|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jezes christus wat is dat toch met concerten alleen in friesland de laatste tijd? |
|
present. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Haaa, supervet! Dan hoef ik niet naar Opeth. |
|
quote:Precies Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
en ik wel..kutzooi maargoed, aan de andere kant wel meer kans dat ik dan mensen meekrijg als dan het alleen Burst was |
|
quote: Goede boekers..... |
|
+ Greyline zaal open 21.00 uur [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 10-11-2005 21:00] |
|
Ik heb er zin in!! Heerlijke show... |
|
godverdomme, moet ik zelf optreden en helaas niet als het voorprogramma op deze avond...... te gekke band! |
|
quote: Klinkt als Mart, of lullen jullie allemaal zo? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
he kut, heb ik die dag niet een bruiloft. Naja, helaas. |
|
quote: Ik wil niet vergeleken worden met Mart Mart zn woordgebruik wordt meestal door ons belachelijk gemaakt |
|
quote: Blijkbaar, kunnen jullie der niet een paar hierheen sturen? |
|
Burst komt overigens in februari terug met 3 optredens... waarschijnlijk Tilburg, Rotterdam & Haarlem. |
|
quote: kneiterlijp |
|
quote: Kan je daar wat meer over vertellen toevallig? |
|
dit is geen info genoeg? Er is nog niets bevestigd... |
|
quote: Met Opeth? |
|
Waarschijnlijk niet. Ze gaan namelijk meteen na het Bolwerk optreden al touren met Opeth. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-11-2005 15:31] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zeker niet, gewoon Burst als head-liner.. |
|
quote: Deze shows zijn dus nog heeeeeeeeeel erg misschien! Tot zover bekend wordt het hem niet. Dus tour met Opeth en Bolwerk zijn de keren dat je ze kunt zien voorlopig, iig tot eind 2006. choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Niet zo lullen Roman, ik heb hier andere info liggen namelijk. |
|
was ik niet (handig zo'n gedeelt account) choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Hey Roman, zie ik dat goed? Gojira in Mukkes?! Geweldig man! Alleen jammer dat het in dat krappe kroegje is. Kan dat niet naar de Gloppe verplaatst worden? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Volgens mij staat er 10-02 al wat in de Gloppe. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |