|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja Sixty Nine? Ik ga sebiets dien LP ne keer meebrengen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: onebrow?! bert? |
|
als Heresy onder Thrashcore valt vind ik het wel gaaf |
|
quote: Bert, Ruud Lubbers, roept u maar... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
|
|
quote: Mihoen is super vet! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
HIRAX DRI CrYPTIC SLAUGHTER SOD EXCEL Etc. Goede muziek!!! |
|
Je vergeet de UKAC master Acid Reign! United Kingdom Apple Core wahaha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zeker weten, hoewel ik nog nooit een LP van ze gevonden heb. Enkel wat suffe MP3's. Enig idee of er nog wat van te krijgen is? Als ik mij niet vergis speelde een van die gasten van Heresy ook in Unseen Terror? |
|
Heresy is gewoon crustcore toch? wie kan me wat vertellen van Bullethole? |
|
Acid reign ja, daar heb ik ook nog twee oude CD's van "moshkinstein" en "the fear" die zjin toch later over geggaan in lawnmower deth ofzo! |
|
Een van de AR gitaristen is ook bij LD gegaan, maar toen had LD al wat releases Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
OK, dat zou best kunnen ja! |
|
What about WARGASM, vooral "why play around " is werelds wat een plaat! |
|
kennen mensen hier I SHOT CYRUS? (ala Heresy en Spazz) en.. DISCARGA ?? (like What Happens Next) echt vet wijye thrashcore !! |
|
Weet jij waar een cd van uit zou moeten komen? van Papsmear. Dat was de hardcore band van Jeff hanneman en twee nummers zijn op die punk-cover cd van slayer verschenen. Ik vind die nummers echt super(beter zelfs als al het latere slayer materiaal) Vroeger had ik ook wat rehearsels van die band op tape maar die zijn helaas gesneuveld. Als iemand digitale kopiën heeft wil ik die graag ruilen. Wel heb ik een digitaal kopie van Bloodcum, een net zo goede band in dezelfde stijl met de broertjes vantom araya en Jeff hanneman. Hebben ooit een lpee uitgebracht op wildrags . die lpee had wel een kutproduktie maar de muziek is erg vet. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-08-2003 19:12] |
|
quote: Ik kreeg laatst nog een mail van een zekere Tony Costanza, de zanger van Papsmear (tegenwoordig drummer Crowbar?). Hij was op mijn site terecht gekomen omdat ik daar Papsmear had genoemd. Hij wilde het oude werk van Papsmear wel op cd uitbrengen, maar hij zocht nog naar een maatschappij die dat wil... Ik heb wel een demo of rehearsel op mp3 (5 tracks). En de mini-lp van Bloodcum heb ik zowel op vinyl (te koop) als op mp3... |
|
quote: Dat zou niet gek zijn als het Papsmear materiaal eens fatsoenlijk zou worden uitgebracht. Bloodcum heb ik zelf al maar ik denk dat andere mensen die van die oldskool thrashcore houden (en niet geïntimideerd worden door een zwakke productie) maar eesn contact met jou moeten opnemen. Kan ik die papsmear rehersal ruilen met je? als je het okee vind stuur ik je mijn lijst op dan kun je eens kijken of er wat interessants tussen zit. |
|
quote: Stuur die lijst maar op. Graag! Had ik je ook al over gemaild mbt cd Blessed Death. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |