|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: thnx voor aanpassen, staat stuk netter zo en makkelijker te vinden |
|
Hmmz, goed nieuws dit. At the heart... kon mij zeer bekoren. Bazzio Attacks!!! |
|
Oh, dit wist ik nog niet. Ik hoop maar dat het gave muziek gaat worden. Heb er alleen niet bijster veel vertrouwen in helaas... ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Zo gaat dat altijd, nooit tevreden. Nooit vertrouwen in een nieuwe schijf maar wel er op hopen. Maar goed dit is in iedergeval erg bruut nieuws en wanneer zouden wij dit ongeveer op kunnen ophalen in de winkels? Kunnen we er dan nog een discussie overhouden Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hehe ja ok. Ik ben in ieder geval niet iemand die zegt te hopen dat het gaaf is, maar eigenlijk hoopt dat het ontzettend slecht is om maar te kunnen zeggen: "Zie je nou, slecht." Releasedatum, goede vraag! Iemand? ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: +1 Wat erna kwam vond ik minder, maar juist deze cd vind ik zelf hun allerbeste, dus dit nieuws belooft! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ATHOW is inderdaad een zeer prettige plaat. Het is wel degelijk anders dan een PH of BITN maar niet minder gaaf. Persoonlijk vond ik ook het latere werk gaaf m.u.v. BB KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zelf vind ik eigenlijk het oudere werk super gaaf. maar de nieuwe platen van Immortal blijft gewoon geweldig stofzuig muziek Maar hopen dat ze snel wat met I gaan uitbrengen en dan natuurlijk Ned. aandoen met een optreden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: *zingt* I want to break free* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:je moest me eens zien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Demonaz is bij alle Immortal cd's actief geweest mbt teksten aanleveren. Hij word ook nog als volwaardig bandlid aangezien. Om verhalen e.d. te voorkomen is mij uitdrukkelijk gevraagd niet de ware reden van het stoppen van Immortal te verspreiden. Ik kan hier dus helaas (nog) niet op ingaan, hoe groot en verassend het nieuws ook is. Misschien dat Abbath zelf wat loslaat bij interviews voor zijn komende I plaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wat een zware beproefing om geduldig te zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Wat denk je van mij dan Er zijn mij namelijk ook feiten verteld over "PH", "BitN" en "BB" toen ik vorige maand in Bergen was. Op ZM is over een aantal van deze dingen al veel gediscussieerd in het Immortal-topic, en nu de echte waarheid wetende kan ik zeggen dat iedereen het in het Immortal topic fout had met zogenaamde 'feiten'. Zo jammer dat de fans niet gewoon de waarheden mogen weten aangaande enkele dingen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dan post je ze toch gewoon ondere een andere naam weten wij niet wie het hier neerpleurde SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
...maar op deze 'niet-zeggen-manier' komt het op mij wel een beetje over als zo'n Hollywood-hitlijsten-bandje i.p.v. een metalband, eigenlijk. |
|
Immortal de Milli Vanilli van de Black Metal? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Dat vind ik een beetje een appel met een ei vergelijken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Right Said Fred kwam toch ook uit Noorwegen? En was een trio ... Hmmmmmmmm |
|
quote: Das waar, maar ergens in m'n achterhoofd heb ik dat gevoel wel... |
|
quote:Nou, er zijn nog veel meer bandjes met 'geheimpjes' hoor...dus zo Hollywood-hitlijsten-bandjes-achtig is het ook weer niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Neu, vind het eerder gewoon flauw en kinderachtig .. who cares waarom een band uit elkaar gaat ... |
|
Blackmetal en geheimpjes. Wat klinkt dat... gezellig. |
|
quote: Geheimpje hihihihi. We weten toch al wel dat het N3|<R0 is. |
|
oehh.. geheimpjes Voor mijn part zong Pino de cd's vol, als het maar goed klinkt. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |