|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
moet jij weten. De andere 10 vind ik super trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bovenin de Ijzertoren in Diksmuide (vredesmonument met de boodschap "nooit meer oorlog" in 4 talen op de buitenmuren) hangt de tekst van Mijnheer de President. Een perfecte plaats om die tekst te hangen zo vind ik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Weet iemand waar ik tabs/akkoorden/noten van Boudewijn de Groot vandaan kan toveren? Edit, was google vergeten http://www.boudewijndegroot.nl/bdgtabs.htm [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-06-2008 20:00] |
|
quote:Jammer genoeg is dat nummer nog steeds van toepassing Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: idd, de Engelse vertaling mag gerust een opgestuurd worden naar de desbetreffende president. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren Boudewijn terug gezien op Dranouter, man, een echt kippenvelconcert Testament, Verdronken Vlinder, Ameland, Het Land van Waas en Wael, Jimmy, Meisje van 16, Als de rook om je hoofd is verdwenen er allemaal doorgedraaid. Werkelijk van iedere seconde genoten van zijn concert Vandaag is Boudewijn btw jarig, vandaag is ie 65. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kan die mooi met pensioen, zijn we verlost van zijn kutmuziek. |
|
quote: *pakt gitaar erbij* |
|
Laatst deze 12 cd box besteld, zitten de cd's gewoon in van die dunne kartonnen hoesjes, miskoop Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |