|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Laat maar, heb net je mail gelezen. Sommigen van ons, waaronder ik, genieten ook erg veel van Dillinger Escape Plan! *Maar nog meer van Dream Theater met Morbid Angel gemengd* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Profane heeft ook wel interesse! Als je tenminste van old school deathmetal houd? http://surf.to/profane |
|
Helaas, geen X-TinXioN op 19 november in Hasselt... ratje kan niet, die moet z'n huis verbouwen. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ik wil best spelen, maar 'xorien heeft die dag een toetsenist met andere verplichtingen. Bruce Banner |
|
Laat je die zangeres van jullie toch de toetsen doen? Doet ze vast beter dan zingen... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
lolbroek Bruce Banner |
|
Nah, ik zal nog eens meedenken hehe... Tja, sorry, vond haar nu niet echt zuiver klinken de 2 keer dat ik jullie gezien heb... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
4 November + 19 NOvember Allebeide nog 1 plaats vrij!! Charlie Adler heeft gecanceld door studio werkzaamheden!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Dan spelen wij al op een feestje op Goerree-Overflakkee met In Age And Sadness! |
|
quote: ik vraag de rest even ,momentje Bruce Banner |
|
quote: Goed ik wacht af!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
je hebt mail. heb je ook msn? Bruce Banner |
|
quote: Jawel Aggro-sief www.aggro.nl |
|
tof . ik ook Bruce Banner |
|
quote: Goed van jouw!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: ook nog een mail adres erbij?? Aggro-sief www.aggro.nl |
|
4 November nog een band gezocht!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Je hebt mail! |
|
quote: U ook Aggro-sief www.aggro.nl |
|
kon geen MP3 op aggro vinden als op 19e nog plaats is: www.libramentum.nl (prog metal uit Friesland) choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Voor Hasselt houden wij ons ook wel aanbevolen... |
|
quote: Progmetal..klinkt intressant!! zoiets moet je bij Aggro ook aan denken!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
4 November is verzet na 2 December I.V.M promotie!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
En Bodyrot kan niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |