IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : wie wil je graag (nog eens) live zien? Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-12-2001 15:12 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 26 december 2001 14:33 schreef McDoom het volgende:
Wie weet. Moet nog even kijken wanneer dat is en of ik kan.

als het goed is ga ik ze ook aanschouwen in den Vera te groningen.......

Suck my piss

Ares
Usericon van Ares
Posted 26-12-2001 15:18 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2001 12:10 schreef sickheaddread het volgende:
wrom wil jij toch dingen die die meer kenne jung.....

Das true
Mijn lijssie:
Marduk (nog een keer )
Dark funeral (Hoe kan het ook anders)
Mayhem (nooit gezien nog...)
Immortal (ook nog nooit gezien )
Deicide (zie immortal)
Finntroll (ff kijke of ze het live ook zo brengen)
en nog meer (ken er nu niet opkomen)

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-12-2001 16:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 26 december 2001 14:29 schreef Sharteel het volgende:
Blind Guardian kom 13 april naar Antwerpen!!!
Feestje!!!

Ik woon in Twente Das nog een heel eind weg. Er komen moet niet zo'n probleem zijn. Maar weer thuis komen...mag ik bij jou blijven slapen?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-12-2001 16:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

-Immortal, kan ik geen genoeg van krijgen
- motorhead (vorig jaar op wacken moeten missen omdat ik een beginnende keel ontsteking had)
het zelfde geld voor
- der apocalyptischen reiter.
- de oude sepultura, helaas nooit kunnen zien met hun oude line up.
- de oude metallica

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

maupie
Usericon van maupie
Posted 26-12-2001 16:18 by maupie Wijzig reactieProfiel van maupieQuote dit bericht

U2 natuurlijk,

Vanavond zijn ze weer op televisie te zien:
Nederland 3 19.05 Lola da Musica: U2-live from the Elevation Tour. Concertregistratie van U2 in Boston. Het concert was onderdeel van de uitverkochte Elevation Tour, die volgde op het verschijnen van hun cd 'All that you can't leave behind' Geflankeerd door vier immense filmschermen (voor ieder bandlid een scherm) en spelend op een speciaal ontworpen hartvormige buhne waar 300 gelukkigen van zeer nabij het concert konden volgen, gaf U2 25 jaat hits ten beste. Te horen zijn:
1 Elevation
2 Beautiful Day
3 Until the end of the world
4 Stuck in a moment you can't get out of
5 Kite
6 Gone
7 New York
8 I will follow
9 Sunday bloody sunday
10 In a little while
11 Desire
12 Stay
13 Bad
14 Where the streets have no name
15 Bullet the blue sky
16 With or without you
17 The fly
18 Wake up dead man
19 Walk on

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-12-2001 19:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Alsof het me ene reet kan schelen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2001 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

U2 is één groot mediacircus.

Maar ik wil Immer Lust und die Meisterin nog wel eens live zien spelen.

Aarseerst eigenlijk ook wel, maar dat zal wel never nooit niet gebeuren.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 26-12-2001 20:22 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Children of Bodom zou ik wel een keertje willen zien.

the only pleasure is pain

Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 26-12-2001 20:29 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

Immortal (maar binnenkort is het no mercy!!!)
Mayhem
Metallica, ten tijde van Master of puppets en Ride the lightning
en Ancient Rites

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-12-2001 20:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Darkthrone, oude Mayhem (onmogelijkheid natuurlijk).

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2001 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

- Crowbar (1x gezien ... kwijl liep langs mijn kin naar beneden)
- Opeth (kon er geen genoeg van krijgen laatst)
- My Dying Bride
- Haggard
- Feindflug

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 26-12-2001 20:57 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2001 15:18 schreef Ares het volgende:
Das true

arch, begin niet weer, hmmppff.....

zo, dat was mijn beurt dan weer

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-12-2001 22:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Siebenbürgen komt in Den Bosch begin februari heb ik gezien, samen met Hollenthon. Echt zo'n must-witness concert dus!

Ik zou nog wel eens willen zien:

- Metallica (natuurlijk zoals ze erbij liepen/speelden toen ik nog leerde lezen, maar helaas...)
- Slayer
- Morbid Angel
- Emperor (wederom helaas...)
- Tool, ZONDER pinkpopgastjes om me heen en met enkel oude nummers en Maynard met LANG HAAR! (weer zeer helaas...)
- Marduk nog eens een keer
- Cradle of Filth ten tijde van Cruelty

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-12-2001 22:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Obituary wil ik eigenlijk wel live zien, jammer dat ze niet meer zijn. Vind het eigenlijk toch wel een goeie band, orriginele sound!
en bruut

"This one is older than shit, heavier than time!"

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 26-12-2001 22:59 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik zou "LIVE" (nog wel een keer) willen zien :

Children Of Bodom,
Grave,
Six Feet Under,
Immortal,
enz. enz.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 26-12-2001 23:00]

Heads I win, tails you lose

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 26-12-2001 23:02 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Nog een keer; Cryptopsy, Kataklysm, Zyklon, Morbid Angel, Cannibal Corpse...

Verder Necrophagia, Immolation, Carcass, Arkhon Infaustus, en nog een hele zooi andere bands.

Dead things grow from deep inside...

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-12-2001 23:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2001 20:38 schreef Jenje het volgende:
- My Dying Bride
- Haggard

hehe, allebei al gezien, Haggard zelfs 2 keer. De tweede keer zelfs als death metal band, aangezien het koor/orkest griep had!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-12-2001 10:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

PINK FLOYD!!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-12-2001 11:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

BEHEMOTH aarghhh aaarghhh kon 16 dec. voor de 2e keer de zaal niet in

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-12-2001 19:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Nightwish...

En The Rolling Stones zolang het nog kan

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-12-2001 19:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Euh X Mortician gaat niet door in Hardenberg, baalbaal, maar ik ga nu hoop ik naar Drachten.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-12-2001 21:55 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Emperor (helaasch niet meer )
Dissection (nog even geduld...)
Immortal (1 april...)

En nog veel meer

Ik, Wil Schuurman

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-12-2001 23:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2001 21:55 schreef Snagger het volgende:
Dissection (nog even geduld...)

Geduld tot wanneer????

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-12-2001 11:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Catagorie Onmogelijk:

- Oude Mayhem
- Darkthrone
- Mysticum
- Oude Ulver
- Oude Arcturus
- Oude Satyricon
- Dissection (of Jon moet na zijn celstraf weer verder gaan waar hij gebleven was )

Catagorie Mogelijk:

- Summoning
- Satyricon

NB: Wegens grote vraag naar oude Mayhem heb ik besloten het Mayhem Ressurrection Front op te richten, gaan we met zijn allen naar Noorwegen, graven we Dead en Euronymous op en zetten ze op een staak op het podium, ja.. geluid uit ze krijgen wordt lastiger... hmm.. . dat moet maar playback dan he...

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-12-2001 11:14]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-12-2001 11:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2001 23:18 schreef TNightmare het volgende:
Geduld tot wanneer????

Tot Jon Nodveidt uit de cel is..

Er is natuurlijk een kans dat ze weer muziek gaan maken dan.. maar ik zet er geen geld op in... de kans dat ze EN weer gaan spelen, EN weer dezelfde kwaliteit afleveren als vroeger lijkt me zeer gering.. Er gaan wel geruchten.. maar die gaan waarschijnlijk al sinds hij in de cel zit...

Jon kreeg geloof ik 8 jaar en in Noorwegen moet je 2/3 minimaal uitzitten. .. vanaf 97 in voorarrest.. .. wordt 2003 ofzo

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com