|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik was die blonde met dat temno shirt die bij die tafels met cds enzo zat bij de ingang dus(naast de kassa) |
|
heb ik aan jou dat cassetje dan gekocht aan 4 f¨*%¨euro? signature |
|
En jij had ook geen startkabels mee? Was trouwens Nyktalgia cassetje, klinkt wel goed BTW signature |
|
neej we hadden een huurwagen dus. stuk of 3 van verkocht geloof hehe, maar maar 1 keer gewoon los maar hoe die mongool er nou uitzach weet ik ook niet meer |
|
liep ook zon groepje van 16 jarige franse kindjes die amper engels konden rond, echt irritant, geen engels kunnen en dan nog proberen de prijs omlaag te krijgen, echt kanker moesten die krijgen. we zaten zowiezo heletijd uit verveling iedereen aftekraken die bij ons stond te kijken hehe was wel humor |
|
quote: ah dan heb ik aan jou die cd van tenbrous gekocht .................. |
|
ja, sommige mensen verdragen nu eenmaal beter alcohol dan andere hé nuja, ik vond 4 veel maar had geen zin om te beginnen leuteren. De verkoper zag er trouwens ook uit alsof hij de winst kon gebruiken om een boterham en een nieuwe pot pindakaas te kopen Wel jammer eigenlijk, want er stonden wat Hate Forest LPs die ik wel zag zitten, maar de articulatie viel zodanig te wensen over dat de extreme vermoeidheidsvooruitzichten mij behoedden hier verder op in te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-11-2005 0:31] signature |
|
quote: Tenebrous. Jij was die gast met kort haar stekeltjes die daarna meteen naar de sigaretten automaat liep? |
|
quote: jap thats me .................. |
|
quote: http://www.blazing.ws ik verstond zowiezo geen kut van wat mensen zeiden de heletijd, vooral die belgen tering wat een kut taal blijft dat. de duitsers konden teminste nog gewoon normaal engels |
|
quote: heb ik toch nog een zm-emmer die ik nog niet kende gespot hehe. Maar goed nu ga ik slapen want morgen is het weer vroeg naar het werk. |
|
quote: hehe ik ook nog 5 uurkes en dan moet ik beginnen .................. |
|
quote: lol! Ik dacht jullie Duitsers waren, wat wil je ook met al dat übergedoe signature |
|
Hoe zou 't gaan met de jochies? Ma Digerdoden to the rescue! |
|
quote: Istie op z'n bek getimmerd dan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zwaar kut voor die lui, blij dat ik op het laatste moment heb afgezegd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dat is zo kut!!! quote: Inderdaad! Ik kan in de winkel waar ik werk de Belgen ook nooit verstaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Awwwwwwwwww zijn de schatjes nou nog neit terug?! |
|
Geen idee niks meer van gehoord. wat was ik toch blij dat ik in een andere auto zat |
|
J, we zijn vannacht om 2 uur thuis gekomen. de auto hebben we tot Antwerpen op sleeptouw genomen en die hebben we daar op een parkeerplaats gezet. Die gaat vandaag opgehaald worden geloof ik De bands waren erg de moeite waard! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
shiiit! nog een geluk dat het de moeite was zeg! Ben je nu vr nix bob geweest? signature |
|
Hahahahahaha! Welkom terug |
|
quote: ehh mja zo ongeveer wel maar we zijn even verderop een snackbar ingegaan en daar heb ik nog een paar biertjes gedronken de snackbar was net lang genoeg open, toen hij ging sluiten werden we opgehaald "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Damn zeg, best aan Sinterklaas een paar startkabels vragen. Shining had waarschijnlijk wel wat tepelklemmen mee, maar veel zou dat niet hebben opgeleverd. signature |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |