|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je veroorzaakt zekers wel vreugde |
|
Gelukkig. Dat mag ook wel eens na alle ellende. Dead things grow from deep inside... |
|
dat ik veel christenen hebn kunnen pesten en wat wijve heb versodomyzed |
|
quote: Ahum, wie leest er nou meningen van anderen en loopt daar met mee? |
|
quote:[off topic] What's new [/off topic] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
posers zijn cool, dat ben ikook, posers zijn te minste niet zo kortzigtich in hun muziek smaak |
|
Hail Darkscar! Jij was toch de Viktor die met ons mee was naar het X-Mas Fest? |
|
[offtopic]jah[/offtopic] Je moeder. |
|
quote: jup, ik heb me ook maar's aangemeld om te kijke waar jullie zo over lullu |
|
Ontopic mensen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Vlak voor ik sterf.. "Fuck, was dat alles?" "Wil er iemand met me meegaan?" Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Leuke topics Als ik sterf hoop ik dat ik mijn leven naar mijn eer en geweten vervuld heb; dat ik mijn mogelijkheden heb gebruikt en dat ik er plezier in heb gehad. En ik hoop ook dat ik daarin dan geen geïsoleerd eiland ben geweest. |
|
Ik hoop dat ik mijn naasten lief heb gehad. Jezus, ik klink als een christen. Ok, ik hoop dat mijn gedachten, en mijn "ik" van betekenis voor mijzelf zullen zijn geweest. En ik hoop dat ik bepaalde mensen daar bij hebt kunnen betrekken. |
|
Ik hoop dat ik met iedereen die mij lief zou hebben op z'n minst fikse ruzie zou hebben zodat ze me niet missen en pijn over me voelen als ik ga. Ik hoop dat ik terugkijkend alles heb gedaan dat mij leuk leek. Dankbaar zal ik zijn voor alle toffe mensen die ik heb mogen leren kennen en alle vrouwen die het mij waard vonden om mij een tijd hun liefde te geven. Ook hoop ik dankbaar te kunnen zijn voor de vele mazzel die ik dan allemaal gehad zou hebben. En uiteindelijk ben ik vooral benieuwd hoe sterven is, dus daar kom ik eindelijk achter. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
No regrets! K heb goed gelachen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Vind het allemaal wel best.. |
|
Ik kijk niet terug, wat is geweest is geweest.Ik hoef het niet meer te analiseren. Wat ik wil overhouden zijn de mooie herinneingen van de mensen van wie ik hou en gehouden heb. En ga ik met volle vertrouwen de dood tegemoet, aangezien ik er zeker van ben 'daar' weer een hoop bekenden tegen te komen. God hates us all... |
|
Als k op sterven zou liggen zou k m vooral afvragen: hep k wel genoeg plezier gemaakt? Wat dat is tog het belangrijkste van allemaal? DON´T EVER JUDGE ME!!! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:29] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Life and death it's all the same Live or die it's just a game The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nee. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:29] DON´T EVER JUDGE ME!!! |
|
quote: That´s ur opinion. nothing personal DON´T EVER JUDGE ME!!! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:29] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |