IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De aardbeving in Pakistan, India etc... Doneren??? Vorige pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2005 0:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik geloof ook in het recht van de sterkste, hoewel we al zo'n 140 jaar leven in een wereld waar het recht van de sterkste is vervangen door het recht van de rijkste. De joden hebben een eigen rangorde gemaakt, ik kan überfit zijn met een lichaam als de Hulk, als ik niet over genoeg liquide middelen beschik, ben ik onderworpen aan de gehandicapte zielepoot die een bedrag van 7 cijfers op zijn bankrekening heeft.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2005 0:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zie mijn vorige post

'sterkste' betekend alleen overlevende(of meest significante persoon voor het behoud van zijn soort)

als er een virus komt waarbij alleen mongooltjes overleven, dan is het mongooltje de sterkste.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-10-2005 0:21 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 0:05 schreef Heiden het volgende:
Welke visie? Vertel me dan eens wat voor een visie ik heb, je schijnt het allemaal zo goed te weten.


En hier quote ik je:
quote:
Ik heb sowieso altijd al geloofd dat de natuur een intelligente entiteit is

Hiermee neem je een stelling in die dus blijkbaar onderdeel is van jouw kijk (oftewel visie) op de wereld. Ik weet het trouwens allemaal niet goed hoor, ik geef gewoon commentaar op wat je zegt waarvan ik denk dat het juist is. Mocht er iets van wat ik zeg onjuist zijn dan hoor ik het graag.



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-10-2005 0:23 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 0:16 schreef Heiden het volgende:
Ik geloof ook in het recht van de sterkste, hoewel we al zo'n 140 jaar leven in een wereld waar het recht van de sterkste is vervangen door het recht van de rijkste. De joden hebben een eigen rangorde gemaakt, ik kan überfit zijn met een lichaam als de Hulk, als ik niet over genoeg liquide middelen beschik, ben ik onderworpen aan de gehandicapte zielepoot die een bedrag van 7 cijfers op zijn bankrekening heeft.


Evolutie gaat niet alleen over mensen; er zijn nog steeds wezens die niet rijk zijn en prima overleven, dus daar ligt het niet aan. <EDIT> En ook zijn er stammen in de rimboe die prima overleven zonder rijkdom.</EDIT>

Voor de rest sluit ik me aan bij ElitE

[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 27-10-2005 0:25]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2005 0:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik geloof inderdaad in de natuur, maar ik ben niet snel in een bepaalde stroming dan wel visie onder te verdelen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-10-2005 0:26 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Ik heb niets gedoneerd en ik zal niets doneren. Waarom zou ik? Omdat die mensen het daar zo slecht hebben? Ja, maar de politiek daar is een corrupt zooitje en daar komt bij dat ze een atoommacht zijn, dan moeten ze hun eigen boontjes maar doppen hoor


FREEZE


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2005 0:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Fall to your knees
and bow to the Phantom Lord!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-10-2005 0:35 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 0:31 schreef Heiden het volgende:
Fall to your knees
and bow to the Phantom Lord!
O? Enne?

Ja, sorry hoor... Maar die Pakistani kunnen het toch zelf wel? Ze hebben atoombommen!!!

En ik ben het wel met je eens dat Moeder Natuur lekker bezig de laatste tijd


FREEZE


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2005 0:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 0:35 schreef Phantom Lord het volgende:
O? Enne?

Ja, sorry hoor... Maar die Pakistani kunnen het toch zelf wel? Ze hebben atoombommen!!!

En ik ben het wel met je eens dat Moeder Natuur lekker bezig de laatste tijd


Ik bedoelde dat ik het helemaal met je eens ben en meende dat te moeten laten weten middels het citeren van een aantal regels uit een nummer van Metallica, waar jij waarschijnlijk je gebruikersnaam aan hebt ontleend.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-10-2005 0:48 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 0:43 schreef Heiden het volgende:
Ik bedoelde dat ik het helemaal met je eens ben en meende dat te moeten laten weten middels het citeren van een aantal regels uit een nummer van Metallica, waar jij waarschijnlijk je gebruikersnaam aan hebt ontleend.
Niks niet waarschijnlijk! Is gewoon zo
Maar ja... Ik als ingeburgerde nog niet Limburger mag het wel eens zijn met een Limburger...

Zo en nu ga ik slapen


FREEZE


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-10-2005 0:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind het wel een beetje jammer inderdaad dat zo'n land nucleaire capaciteit heeft, maar als er zich een natuurramp met als gevolg een humanitaire ramp voltrekt, moet opeens de wereld komen opdraven met hulp....
Maar ach, ik ben een makkelijke jongen en ik heb er best wat voor over hoor. Zo is er morgen op het werk bv. een bedrijfsborrel en bij elk biertje wat je drinkt gaat er een bedragje naar Pakistan, haha. Hoezo decadentie daar doen we natuurlijk voluit aan mee! Wat ben ik toch een goedzak.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2005 1:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 0:48 schreef Phantom Lord het volgende:
Niks niet waarschijnlijk! Is gewoon zo
Maar ja... Ik als ingeburgerde nog niet Limburger mag het wel eens zijn met een Limburger...

Zo en nu ga ik slapen


Nu al naar bed? Je hebt nog een flinke weg af te leggen voordat je de titel Limburger verdient.

Welterusten!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-10-2005 1:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vind, naast het feit dat het land wel geld heeft voor (nucleare) wapens, het feit dat er een naar mijn mening te klein gedeelte daadwerkelijk naar de hulpverlening gaat nog een goede rede om niet te doneren.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2005 1:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dit topic kan nu wel dicht, Zware Metalen heeft een nagenoeg unaniem standpunt weten te bereiken over het doneren aan Pakistan en India. Niet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2005 1:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

gooi gewoon de atoombom op de mensen. dan zijn er genoeg redenen om te doneren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-10-2005 1:18 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 oktober 2005 1:12 schreef ElitE het volgende:
gooi gewoon de atoombom op de mensen. dan zijn er genoeg redenen om te doneren


Wat zouden ze dan met het geld moeten doen? Er is niemand meer om te helpen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2005 1:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nieuw vakantie oord met dat beetje straling wordt je sneller bruin


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2005 1:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 1:18 schreef Y Draig Goch het volgende:
Wat zouden ze dan met het geld moeten doen? Er is niemand meer om te helpen.


Ik weet nog wel een rekeningnummer waar iedereen zijn geld op kan storten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-10-2005 1:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

489773389


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-10-2005 1:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Inkoppertje.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen