|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
schitterend ja signature |
|
Leuke band. |
|
Hehe, eindelijk de nieuwe gevonden. Dadelijk maar eens beluisteren. |
|
zeker! momentje signature |
|
signature |
|
Als ik dit album met Cocaine moet vergelijken vind ik deze toch wat minder. Het heeft ook zo zijn charmes, maar hield gewoon van die gestoorde chaos op Cocaine, heerlijk gewoon. Jammer dat dat hier gewoon afwezig is, maar ach. |
|
signature |
|
Toch wel vet dat een topic over een band met de naam Vega wordt geopend door iemand met de naam Karnivoor |
|
quote: Zo! Mag ik jou dan Fullmoon Bongzai aanraden? En dan vooral het nummer Kokaina Extravaganza van het album Noisense. Ik kan geen MySpace vinden, maar zoek de blogspots gewoon wat af, heb je hem zo. |
|
signature |
|
HELP!!! wat is er met VEGA gebeurd????? signature |
|
quote:Nieuwe album bevalt je niet? |
|
ik weet het niet... ik weet het echt niet.... het is precies Ulver geworden! signature |
|
quote:Ja, dat is wel een toepasselijke vergelijking denk ik, al lijkt het er muzikaal gezien nog niet helemaal op. |
|
niet helemaal... alhoewel Ulver ook wel dergelijke trips gemaakt heeft William Blake en zo een die My Own Wolf tribuut staan heel gelijkaardige dingen signature |
|
quote: Dikke +1 |
|
Goede evolutie, hoewel ik Cocaine nu ook wel begin te waarderen. |
|
Is die nieuwste nou slechts als CD-r verkrijgbaar? Ik vind CDrs zo pauper. 'Heb er niets mee. Dan nog liever een old-school homedupbandje met een slechts zwart/witkopietje als boekje/hoes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |