|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
BAH! het eigen werk van lokale bands zorgt juist voor de j'us in popfront... dan blijven die studenten anders maar lekker weg. |
|
Maar dit is niet in popfront |
|
hm wel vrij maar veel te doen. jammer dat ik niet naar die nirvana cover avond kon tijdje terug Je moeder. |
|
quote: Ah kom op, even s'avonds langs gaan.. is leuk joh |
|
jammer dat beide bands me echt geen zak interesseren Je moeder. |
|
quote: nee ok, maar popfront orgasniseert het wel mede... en ik bedoel dan ook: als ze doorgaans al geen interesse hebben in popfront en de diverse bands die dan staan... waarom nu wel? gratis bier ofzo? |
|
quote: ACCELERATE aan de bar is in ieder geval altijd gezellig! |
|
daar heb je een punt. als accelerate nou eigen werk zou spelen hehe Je moeder. |
|
quote:Oude Metallica heerscht, poseur. En Guns&Roses heeft wel een paar grappige nummertjes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wel beetje flauw om groot eerst Metallica en Guns n roses te roepen en onderaan eens te zeggen dat het slechts om covers gaat .... deed men laatst in Assen ook al .... |
|
quote: En daarom, staat het niet in de topic titel. |
|
Hhmmm, ben donderdag vrij, maar heb woensdagavond wel bezoek! Even kijken of we er daar een gezellig avondje van kunnen maken |
|
Ah jammer, mot werken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ook erg realistisch om te denken dat Metallica en Guns 'n Roses in het Vliegende Paard in Zwolle gaan optreden |
|
quote: Ik vind ook dat je die lui van Accelerate van het podium moet schoppen en aan de bar moet zetten, Doen ze iedergeval iets wat ze wel kunnen |
|
quote:Liefhebbers van die bands staan nu niet bekend vanwege hun enorme intelligentie Ik heb overigens een hekel aan beide ... |
|
Guns and roses vind ik ook een verschikkelijke band. en metallica luister ik bijna nooit, Master of puppets en justice for all vind ik wel leuk maar zet ik haast nooit op. [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 23-11-2005 9:27] |
|
maar je covert ze wel? Je moeder. |
|
Master of puppets is wel leuk om te doen |
|
quote: Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
foutje, moet werken. helaas niet aanwezig dus Je moeder. |
|
quote: Ze hebben ons er voor gevraagt niemand anders wou 't doen |
|
nouja iig veel plezier vanavond Je moeder. |