![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
moet jij weten. De andere 10 vind ik super trouwens ![]() |
|
Bovenin de Ijzertoren in Diksmuide (vredesmonument met de boodschap "nooit meer oorlog" in 4 talen op de buitenmuren) hangt de tekst van Mijnheer de President. Een perfecte plaats om die tekst te hangen zo vind ik ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Weet iemand waar ik tabs/akkoorden/noten van Boudewijn de Groot vandaan kan toveren? Edit, was google vergeten ![]() http://www.boudewijndegroot.nl/bdgtabs.htm [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-06-2008 20:00] ![]() |
|
quote:Jammer genoeg is dat nummer nog steeds van toepassing ![]() |
|
quote: idd, de Engelse vertaling mag gerust een opgestuurd worden naar de desbetreffende president. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Gisteren Boudewijn terug gezien op Dranouter, man, een echt kippenvelconcert ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Kan die mooi met pensioen, zijn we verlost van zijn kutmuziek. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() *pakt gitaar erbij* ![]() ![]() |
|
![]() Laatst deze 12 cd box besteld, zitten de cd's gewoon in van die dunne kartonnen hoesjes, miskoop ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |