|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
damn... dit wordt een van de langste concerttopics ooit op die manier signature |
|
quote: Een gemiddeld xmass of festival topic niet meegeteld dan... Zenial |
|
quote: wie blijft thuis? signature |
|
quote: verval "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: ik keek er zo naar uit signature |
|
Goed verhaal! Shining heerste behoorlijk, voor het stukje standup comedian en jerry springer persiflage vielen bij mij in goede aarde. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Kan iemand mij vertellen met welk nummer Paragon Impure het gister in de Baroeg hebben afgesloten? |
|
Was dat die darkthrone cover of kwam er daarna nog meer? |
|
pff ook nog een uur van te voren aanwezig moeten zijn :x pff moet nu dus weg. Tot vanmiddag lekkere geile sletjes. |
|
quote: tot vanmiddag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
vertrek ook maar , deurtjes open om 13.00 en als je vroeg bent kun je de ultragezellige discozetels benuttigen signature |
|
Katharian Lifecode van Darkthrone geloof ik. In ieder geval het enige verstaanbare nummer. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Chekc! Dat was hem idd. Danku zeer. |
|
net thuis was dik ok iemand kennis van Burzum, Kwelgeest en Digerdoden??(mechanische tegenslag) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-11-2005 22:14] signature |
|
ook net thuis , het was een goed consert dik in orde .................. |
|
quote: waren ze er niet?? Je moeder. |
|
quote: ze waren er wel maar toen ze wilden vertrekken wilde de auto niet meer starten , iets met de batterij of zo .................. |
|
quote: Hahaha, kut |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! De arme knaapjes! |
|
Ze hielden zich vet kloek! Ik zou maar zuur lachen als het andersom was signature |
|
Foto's van de geweldige nonverbale communicatie vaardigheden van de shining gitarist in de baroeg, gemaakt door een vriend van mij. Helaas geen foto dat ie op z'n bek wordt geslagen hahahaha Zenial |
|
Volgens mij wel mooie schilderwerkjes op zn arm... of mag ik dat niet zeggen. Natuurlijk vette geluidsmuur. Was prachtig. Nicholas is IMVHO wel de Kurt Cobain van de metalsscene, maar hij doet het toch maar. overigens erg genoten van Wanhoop. Lugubre heeft me aangenaam verrast(wat een drummer, met 1 pootje de meeste stukken gedrumd), Satanic Warmaster erg clean en catchy, maar doeltreffender dan vaseline bij een non! signature |
|
wie was jij nou hyp? eigenlijk aleen van satanic en shining bij de rest was het veelste druk bij onze tafels(en we stonden bij de ingang meteen dus kon niet ondertussen veel zien van het optreden) maar het was wel gezellig. Digger kwellie en burzum zitten geloof nog daar want hun auto wou niet meer starten hehe. Verder zag ik mevrouw icequeen nog heel ff voorbijwaggelen, die kan voortaan de naam Pens mee dragen hehe. [edit] lees net, ja die hadden dus pech hehe. de ma van digger kwam nu geloof naar belgie gereden, iets met niet verzekerd zijn hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 21-11-2005 0:05] |
|
ik was de ... die met het zwarte Tshirt en de pint in zijn handen zo erg val ik nu ook niet op. dus jij was daar ook? leuk, en jij was? signature |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |