|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zoek teksten van Mental Orgasm van Zyklon B! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Ik kan ze ook niet vinden...heb even gekeken voor je, maar helaas. |
|
ik weet ik heb het zelf ook al de tering gezocht, zonder resultaat tiens maar toch bedankt Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Ja maar nargaroth zijn zelf burzum fans. ze hebben ook spell of destruction gecovert "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: De link doet het niet en ik moet echt de teksten van infestdead hebben , heaven denied (hellfuck) in het bijzonder. Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote:Met een kratje leer je het wel drinken meid. Komt allemaal dik in orde. Ik wacht af! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die link heb ik meer dan een jaar geleden gepost, en hoewel hij toen nog wel werkte, is hij nu al een hele tijd niet meer. Tsja. Pech gehad. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 13-01-2003 16:12] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Niet te vroeg juichen he! (zo heb ik tenminste nog tijd om aan die bak te ontkomen ) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Weetniet of t al eens gezegd is (heb geen zijn/tijd om dat allemaal na te lezen...) www.darklyrics.com heeft wel veel lyrics staan. Suc666 Bruce Banner |
|
de lyrics van het ALBUM Black Metal Ist Krieg graag, iemand? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
ik zoek de lyrics van: Cannon - Thunder and Lightning - 1988. iemand die bij de hand? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
indien er nog mensen op zoek zijn naar lyrics van JACK FROST (niet op internet te vinden), ik kan ze meelen |
|
quote: Hier zouden er vier teksten van staan: http://www.neovoid.org/lyrics/text/nargaroth/nargar01.zip [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: - nargaroth = 1 - ze hebben de riffs gebruikt, niet gecoverd - en of 'hij' fan is van burzum weet ik niet, dat moettie zelf weten Je moeder. |
|
Is Spell of Destrucion geen cover???? Je zegt dat Kanwulf alleen de riffs heeft gebruikt, nou de zang heeft ie (helaas) ook geprobeerd te imiteren, en volgens mij wijkt het drumwerk ok inet echt veel af (maar hierop kan ik me vergissen, heb dat ding al maanden niet geluisterd) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
lol |
|
Wat ik heb gehoord is dat zijn ego wel groot genoeg is voor meerdere personen |
|
quote: De 'officiƫle lyrics van Hypocrisy zijn niet te vinden, die willen ze namelijk niet uitgeven... Er zijn er wel een heleboel te vinden die gewoon door mensen zelf zijn geschreven (gewoon cd'tje luisteren en meeschrijven)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik kan abigor - weeping midwinter tears niet vinden |
|
Die van botulistum. |
|
Lyrics van Hate Forest zoek ik. Maar die zullen wel nooit het daglicht zien this user is dead |
|
Kan iemand mij helpen aan de songteksten van 'Sympathy for the Devil' van The Electric Hellfire Club? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |