|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind de laatste wel geslaagd, maar zeker niet uitmuntend signature |
|
Naar aanleiding van T/ME ben ik ook maar eens SolarKult gaan luisteren. Nou ja, even op de MySpace en toen maar het CD'tje bestelt. Bevalt dikke prima Beter dan T/ME (die ik niet gekocht, maar wel gedownload heb). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
morgen live signature |
|
Solarkult is idd de vetste plaat van ze. Heb die nieuwe nog niet gehoord, zal eens checken |
|
Die laatste is overduidelijk zijn beste (is het een band of slechts Vincent met marionetten, ik zeg het laatste). Die heeft het meest iets eigens. Eigen stijl, eigen geluid. Eerdere werken zijn ook tof hoor, maar toch, industrial black en industrial black doodt zaad bij de vleet. Wel grappig trouwens dat Blazing Login:Satan heeft uitgebracht. Enige fatsoenlijke release op dat label ooit. Daarna heeft hij slechts pretentieuse Griekse NS bagger uitgepoept. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Haha, ik dacht altijd dat ik de enige was die dat vond. |
|
quote:Nee. Weleens Vincet erover gesproken. Hij vond het ook apart; ook geen contact meer met Blazing. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Haha, inderdaad. Wat een zaad word er uitgebracht op dat label, echt niet te doen. |
|
quote: Ik kan me inderdaad nog wel herinneren dat Blazing relatief abrupt van een vrij 'gangbare' (voor zover zo'n term op UGBM toepasbaar is) BM distro overging in een NS/RAC-georiënteerde distro. |
|
Ik vind SolarKult best leuk. |
|
De nieuwe, "MachinatioN", is onlangs uitgekomen op Season of Mist Underground Activists. Op zich in vergelijking met T/ME en eerder werk niets nieuws. Overduidelijk Blacklodge. Alles ios herkenbaar en heb ik eigenlijk heb je het allemaal als eens gehoord, maar deze schijf rolt en beukt best hard. In het verlengde van T/ME hebben de industrial/hardcore-beats de prominente rol van de metal geheel overgenomen. De drumcomputer wordt vol ingezet, maar gezien het subgenre is dit geen probleem. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwe Blacklodge is idd zwaar de moeite! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |