|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja dan is het al helemaal kut... Ik had het je best gegund, maarja soms gaan dingen nu eenmaal niet zo... (zie ook Frnk bij Necropagist) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Is de liveplaat al uit dan? Kreeg vandaag de Vessel 7" binnen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nog niet, maar een testpersing schijnt onderweg te zijn. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Die live-plaat/DVD komt dacht ik in november uit. Ben zeer benieuwd, kijken of ik mezelf terug zie! Gisteren de vinyl versie van Lovesongs for the Forsaken besteld. Prachtige release wederom. |
|
quote: Waar heb je de vinylversie van Lovesongs For The Forsaken besteld? Heb 'm nog nergens als pre-order gezien. Maar ik zal wel weer blind geweest zijn Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hij is op eBay volop te verkrijgen, maar ook bij webshops zoals Northern Silence (ben je wel wat duurder uit ) |
|
quote: http://www.high-roller-records.de/start.htm en via Nuclear Blast volgens mij ook. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: God, ja natuurlijk, hoe kan ik zo stom zijn om te vergeten dat hij via High Roller uitgebracht wordt. De Vessel 7" die ik via Psychedoomelic heb is van High Roller net als de drie re-releases van hun studio full lengths die ik via Iron Kodex heb waar ze 'm samenwerking mee hebben uitgebracht. Aan het eind van de week maar weer eens een bestelling bij High Roller plaatsen, als mijn salaris binnen is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
dit is een prima band, |
|
De live LP zal al tijdens Hammer of Doom 4 te koop zijn! Tom komt ook even langs, kan ie hem signeren. |
|
Het live album klinkt erg goed! Op plaat tenminste, de CD/DVD komt volgende week pas uit. |
|
2 studio platen uit en wat demo's /singles en nu al een live plaat / dvd, Ik houd van While Heaven Wept en vind het een uitstekende band maar ik vind het wel wat overbodig allemaal. Laat Tom gewoon concentreren op nieuw materiaal in plaats van oud spul (in wat voor jasje ook) uit te brengen. Ik zal later alsnog het live materiaal wel kopen maar vooralsnog, ik heb geen haast. bub |
|
Fear Of Infinity gister even gedownload, 2x beluisterd geen dramatische veranderingen. Het "ik hou van jou en ik mis je" gehalte is wel erg hoog dit keer. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-04-2011 8:03] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Klopt, hij is vrij emo, maar ik vind hem wel ok, vooral naar het einde toe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind de nieuwe, na de eerste luisterbeurt, niet meevallen. Kort album, waarvan nummers 4 en 5 gewoon saai zijn. De vocalen op het tweede nummer gaan voor mij net over het randje. Ik moet er in ieder geval erg aan wennen. Blijven er vier nummers over, die mij geen van allen omver blazen. Ze zijn wel aardig. |
|
Waar zijn die gasten mee bezig? Klinkt op zich niet verkeerd allemaal, maar beetje inspiratieloos wel ivm de vorige platen... |
|
Typisch geval van te snel weer de studio ingegaan.. Misschien moet Tom niet alles al voor jaren vastleggen en eens goed de tijd nemen. Deze plaat is wel aardig, maar toch te onsamenhanged en qua teksten echt te cheesy voor woorden.. Jammer, na Vast Ocean Lacrimose had ik veel meer verwacht. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Vreemde is natuurlijk dat deze nummers al heel erg oud zijn. Sommige al ten tijde van Sorrow Of The Angels. Voor mij is het een album met twee gezichten. De eerste drie nummers kan ik weinig tot niks mee, maar de overige vier vind ik daarentegen schitterend. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wat ik zeg, Tom moet eens opnieuw beginnen en niet alles voor jaren vastleggen. Gewoon verse nummers en niet "leftovers" van jaren terug. De plaat heeft inderdaad twee gezichten, helaas... Ik blijf hem nog een paar x beluisteren, wellicht dat de 10 eurocent nog valt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik heb besloten de cd te programmeren dat ie 1 t/m 3 skipt en alleen de kanten van het vinyl met nummers 4 t/m 7 te draaien Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hahaha, da's ook een optie! Zit nu kant D te luisteren, dat is wel een heerlijk nummer! Paars vinyl uiteraard. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zieke ik heb m inmiddels op zwart, blauw en paars Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hahaha, ik hou het op één... daar heb ik het al moeilijk genoeg mee. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik draai er maar 1 (de zwarte). Maar het klopt dat dat soms al lastig genoeg is, al begin ik zelfs aan de eerste drie nummers ietwat te wennen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |