|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: check die Death DVD's: goeie registraties! Verder wordt het hoog tijd dat Earache eens aankomt met een Morbid Angel DVD!!!!!!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
-Fad Gadget -A flock of seagulls -Slayer -Krisiun(dat zal dan de 2de x zijn) -Immortal -Abhorrence -Notre Dame(hééél graag!!) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
*Unholy *Morgion *Celestial Season met grunter(trauma's - stonden ze in de Gigant hebben ze die zeikerd van een nieuwe zanger net) *Mortician *Morbid Angel |
|
quote: met live bedoel ik toch echt in een zaal Je moeder. |
|
bands die ik weer wil zien: Moonspell voor den tweede keer, en dat gaat gebeuren! 10 Maart iig! bands die ik graag wil zien: Dragonforce Edguy Sonata Arctica Stratovarius Supreme Majesty en wel meer.... kmoet nog zoveel zien.... maar daar zijn festivals goed voor, daar komen veel leuke bands tegelijk ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
categorie onmogelijk metallica met cliff burton oude mayhem nasty savage bathory nuclear assault terrorizer suffocation dark angel slaughter (canada) categorie mogenlijk necrophagia nile suicidal tendencies hirax darkthrone(?? treden die lui op) hollenthon pungent stench therion murder corporation SOD enslaved en nog veel en veel meer |
|
quote: Is niet zo moeilijk: gewoon naar Eurorock Indoor de 26'ste |
|
emperor maar dat kan helaas ook niet meer. jammer want hun laatste cd is een van de beste die ooit gemaakt zijn. |
|
Emperor en Darkthrone Kan nie meer Dit slaat nergens op. |
|
quote: je bent een van de weinige die da vind owwjaa: ik wil nog zoveel bands wel eenx live zien iig Immortal, maar da gebeurt dus volgend jaar [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 25-12-2001 23:11] |
|
Ik dacht dat deze topic heette : wil je een keer in het echt ontmoeten .ik zal die vraag daarom ook beantwoorden. Live zien (ooit) : behemoth ,mydyingbride , tori Amos ,dead can dance (met nadruk op laatste drie ) Wie ik wil in het echt zou willen ontmoeten (misschien in de vorm van een interview en inhoudelijk gesprek over hun leven en muziek ): Tori Amos (vooral ook hoe over haar muziek en over haar visie op het leven ) Trent Reznor (toevallig heeft hij ook meegezongen op een nummer van Tori Amos :past the mission ) Einstürzende Neubauten (hun benadering op muziek ,ik heb ooit een video geleend in de bibliotheek waarin de zanger uitlegt hoe hij muziek maakt ) |
|
-StretchArmStrong -Nofx -Sickofitall -Mihoen! |
|
- Queen (mét Freddy) - Death (mét Chuck) - Sabbat (met de originele line-up, dus met zanger Martin Walkyer en gitarist Andy Sneap) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
manowar blind guardian hammerfall helloween rhapsody a shit load of power & heavy metal http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Control Denied (met Chuck uiteraard) Death (idem) Morbid Angel (met David Vincent) Nocturnus (met Dan Izzo, Louis Panzer & Mike Browning) Cynic Queen (met Freddy) Nile (met Chief Spires) Rammstein Dropkick Murphy's The mighty mighty bosstones The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heel veel nog -death -bolt thrower, binnenkort :D -carcass, jammer -children of bodom -arch enemy -vomitory -cannibal corpse -krisiun ja ik kon XMASS fest niet arggg.. -slayer -testament -morbid angel etc. ! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Crematory Rotting Christ Cradle Of Filth Dimmu Borgir Six Feet Under Children Of Bodom Helloween enzo. [Dit bericht is gewijzigd door The Coming Curse op 26-12-2001 0:30] |
|
-Carcass -My Dying Bride (wordt 6 of 7 keer al) -Nuclear Assault -Suffocation -Vader (zie ook MDB, het blijft gewoon goed) -Anthrax -At The Gates (uiteraard) -Anathema (toen ze nog goed waren) -Eucharist (The View...) -In Flames (zie MDB en Vader, elke keer weer feest) -The Haunted -After Forever -Pestilence -Death -Faith No More -Slayer -Metallica (met Cliffie) -Bolt Thrower en zo verder nog wel een paar... Dit zijn dus niet louter mijn favo bands, maar bands die het mijns inziens altijd goed deden/doen op een podium. Ja, zelfs Death. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-12-2001 0:39] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Rammstein (waren geweldig) Absu (pas ontdekt, helemaal gek van) Bathory (aah...) Oude Darkthrone... Oude Morbid Angel (Ooit in Paradiso gezien, damn, wat vond ik dat geweldig) Gehenna Satyricon (1 x gezien, vond het erg goed) Siebenbürgen zou ik ook wel eens willen zien. |
|
- The Sisters of Mercy (het liefst in een besloten kring met alleen maar fans) - Alice Cooper !!! (het liefst in America waar de podiums veel GROTER zijn en zijn show pas echt tot leven komt. - Depech Mode - Das Ich - Die Krüps - SLAYER !!! - Type O Negative - Judas Priest - GWAR !!! (PENGUING attac !!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 26-12-2001 12:04] Wiegen Meister ! |
|
quote:wrom wil jij toch dingen die die meer kenne jung..... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
After Forever Children of Bodom Siebenbürgen Rhapsody Therion Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Mortician staat binnenkort in het Podium Hardenberg. Ik ben dan 95% zeker wel van de (slacht)partij. Zien we elkaar daar nog? Ik wil nog eens live zien...o.a.: Slapshot Blind guardian (1x op Dynamo gezien, bijna staan janken) Good riddance Dropkick murphys Dying fetus in de oude bezetting Transatlantic of Spocks beard Savatage + Symphony X (gaat binnenkort gebeuren) [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 26-12-2001 12:58] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Blind Guardian kom 13 april naar Antwerpen!!! Feestje!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Wie weet. Moet nog even kijken wanneer dat is en of ik kan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |