IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : (V.E.G.A.) of vega of (vega) Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-07-2009 23:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

schitterend ja

signature

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-07-2009 0:11 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Leuke band.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-08-2009 12:45 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hehe, eindelijk de nieuwe gevonden. Dadelijk maar eens beluisteren.

Northward
Usericon van Northward
Posted 29-08-2009 21:18 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Wow, ik ben erg onder de indruk van het laatste album. Heb die chaotische zooi van een Cocaine weleens gecheckt, maar ik kon daar echt helemaal niets mee.

Dit is dan ook geheel anders. Waar je Cocaine kan zien als een erge bad trip, lijkt dit het tegenovergestelde. De eerste twee nummers zijn prachtige, relatief rustige, soundscapes. Het derde nummer is industrial, het vierde erg noisy en het laatste erg spacey (ambientachtig). Met metal heeft het niet echt meer van doen. Kent iemand wat artiesten/bands die vergelijkbaar zijn met de industrial stukken zoals in "Lost Frequencies"?

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 29-08-2009 21:19]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2009 21:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker!

momentje

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2009 21:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3072991?hl=neo

ook es zoeken op Out of Order of zoiets

signature

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 30-08-2009 16:47 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Als ik dit album met Cocaine moet vergelijken vind ik deze toch wat minder. Het heeft ook zo zijn charmes, maar hield gewoon van die gestoorde chaos op Cocaine, heerlijk gewoon. Jammer dat dat hier gewoon afwezig is, maar ach.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2009 20:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 30-08-2009 21:02 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Toch wel vet dat een topic over een band met de naam Vega wordt geopend door iemand met de naam Karnivoor

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 31-08-2009 9:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2009 20:55 schreef Hypnos het volgende:
http://www.myspace.com/suicideindustrie

dit is meer cocaine

Zo!

Mag ik jou dan Fullmoon Bongzai aanraden? En dan vooral het nummer Kokaina Extravaganza van het album Noisense. Ik kan geen MySpace vinden, maar zoek de blogspots gewoon wat af, heb je hem zo.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2009 10:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2009 23:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HELP!!! wat is er met VEGA gebeurd?????

signature

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-11-2009 23:26 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2009 23:03 schreef Hypnos het volgende:
Nieuwe album bevalt je niet?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2009 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik weet het niet... ik weet het echt niet....

het is precies Ulver geworden!

signature

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-11-2009 23:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2009 23:30 schreef Hypnos het volgende:
het is precies Ulver geworden!
Ja, dat is wel een toepasselijke vergelijking denk ik, al lijkt het er muzikaal gezien nog niet helemaal op.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2009 23:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet helemaal... alhoewel Ulver ook wel dergelijke trips gemaakt heeft

William Blake en zo

een die My Own Wolf tribuut staan heel
gelijkaardige dingen

signature

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 16-11-2009 7:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2009 23:03 schreef Hypnos het volgende:

Dikke +1

Northward
Usericon van Northward
Posted 16-11-2009 14:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Goede evolutie, hoewel ik Cocaine nu ook wel begin te waarderen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 0:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Is die nieuwste nou slechts als CD-r verkrijgbaar?
Ik vind CDrs zo pauper. 'Heb er niets mee. Dan nog liever een old-school homedupbandje met een slechts zwart/witkopietje als boekje/hoes.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com