|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dit is zeker wel gaaf, alleen moet je er wel voor in de stemming zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lekker apart bandje inderdaad. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dit is echt gaaf. Drone/black/noise/industrial/ambient; Niet alles in ieder nummer maar ongeveer elke track is een cross-over van twee of drie van deze gengre's. Ik kan niet wachten totdat de CD uit is. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-10-2005 9:37] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
jammer dat de nummers niet zijn op te slaan, moet je eerst weer moeilijk gaan doen met progjes. Zet het nu maar om via winamp naar wav en dan weer terug of zo. Kutjes nummer 4 en 9 doen het niet.... klinkt wel heel lekker overigens nee godver dit is vet!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 19-10-2005 10:21] |
|
juist! Je moeder. |
|
hij is uit Je moeder. |
|
Klopt, en (H.E.E.R.S.T.) [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-05-2006 23:18] |
|
hehe, trouwens, mods: kan er mischien 'vega' of '(vega)' in de titel geplaatst worden ivm searchfunctie? Je moeder. |
|
quote:Je zeurt, Jaap. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hahaha en jij bent alert dank Je moeder. |
|
quote:Nee, halfzat en verveel me... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klinkt niet slecht, op het eerste gehoor. Nu de rest aan het luisteren. EDIT: aan de helft ongeveer, ik ben overtuigd, hehe. Vet. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 07-05-2006 9:29] |
|
eens checken! signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
MILJAAAAAAAAAAAR! dit is niet te doen goed! is die eerste cd nog te krijgen ergens?????? signature |
|
Debemur Morti heeft 'm vast nog wel. |
|
quote: dit is niet van V.E.G.A. maar van "Organ" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dank-u come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: wiii! signature |
|
net de demo te pakken, heruitgebracht via occult sadism op tape nice!! signature |
|
Heeft iemand die nieuwe al, Far From You? Probeer hem overal te vinden maar ben nog nergens geslaagd. |
|
Ik ben al een tijdje hemels blij met het album 'cocaine' uit 2002. Volgens mij was het ook (V.E.G.A.) waarover ik ooit een recensie las die eindigde met 'I hope I'll never have to listen to this again'. Toch ook eens het nieuwere werk beluisteren. |
|
Inderdaad, dat album draai ik de laatste dagen ook grijs. Verdomme wat is dat gave twisted shit zeg! |
|
tering wat is dat electronische Cocaine nummer gaaf zeg ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |