![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sterf. ![]() |
|
AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Springt uit raam* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Je staat al in het lollig topic, dat wil best wel wat zeggen.. ![]() ![]() |
|
MM zegt het. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-11-2005 22:37] ![]() |
|
Waarom moet nu ik denken aan Anaal Nathrakh? ![]() edit: rare bandnaam van gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 16-11-2005 22:37] Hatsjikidee! ![]() |
|
nog meer doodsheid op ZM... signature ![]() |
|
Waarom moet ik denken aan pepernoten? ![]() ![]() |
|
quote: Heb je nou een date met die jongen geregeld dan? Of wilde je niet mee (wat ik me bijna niet kan voorstellen) ![]() ![]() |
|
quote: Ja. Je vergeet trouwens in je enthousiasme hoofdletters te gebruiken. ![]() |
|
tyfus LOL ![]() |
|
Ik vind zo'n metal dating site btw slecht nieuws voor ZM. Als al het geflirt daar plaats gaat vinden wordt er helemaal niets meer in het onzin gedeelte gepost ![]() ![]() |
|
quote: Ja joh, ik mailen, ik wil mee, ik wil mee. Foto meegestuurd enzo... ![]() Wil hij niet!!! WTF?! ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: mea cULPA signature ![]() |
|
quote: Nahjaaaaa, wat een eik0l zeg!! En het is nog wel je aller aller aller mooiste foto!!!! Het stelt me wel teleur hoor ![]() ![]() |
|
Jezus Christus, net alsof men niets beters te doen heeft ![]() (überhaupt..vrouwen...via...internet ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
Sinds wanneer kunnen Metalheads niet zelf aan een partner geraken? ![]() ![]() |
|
quote:Valt wel mee hoor. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Oh, misschien had ik mijn post zo moeten formulieren ![]() quote: Vind je? Ik vind het nogal vreemd eigenlijk, ik bedoel, er zijn genoeg vrouwen te vinden die leuk en aardig zijn en niet op internet zitten. [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 16-11-2005 22:45] heavy metal is the law ![]() |
|
quote: Ja zeggen en nee verkopen. Dat kan natuurlijk niet he. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: De meeste zijn slecht te verstaan na een paar bier. ![]() ![]() |
|
quote: Donderdag 22 Augustus 1985 signature ![]() |
|
quote: Ja, mij ook ![]() ![]() Ben eigenlijk net weer thuis... Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Daar heb ik geen bier voor nodig, ik ben Drents ![]() ![]() |
|
quote: Daardoor heb ik nu dus een vrouw ![]() (zo zie je maar weer, dat heeft ook voordelen ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
quote: ![]() Alleen drink ik nooit bier. ![]() quote: Mijn geest is reeds volgroeid. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 16-11-2005 22:47] ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |