|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is een randmongool? |
|
quote: De rest van de plaat vertoond meer gelijkenissen met Immortal. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dan heb ik misschien gewoon het "verkeerde" nummer gehoord om die vergelijking met Chrome Division te maken. Ga eens wat meer nummers zoeken dan. En @R. weet jij dan soms wel wat een tuitluil is? |
|
quote: Een snickel met een voorhuid die over de eikel geschoven is zodat er een tuitje aan zit. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-09-2006 13:19] |
|
quote: Hehe ok weet ik ook weer wat ik ben |
|
Iemand de nieuwe cd al gehoord? Vind hem vet gaaf geworden! |
|
Heb hem nu paar keer gehoord en vind hem ook retegaaf!! Ligt volgens mij mss wel beetje in het verlengde van Immortal (uiteraad duidelijk Immortal in te horen, duh ) maar toch ook veel Motorhead invloeden Erg lekker stemgebruik ook vindk!! Vooral qua zang dan grote "verbetering" tov laatste Immortal imo Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Waar hoort iedereen die Motörhead invloeden? Afgezien van de af en toe een stukje zang hoor ik er niks Motörheads in. Naar mijn mening ligt deze plaat nogal in het verlengde van de laatste nummers op Sons of Northern Darkness. Je weet wel die tragische epische nummers. Op zich wel een leuke plaat, maar wel een die je na een paar keer draaien wel gehoord hebt. don't mistake lack of talent for genius |
|
Dan raad ik je aan toch eens beter te luisteren. Naast het zang gebruik en de gitaarsolos, zitten er wel degelijk Motörhead invloeden over het album verspreid. Zeker in het eerste nummer liggen die invloeden er dik bovenop. |
|
Het eerste nummer is dan wel ook het meest afwijkende van de hele plaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Lekkere plaat zeg! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: +1 Al vind ik het spul dat onder de naam Immortal is uitgebracht over het algemeen nog wel wat sterker. |
|
Jup, de stukken die erg op Immortal lijken zijn net even wat minder agressief en snel! En Abbaths stem is net wat anders. Op met een nieuwe Immortal plaat!!! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Volgens mij is dat 'Between Two Worlds' echt zo'n CD die in het begin erg vettig, catchy, aanstekelijk en tof klinkt; Maar waarbij na een luisterbeurt of vier blijkt dat het oppervlakkige meuk is die onder het stof verdwijnt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmm, ik heb hem 4, 5 keer geluisterd. In het begin vond ik het wel leuk en aardig allemaal, maar net wat Kwelgeest zegt; op een gegeven moment heb je het wel gehoord. Dat had ik tenminste ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind ut juist een luister cd, in het begin had ik zoiets van och, maar naar meerdere keren luisteren bevalt deze plaat me steeds beter www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmm.kut. Ik heb het net gescoord. Teleurstelling. Het rockt wel lekker maar de vocalen zijn pijnlijk slecht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Beetje Motorhead/Ministry achtig... Wel lekker op zijn tijd. Het is de lichtinval ;') |
|
vind het wel ok, maar kan bij lange na niet tippen aan Immortal |
|
quote: En een hele tijd na dato ben ik nog steeds hetzelfde van mening. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik blijf het een enorm gave cd vinden Faustian Spirit of the Earth |
|
Ligt hier al een half jaar stof te verzamelen. Er blijft weinig van overeind. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |