|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Iets voor ZM-party? |
|
quote: OMG wat een mongool! De tekst is daarentegen briljant "Safe sex - doe een jasje aan" |
|
Hoor ik daar een albert verlinden schaterlachen? Vette clip, dat dan weer wel. |
|
quote: NEEEEEE Wil íemand die gast afmaken?! |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Herman is best geniaal... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
herman! Zenial |
|
Prachtig!! Wat een idioot!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Die Pim (zong Ave Maria) zou een goede zijn voor in koor ofzo. Deed het goed vond ik. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Jammer dat capaciteiten van zijn brein zo beperkt leken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb weer genoten van de aflevering zaterdag! |
|
quote: Mja, ook een beetje erg beschermd opgevoed lijkt mij. Stom dat die ouders hem mee lieten doen. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
@JuronymouS tja die kerel kan er ook niks aan doen.. [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 31-10-2005 14:30] |
|
quote: Hij heeft een hele goeie stem, maar volgens mij is hij autistisch ofzo... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
aan het einde kreegt ie wel een kusje van zijn vader |
|
Hahaha, Herman rules! Mooi dat ik er even aan herinnerd word dat dat lied nog bestaat, kan ik dat ook weer op cd branden voor een nog niet nader te noemen moment verder deze week "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
neeee |
|
Oh ja, toen zag hij er nog zo uit... Ik wens u allen nog een fijne avond! |
|
quote: Moest dat nou? |
|
hahaha, ik las in eerste instantie Idiots i.p.v. Idols. Ach, wat is ook eigenlijk 't verschil? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:quote quote Wat een teringmongool. |
|
Nee man, die kerel is de hoop voor elke lelijke sukkel It can get worse |
|
Het kan aan mij liggen hoor... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
lol het is zn pa. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |