|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat kan kloppen, want ik heb er geen boodschap uitgehaald. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
DLP is gearriveerd. Vette poep. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik moet de CD nog ergens zien te scoren. Misschien eens EAL mailen. Of weet iemand hier of Displeased'm ook krijgt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: displeased heeft em al zag ik enigzins toevallig. |
|
quote:Aids; Dat had ik iets eerder moeten weten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hehe. dat middenstuk in 11rd Eye Chemistry lijkt regelrecht gejat te zijn van een Aphex Twin nummer [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-02-2006 13:40] |
|
Nu binnenkrijgende. I [LOVE] BurZum!!!!! |
|
Wat een fucking heersende cd zeg... Tering veel beter dan Login Satan. Betere productie, gave songs en HARDERE BEATS!!! YEAH!!! |
|
Hij Heerscht zeker! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Klinkt goed.. probeer dan ook eens diabolicum en mysticum deze kant op te halen. Dan zal mijn avond niet meer kapot kunnen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En waar gaat dat dan plaatsvinden?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Aangezien Den_Bockereyder het meldt, zal het wel in de GVH wezen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ok, dat is ver weg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Misschien doen ze meer zalen aan? De keer dat ik ze in de GVH zag, was erg gaaf imo. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Als ze nou op een vrijdag of zaterdag naar Baroeg komen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ze moeten in een afkickcentrum ofzo optreden. Sloten los: 1900 Schade: Een linkervoorkwab Voorpsychose: 2000 Vergevorderd stadium van psychose: 2100 Tegen een geringe vergoeding is er een uitgebreid medicinaal aanbod aan de balie te verkrijgen. Hehehe, die foto van die verkankerde gast in dat ziekenhuisbed op Login:Satan is geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-02-2006 0:59] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
lijkt me zeer interessant signature |
|
quote: Je moeder. |
|
Nieuw plaatje |
|
quote: Je moeder. |
|
Nu dan toch eindelijk het 'nieuwe' album gehoord en godver wat zijn ze er op vooruit gegaan zeg! Productie is subliem (zeker als je het vergelijkt met de vorige cd) en idd meer beats en meer industrial zooi... af en toe gaat 't me wel wat teveel van de hak op de tak, maar verder het 3e album moet wel een 10/10 knaller gaan worden als ze zo verder gaan! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-07-2006 0:40] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: U opgevallen Argh? |
|
Haha hm nee... bedoel je die breakbeat? dat is een standaard breakbeat die ik wel vaak gehoord heb in o.a. veel oude drum n bass tracks.. dus zal best in een Aphex Twin nr kunnen zitten, kan me alleen niks voor de geest halen op dit moment. Het nummer Martyr complex is trouwens echt geniaal goed! hehe [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-07-2006 0:47] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik weet toch bijna zeker dat ik precies hetzelfde stuk in een Aphex Twin nummer gehoord heb, zal eens na moeten kijken welk nummer dat is. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-07-2006 0:47] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |