|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sterf. |
|
AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Springt uit raam* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Je staat al in het lollig topic, dat wil best wel wat zeggen.. |
|
MM zegt het. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-11-2005 22:37] |
|
Waarom moet nu ik denken aan Anaal Nathrakh? edit: rare bandnaam van gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 16-11-2005 22:37] Hatsjikidee! |
|
nog meer doodsheid op ZM... signature |
|
Waarom moet ik denken aan pepernoten? |
|
quote: Heb je nou een date met die jongen geregeld dan? Of wilde je niet mee (wat ik me bijna niet kan voorstellen) |
|
quote: Ja. Je vergeet trouwens in je enthousiasme hoofdletters te gebruiken. |
|
tyfus LOL |
|
Ik vind zo'n metal dating site btw slecht nieuws voor ZM. Als al het geflirt daar plaats gaat vinden wordt er helemaal niets meer in het onzin gedeelte gepost |
|
quote: Ja joh, ik mailen, ik wil mee, ik wil mee. Foto meegestuurd enzo... Wil hij niet!!! WTF?! Hatsjikidee! |
|
quote: mea cULPA signature |
|
quote: Nahjaaaaa, wat een eik0l zeg!! En het is nog wel je aller aller aller mooiste foto!!!! Het stelt me wel teleur hoor |
|
Jezus Christus, net alsof men niets beters te doen heeft (überhaupt..vrouwen...via...internet KANSLOOS) heavy metal is the law |
|
Sinds wanneer kunnen Metalheads niet zelf aan een partner geraken? |
|
quote:Valt wel mee hoor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Oh, misschien had ik mijn post zo moeten formulieren quote: Vind je? Ik vind het nogal vreemd eigenlijk, ik bedoel, er zijn genoeg vrouwen te vinden die leuk en aardig zijn en niet op internet zitten. [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 16-11-2005 22:45] heavy metal is the law |
|
quote: Ja zeggen en nee verkopen. Dat kan natuurlijk niet he. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: De meeste zijn slecht te verstaan na een paar bier. |
|
quote: Donderdag 22 Augustus 1985 signature |
|
quote: Ja, mij ook . Ik heb al dat bier dat ik vasthou van ellende zelf maar opgedronken en nog die fles Jack die achterin de auto lag en toen ben ik maar ergens in de goot gaan liggen huilen. Ben eigenlijk net weer thuis... Hatsjikidee! |
|
quote: Daar heb ik geen bier voor nodig, ik ben Drents |
|
quote: Daardoor heb ik nu dus een vrouw (zo zie je maar weer, dat heeft ook voordelen ) heavy metal is the law |
|
quote: Alleen drink ik nooit bier. quote: Mijn geest is reeds volgroeid. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 16-11-2005 22:47] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |