|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Das true Mijn lijssie: Marduk (nog een keer ) Dark funeral (Hoe kan het ook anders) Mayhem (nooit gezien nog...) Immortal (ook nog nooit gezien ) Deicide (zie immortal) Finntroll (ff kijke of ze het live ook zo brengen) en nog meer (ken er nu niet opkomen) |
|
quote: Ik woon in Twente Das nog een heel eind weg. Er komen moet niet zo'n probleem zijn. Maar weer thuis komen...mag ik bij jou blijven slapen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
-Immortal, kan ik geen genoeg van krijgen - motorhead (vorig jaar op wacken moeten missen omdat ik een beginnende keel ontsteking had) het zelfde geld voor - der apocalyptischen reiter. - de oude sepultura, helaas nooit kunnen zien met hun oude line up. - de oude metallica Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
U2 natuurlijk, Vanavond zijn ze weer op televisie te zien: Nederland 3 19.05 Lola da Musica: U2-live from the Elevation Tour. Concertregistratie van U2 in Boston. Het concert was onderdeel van de uitverkochte Elevation Tour, die volgde op het verschijnen van hun cd 'All that you can't leave behind' Geflankeerd door vier immense filmschermen (voor ieder bandlid een scherm) en spelend op een speciaal ontworpen hartvormige buhne waar 300 gelukkigen van zeer nabij het concert konden volgen, gaf U2 25 jaat hits ten beste. Te horen zijn: 1 Elevation 2 Beautiful Day 3 Until the end of the world 4 Stuck in a moment you can't get out of 5 Kite 6 Gone 7 New York 8 I will follow 9 Sunday bloody sunday 10 In a little while 11 Desire 12 Stay 13 Bad 14 Where the streets have no name 15 Bullet the blue sky 16 With or without you 17 The fly 18 Wake up dead man 19 Walk on |
|
Alsof het me ene reet kan schelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
U2 is één groot mediacircus. Maar ik wil Immer Lust und die Meisterin nog wel eens live zien spelen. Aarseerst eigenlijk ook wel, maar dat zal wel never nooit niet gebeuren. |
|
Children of Bodom zou ik wel een keertje willen zien. the only pleasure is pain |
|
Immortal (maar binnenkort is het no mercy!!!) Mayhem Metallica, ten tijde van Master of puppets en Ride the lightning en Ancient Rites This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Darkthrone, oude Mayhem (onmogelijkheid natuurlijk). |
|
- Crowbar (1x gezien ... kwijl liep langs mijn kin naar beneden) - Opeth (kon er geen genoeg van krijgen laatst) - My Dying Bride - Haggard - Feindflug |
|
quote: arch, begin niet weer, hmmppff..... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Siebenbürgen komt in Den Bosch begin februari heb ik gezien, samen met Hollenthon. Echt zo'n must-witness concert dus! Ik zou nog wel eens willen zien: - Metallica (natuurlijk zoals ze erbij liepen/speelden toen ik nog leerde lezen, maar helaas...) - Slayer - Morbid Angel - Emperor (wederom helaas...) - Tool, ZONDER pinkpopgastjes om me heen en met enkel oude nummers en Maynard met LANG HAAR! (weer zeer helaas...) - Marduk nog eens een keer - Cradle of Filth ten tijde van Cruelty |
|
Obituary wil ik eigenlijk wel live zien, jammer dat ze niet meer zijn. Vind het eigenlijk toch wel een goeie band, orriginele sound! en bruut "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zou "LIVE" (nog wel een keer) willen zien : Children Of Bodom, Grave, Six Feet Under, Immortal, enz. enz. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 26-12-2001 23:00] Heads I win, tails you lose |
|
Nog een keer; Cryptopsy, Kataklysm, Zyklon, Morbid Angel, Cannibal Corpse... Verder Necrophagia, Immolation, Carcass, Arkhon Infaustus, en nog een hele zooi andere bands. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: hehe, allebei al gezien, Haggard zelfs 2 keer. De tweede keer zelfs als death metal band, aangezien het koor/orkest griep had! |
|
PINK FLOYD!! |
|
BEHEMOTH aarghhh aaarghhh kon 16 dec. voor de 2e keer de zaal niet in Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nightwish... En The Rolling Stones zolang het nog kan I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Euh X Mortician gaat niet door in Hardenberg, baalbaal, maar ik ga nu hoop ik naar Drachten. |
|
Emperor (helaasch niet meer ) Dissection (nog even geduld...) Immortal (1 april...) En nog veel meer Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Geduld tot wanneer???? |
|
Catagorie Onmogelijk: - Oude Mayhem - Darkthrone - Mysticum - Oude Ulver - Oude Arcturus - Oude Satyricon - Dissection (of Jon moet na zijn celstraf weer verder gaan waar hij gebleven was ) Catagorie Mogelijk: - Summoning - Satyricon NB: Wegens grote vraag naar oude Mayhem heb ik besloten het Mayhem Ressurrection Front op te richten, gaan we met zijn allen naar Noorwegen, graven we Dead en Euronymous op en zetten ze op een staak op het podium, ja.. geluid uit ze krijgen wordt lastiger... hmm.. . dat moet maar playback dan he... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-12-2001 11:14] |
|
quote: Tot Jon Nodveidt uit de cel is.. Er is natuurlijk een kans dat ze weer muziek gaan maken dan.. maar ik zet er geen geld op in... de kans dat ze EN weer gaan spelen, EN weer dezelfde kwaliteit afleveren als vroeger lijkt me zeer gering.. Er gaan wel geruchten.. maar die gaan waarschijnlijk al sinds hij in de cel zit... Jon kreeg geloof ik 8 jaar en in Noorwegen moet je 2/3 minimaal uitzitten. .. vanaf 97 in voorarrest.. .. wordt 2003 ofzo |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |