|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
25 November discobar 65 te Vjenne Devious Bodyrot Aggro Entree: 5 pietermannen aanvang: Nog niet bekend www.discobar65.com Aanwezigheid verplicht!!! |
|
Nou Nix.. ist wat? Wel vlak voor de AMM zeg.. |
|
Ja maar..AMM is niet verplicht, dit wel |
|
Oh shit, nu moet ik wel heen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Kun je ook in keer in het mooie VriezeNveen zuipen!! Wel fukk-locatie trouwens. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Maar wel erg veel bier!! en mooie jonge meiskes!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Hij had het vast over de AMM, kan me niet voorstellen dat Doomy naar Vjenne wil |
|
Sixty... Maar oke @Mayo, tijd voor schoonouders! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kan niet, ben hevig allergisch voor ouders in het algemeen. |
|
Ik bedoel er ook alleen maar mee te zeggen dat ik m'n schoonouders weer eens zie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
volgens mij gaat er iets ongeloofelijk mis met deze avond. hehe. ook bevestigd: Sign of Life & Holdback. Heb ook in de wandelgangen opgevangen: INRI, xtimx and the alcoholix, Dragonfly. en ook dat Bodyrot niet aanwezig zou zijn. |
|
quote: Nou, dat wordt nog spannend |
|
dat zeker, live muziek in 65 bijzonder lijkt me. geen idee hoe ze het willen gaan organiseren. :D |
|
Als Devious nou net iets meer in het zuiden ging optreden... ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Mmm, wat is er nou leuker dan Death metal bands op de dansvloer van een kinderdiscotheek Wordt wel een leuk feesje |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote:DAt lijkt me sterk. Inri zie ik daar niet zo snel spelen. Maar ja, zal wel weer gaaf zijn. |
|
quote: Jaja Maarre als INRI komt speul'n dan ben ik er uiteraard wel Alhoewel ik ook weer iets tegen discodingen heb |
|
Volgens mijn laatste info gaat dit het worden: Sign of Life, Holdback, Aggro, Bodyrot, Devious. Dus punkrock, hardcore, en death metal. |
|
quote: In de wandelgangen van de Sixty? -------------------------------------- Dat gaat wel gezellig worden. Ken alleen Holdback niet. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 07-11-2005 23:39] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: www.holdback.nl Aggro-sief www.aggro.nl |
|
|
|
*HUPPA* |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |