IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : SHINING 2005-11-20 @ 162, Hekelgem, Belgium (SUPPORT: Satanic Warmaster, Eternity, Lugubre, Bliss Of Flesh, WANHOOP) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-11-2005 18:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

damn... dit wordt een van de langste concerttopics ooit op die manier

signature

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-11-2005 18:31 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 13:34 schreef Digerdoden het volgende:
eventueel heb ik nog een plaats in de auto over!
vertrekplaats: Delft

mailadres staat in m`n profiel

het zijn 2 plaatsen geworden

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-11-2005 18:31 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 november 2005 18:14 schreef Hypnos het volgende:
damn... dit wordt een van de langste concerttopics ooit op die manier

Een gemiddeld xmass of festival topic niet meegeteld dan...

Zenial

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-11-2005 18:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 18:31 schreef Digerdoden het volgende:
het zijn 2 plaatsen geworden

wie blijft thuis?

signature

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-11-2005 18:36 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 18:36 schreef Hypnos het volgende:
wie blijft thuis?

verval

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-11-2005 18:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 18:36 schreef Digerdoden het volgende:
verval

ik keek er zo naar uit

signature

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-11-2005 18:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Goed verhaal!

Shining heerste behoorlijk, voor het stukje standup comedian en jerry springer persiflage vielen bij mij in goede aarde.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 19-11-2005 20:57 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Kan iemand mij vertellen met welk nummer Paragon Impure het gister in de Baroeg hebben afgesloten?

neurotic
Usericon van neurotic
Posted 20-11-2005 4:37 by neurotic Wijzig reactieProfiel van neuroticQuote dit berichthttp://www.neurotic-records.com

Was dat die darkthrone cover of kwam er daarna nog meer?

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 20-11-2005 9:14 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

pff ook nog een uur van te voren aanwezig moeten zijn :x pff moet nu dus weg. Tot vanmiddag lekkere geile sletjes.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-11-2005 9:16 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 9:14 schreef Rensykdom het volgende:
pff ook nog een uur van te voren aanwezig moeten zijn :x pff moet nu dus weg. Tot vanmiddag lekkere geile sletjes.

tot vanmiddag

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2005 10:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vertrek ook maar , deurtjes open om 13.00 en als je vroeg bent kun je de ultragezellige discozetels benuttigen

signature

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-11-2005 15:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Katharian Lifecode van Darkthrone geloof ik.

In ieder geval het enige verstaanbare nummer.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-11-2005 16:11 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 15:37 schreef Sater het volgende:
Katharian Lifecode van Darkthrone geloof ik.

In ieder geval het enige verstaanbare nummer.

Chekc! Dat was hem idd. Danku zeer.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2005 22:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net thuis

was dik ok
iemand kennis van Burzum, Kwelgeest en Digerdoden??(mechanische tegenslag)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-11-2005 22:14]

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 20-11-2005 22:42 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

ook net thuis , het was een goed consert
dik in orde

..................

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2005 22:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 november 2005 22:11 schreef Hypnos het volgende:
net thuis

was dik ok
iemand kennis van Burzum, Kwelgeest en Digerdoden??(mechanische tegenslag)

waren ze er niet??

Je moeder.

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 20-11-2005 23:18 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 22:49 schreef karnivoor het volgende:
waren ze er niet??

ze waren er wel maar toen ze wilden vertrekken wilde de auto niet meer starten , iets met de batterij of zo

..................

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-11-2005 23:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 23:18 schreef sarthaz het volgende:
ze waren er wel maar toen ze wilden vertrekken wilde de auto niet meer starten , iets met de batterij of zo

Hahaha, kut

trol
Usericon van trol
Posted 20-11-2005 23:19 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

De arme knaapjes!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2005 23:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ze hielden zich vet kloek!

Ik zou maar zuur lachen als het andersom was

signature

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-11-2005 23:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Foto's van de geweldige nonverbale communicatie vaardigheden van de shining gitarist in de baroeg, gemaakt door een vriend van mij. Helaas geen foto dat ie op z'n bek wordt geslagen hahahaha

Zenial

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2005 23:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Volgens mij wel mooie schilderwerkjes op zn arm... of mag ik dat niet zeggen.
Natuurlijk vette geluidsmuur. Was prachtig. Nicholas is IMVHO wel de Kurt Cobain van de metalsscene, maar hij doet het toch maar.

overigens erg genoten van Wanhoop. Lugubre heeft me aangenaam verrast(wat een drummer, met 1 pootje de meeste stukken gedrumd), Satanic Warmaster erg clean en catchy, maar doeltreffender dan vaseline bij een non!

signature

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-11-2005 0:04 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

wie was jij nou hyp?

eigenlijk aleen van satanic en shining bij de rest was het veelste druk bij onze tafels(en we stonden bij de ingang meteen dus kon niet ondertussen veel zien van het optreden) maar het was wel gezellig. Digger kwellie en burzum zitten geloof nog daar want hun auto wou niet meer starten hehe. Verder zag ik mevrouw icequeen nog heel ff voorbijwaggelen, die kan voortaan de naam Pens mee dragen hehe.

[edit] lees net, ja die hadden dus pech hehe. de ma van digger kwam nu geloof naar belgie gereden, iets met niet verzekerd zijn hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 21-11-2005 0:05]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2005 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik was de ... die met het zwarte Tshirt en de pint in zijn handen

zo erg val ik nu ook niet op.

dus jij was daar ook?
leuk, en jij was?

signature

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com