|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
No Comment Capitalist Casualties Lack of interest Born against Lipcream Ripcord DropDead Cluster Bomb Unit Despise you Hyper Hindu Squatters Cryptic Slaughter No less Excruciating Terror Discordance Axis Overthhhrow Life's halt Heresy Larm Skit System Sommige van deze bands liggen meer in de grind/powerviolence hoek, maar ik denk dat de meeste thrashcoreliefhebbers er wel wat mee kunnen. Excuses voor alle bands die ik vergeten ben |
|
quote: Ken ik... vet! 'kzal de rest uitchecken! |
|
AAAAAAAAH!!! niet meer Thrash freaks???! hehe |
|
Aaargh.. alsof het niet al saai genoeg is zo rond dit tijdstip wordt er ook nog eens een thrashcore topic uit de grond gehesen.. |
|
Haha, ik ben er ook nog Tjsa, dit soort bands zijn dan toch nog redelijk obscuur voor de meesten. Jammer, aangezien deze stijl zoveel te bieden heeft. Veel energie, passie en een juiste dosis agressie maken een gruwelijke cocktail. |
|
YES |
|
real reggae beregoede japanse discharge-achtige band murder corporation een soort terrorizerachtige zweedse band voor de zekerheid: hirax, zeker een vette aanrader |
|
quote: Hell yeah, Hirax! die andere 2 zal ik checken |
|
quote: das toch met leden van Deranged?von het iig wel heel erg op elkaar lijken. Suck my piss |
|
quote: yep, maar ik vind het dus echt supergoed! de agressie schiet echt uit je boxen en dat mag ik wel. maar goed, echt vreselijk origineel is het inderdaad niet maarja. een van de muzikanten in murder corporation speelt ook in regurgitate (of zoiets) die onlangs de briljante cd "carnivorous erection" hebben uitgebracht |
|
quote: probeer ook de nieuwe (mini)cd's te pakken te krijgen want die beuken weer vanouds! hirax is terug van weggeweest, gelukkig |
|
quote: Thrash wel, thrashcore doet me aan een mix van hardcore en thrash denken en dat lijkt me gewoon ronduit kut. Bovendien ken ik geen van de genoemde bands eigenlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
ik weet niet of jullie ook geiiteresseerd in metal coe zijn? maar ik ken een grappig bandje die brengen binnekort een demo uit, ze heette pharmacon |
|
quote: regurgutate(ofzo) heerscht idd....lekker vieze effect zang. Beukt als een tiet. Lompe hoezen hebben ze ook. Ze hebben nu ook een Tribute album uit. Heel veel ranzige grind...mot je maar ff luistrn! Suck my piss |
|
quote: hehe klinkt goed... ik ga opzoek |
|
erg vet is... (zit veel grind/powerviolence bij, tevens crust) dropdead insult infest sylvester staline seein red bse spazz capitalist casualties ulcer charles bronson abstain asmondinas leichtenhaus asshole parade autoritar boycot stack container crusties from hell ds 13 e-150 ebola los crudos hellnation hard to swallow krigshot skit system larm dri (natuurlijk) mdc mk ultra opstand fuck on the beach flachenbrand y en nog veeeeheeeel meer... maja, zo'n lijstje is natuurlijk erg binkie |
|
Suicidal Tendencies beschouw ik als thrashcore The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Thrashcore? waar zitten we nu? Zoetrope en co? Hardcore Street Metal ? Cryptic Slaughter? die zijn wel goed ja... maar toch heb ik er twee LPs vn die'k wel wil verkopen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik vind powerviolence een leukere term, maar da's weer extremer.. |
|
viel die openingsband van X-mas ook niet onder thrashcore?? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik reken meer bands als "Dark angel" tot thrash. |
|
ja, ok... thrash metal, whatever.. ut ging meer op dat soort bands die Zombie noemde |
|
Nieuwe aanrader in het genre is Tear it up. Loeiharde en razensnelle hardcore in het welbekende straatje van Suicidal Tendencies en een vleugje Shark Attack. Zeker de moeite waard. Bij Coaltion Records is er een tijdje geleden een CD uitgebracht waarop hun split LP met E.T.A en nog twee 7 inches op zijn verzamelt dus sla je slag. |
|
Hellnation is vet!! No meat is sweater |
|
En ja hoor een nieuwe trashcoreband staat op: ONEBROW Nabbe-drums&zang(hot'n steamy monkey love,ex-insult ) Willem-Jan gitaar(Hot'n steamy monkey love, ex-insult ) Robin-gitaar(suppository) Boris-zang(suppository) en nog een bassistje. Wordt een mix van trashcore met rock'n roll. Lees Genocide SS/ Spazz/ Drop Dead/ Motorhead/ Yacoepsae.... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |