geen duidelijke mening over. Maar dat zeg ik als ikke, niet als mod. Kan niet zomaar voor iedereen spreken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@ mark: maar in het laat je band horen topic, komt alles al snel in de grote massa terecht en luisterd niemand het meer... @mutilator: een topic over een concert dat al een jaar geleden is geweest, heeft in mijn ogen weinig zin meer omdat het geen nieuw waarde meer heeft. Dit soort dingen zouden dan ook opgeruimt moeten worden om ruimte te besparen. maarreh hier ging de discussie dacht ik niet over... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-10-2005 18:16] |
|
quote: Mwoah.. snap wat je bedoelt, maar volgens mij zou dat nog best mee kunnen vallen. Ik lees zelf alle vorige pagina's ook wel door. Altijd leuk om nieuwe dingen te horen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik heb hier ook eens over gehad en ik blijf het een domme discussie vinden over het wel of niet open blijven van interessante band topics, het antwoord lijkt me duidelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zal even mijn post in het mod topic hier ook neerzetten. Ik vind discussies overbodig, ik vind meer dat er een duidelijke regel over moet komen. Alle band-topics blijven open, het is immers een muziekforum. Uitzonderingen: - Er is al een topic over dezelfde band - Het topic staat vol met offtopic ongein (zie slipknot topic) - het topic word door een bandlid gestart puur en alleen om te spammen. |
|
En net als het mod-topic, kan ik mij hier helemaal in vinden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zit er geen fade-out op topics of zo? Ik weet dat er soms na maanden of zelfs jaren weer een topic naar boven wordt getrapt en ik geloof dat ik Paul ooit eens heb horen zeggen dat bewaren hem logischer leek dan elke keer dezelfde discussie, maar inmiddels zal er toch een aardige hoeveelheid overbodige archiefzooi zijn opgebouwd. Dunkt me dat alles >2 jaar rustig weg kan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@ morg: dus alle topics over bands door bandleden worden dicht geknalt? dan kunnen er dus een heleboel dicht. kijk die eerste 2 lijken me logisch [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-10-2005 18:19] |
|
ik weet al 1 hele speciale Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nope maar is wel ontopic en misschien aanleiding voor een grote schoonmaak om de search resultaten overzichtelijker te krijgen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
daar ben ik het helemaal mee eens, nu wil je soms iets zoeken en krijg je alsnog 100000000 topics die er eigenlijk niet mee te maken hebben. @spectre: maar goed dat jij geen mod bent. of heb je het CHD topic ook azelf geopend |
|
quote: Dat is niet wat Morgil zegt, in mijn beleving. Topics gestart door bandleden puur om elke dag onzinnige info te posten (ja, ik weet het, daar zit een stukje interpretatie aan vast) worden gesloten. Er zijn ook genoeg bandleden die dat niet doen, maar regelmatige nuttige/informatieve updates posten. Wederom een grijs gebied, ja, maar er is een verschil. Vind ik dan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En voor Teknoir zou dan speciale regels moeten gelden, die moet meteen een ban bij het openen van een topic waar die url van hem in staat. |
|
hehe, nee ik doelde op iets anders.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: het was ook meer een vraag aan morgil eigenlijk. Met al een weder antwoord, als het zo zou zijn dat ze zowiezo dicht gegooit worden.. |
|
quote: NEEN!!! "Oude" info maakt het niet meer of minder relevant, al is het maar uit nostalgisch oogpunt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |