|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gijs de Grunter: http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/eindhoven/content/eindhoven_videos.xml Hij doet het wel goed! |
|
Komt spuit elf ook weer aan hoor Zenial |
|
http://www.rtl.nl/(/shows/idols3/audities/eindhoven/content/)/shows/idols3/components/audities/eindhoven/articles/interview_gijs_eindhoven.xml Mooi man! Das nou echt iemand met karakter |
|
Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
nou, fantastische aflevering weer.. Die lompe boer met z'n slipknot |
|
Nee, die dreadhead. Sukkel. |
|
Daar begon ik al niet eens over. |
|
quote:slechte grunt ook nog |
|
quote: "Wat ga je nu doen?" "Naar huis en bier drinken" Btw, die Adam ken ik. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 05-11-2005 22:11] |
|
ja typisch weer |
|
Ik kijk nu de NIX Factor op Talpa, dat is véél leuker! no text supplied |
|
quote: Daar kan ik nou niet naar kijken. Te slecht voor woorden, daar doen mijn oortjes pijn van. |
|
Die hele zender alleen al .. |
|
quote: Mmm, big brother en 5 tegen 5 en geer en goor heerschen welzeker. |
|
quote: Ik ken hem. Vaag type. Maar wel erg aardig |
|
Hoe metal moet je zijn om idols te kijken? Spel vouten zijn cool! |
|
quote: je ziet het, heeeel erg metal. |
|
quote: Beetje van een balkon springen om op te vallen. Opvallen en shockeren is zijn leven, pfrt. Ga dan in een metalband spelen. |
|
Haha, die metalknakker met Slipknot was echt de held van de dag. |
|
Gvd zeg, belabberd. Slipknot is al kut, maar hij maakt het wel heel erg. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wtf? |
|
Ja, grunten was misschien een betere optie geweest, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
de weg kwijtraken in de auto er naartoe... dat was een betere optie! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |