|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok jij bent wel aardig bekend daar als ik dat zo hoor!! eens kijken als we er iets leuks uit kunnen halen!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Mail je me nog eens terug? 4 december kunnen we evt ook wel spelen... of zijn beide data nu volgeboekt? |
|
quote: Het klinkt allemaal zo makkelijk.. |
|
quote: inderdaad!! en het is ook makkelijk!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Een festivalletje organiseren? Prima, als jij dat zegt.. doe maar dan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2005 9:03] |
|
quote: Ik bedoel niet zoiets als Occultfest hoor.. gewoon meer iets in de richting van: zaaltje..daar een mddag en een avond bands laten spelen.. meet zoeiets zoals 12 November @ popfront Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Ik doelde niet op occultfest.. maarre zoiets als popfront straks, daar zit een boel tijd en moeite in ook. Gaat allemaal niet vanzelf. Maar goed, gewoon doen als je dat wil dan. Ben benieuwd. |
|
quote: Weet ik wel...heb wel vaker gedaan Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Lees het wel vaker dat men wel -even- iets zal gaan organiseren en vervolgens er niks meer van horen. Veelal veel woorden en weinig daden, dat is jammer want hoe meer live te zien valt, hoe beter! Wanneer is de aankondiging? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2005 9:25] |
|
quote: Geen idee!! ff eerst alles rond amken met zalen etc.. voordat ik van alles op ZM zet!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
enne mocht je bands zoeken [zelfpromoot-modus] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Uhu.. Zet X-Tinxion maar neer. |
|
quote: + Cypher But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: jah ik was inderdaad met een van hun dat idee begonnen!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Eerst een leuke zaal he!! iemand suggesties? [Dit bericht is gewijzigd door Aggrozanger op 02-11-2005 9:40] Aggro-sief www.aggro.nl |
|
je kunt ook nog een belgische versie doen van zo'n festival, Frontline in Gent doet voornamelijk 'de zaal uitlenen voor personen die zelf hun concerten etc organiseren zag ik. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ok, website?? moeten we daar maar eens gaan kijken!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
|
|
quote: Zoals ik organiseer 3 December! www.hmrf.tk |
|
quote: Precies dat jah!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Baggerfest/Opeth weekend dan.. helaas Maarre ziet er leuk uit, beetje meer promoten? Erwin nietwaar? Ik lees net het gastenboek enne damn wat een gezever. Niet in discussie gaan over speeltijden met bandjes in een gastenboek. Jij hebt als organisator het laatste woord erin en als men het niet met de tijd eens is, dan maar niet spelen. Succes in ieder geval [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2005 10:59] |
|
quote: precies..gelijk heb je!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Ja maar het probleem is dat ik met de meeste bands bevriend ben Dus tja.. maar ik heb ook gezegd van: Of je speelt dan of je speelt niet.. klaar! Dit is voor mij de eerste keer dat ik het organiseer dus ik hoop dat het een succes wordt en dan komt er volgend jaar een vervolg! Ik vind in ieder geval dat meer "amateur" bandjes de kans moeten krijgen om te spelen!! Jammer dat je niet kan komen.. Mensen die verder wel kunnen.. Zeker komen het wordt SUPER cet! (Bier = 1.20, Frisdrank= 1 Euro) Ook lekker opwarmertje voor Opeth voglende dag 8 km verderop in Tivoli :p) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |