|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe uh tsja we zien wel he finntroll was wel geinig op wacken dusseh *springmetal* Je moeder. |
|
Vorig jaar was ik idd ook aanwezig...verdomme wat was het toen vol. Maar ik denk dat ik dit jaar ook wel weer van de partij ben. De sfeer is altijd geinig. Hopelijk kan ik ook nog een paar van jullie ZM-freaks ontmoeten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
LOL @ 'ZM freaks' |
|
ligt er sterk aan wat komt, heb geen zin om er voor niks te komen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Namen die ik gehoord heb: - Within Temptation - Finntroll - Tanzwut beetje slappe hap..... |
|
Wil eerst ook wel weten wat er precies komt maar Finntroll wil ik nog wel een keer live zien! |
|
Finntroll alleen is me niet genoeg om naar Hardenberg te rijden. |
|
quote: ik dus ook niet, en voor Within Temptation ook niet..... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Als Tanzwut komt, ben ik er echt wel bij. Ik heb ze op Lowlands gezien, en iedereen die van Rammstein, Corvus Corax en meer van dat soort houd MOET daar heen, ze zijn zo gruwelijk gaaf. |
|
nou als dat de lineup is, dan kom ik zeker niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat kan wel eens kloppen want de dag erna kom dezelfde line-up naar Antwerpen, met als opener Oceans Of Sadness.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hmz dan zal ik eens kijken of ik wat muziek van ze kan vinden. Misschien vind ik het leuk, heb altijd wel wat met Duitsige muziek Edit: vind nu net Eiserne Hochzeit... DOEDELZAKKEN!!! te gek Synthetische dat wel. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 26-12-2001 14:58] |
|
De opnamekwaliteit vind ik over het algemeen nogal zuigen, live zijn ze echt tig keer beter |
|
Hmm, met die bandnamen voor mij totaal niet interessant... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: niet echt neej... Suck my piss |
|
ach kan best gesellig zijn hoor Je moeder. |
|
Kunnen ze het beter GothicMetal fest noemen. slappe hap inderdaad. sebinsagoil |
|
quote: Ach ja, dat is al jarenlang zo hoor. Is allemaal nogal gothic/doom-metal wat er staat te spelen... maar dat is helemaal niet erg natuurlijk! Overigens is de line-up van Metalfest in 013 ieder jaar hetzelfde, en aangezien Finntroll daar pasgeleden nog speelden (ik meen op dezeflde dag als Tristania) zie ik de kans dat ze nog een keer spelen wat kleiner.. maar je weet 't nooit natuurlijk. Hmm... WT heb ik onderhand wel gezien (6 keer) maar als Tanzwut er staat ga ik zeker kijken. Heel erg gaaf! P.S. Eerste post.. dus als er iets raars gebeurd snap ik ergens iets gewoonweg niet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: dat ging niet door toen om één of andere vage reden Je moeder. |
|
Ik dacht dat dat ook nightwish kwam. dus nightwish WT en Finntroll zoiets dacht ik (ik hoop het tenminste ) Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Jullie zien boven mij en naast mij heb ik als user icon gitarist van finntroll sodium heete hij dacht ik????!!!!!! Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
SOMNIUM dus... Finntroll = HupsMetal Dit slaat nergens op. |
|
hupsmetal *hups* maareh als het dus - nightwish - finntroll - within temptation is, is er een bepaald vrouwelijk figuur heeel erg blij strax Je moeder. |
|
Als Nightwish komt, kom ik helemaal, die wil ik gewoon een keertje live zien. |
|
Finntroll is de enige band die ik zou willen zien. Within Temptation en Nightwish zie ik liever niet. Even afwachten of er nog betere bands bijkomen, anders ga ik helemaal niet. Maakt ook niet veel uit, want 23 februari komen Penumbra en We, the Gods in Atak. Daar ga ik zeker naartoe. the only pleasure is pain |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |