IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Als je terugkijkt op je leven vlak voor je sterft ..... Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-12-2001 15:15 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb geen vreugde veroorzaakt. Misschien wel leed, maar gezien de omstandigheden voel ik me daardoor niet bezwaard.

Waar ik aan zou proberen te denken op "het moment" is dat ik in ieder geval niet zo ben als de mensen die ik verafschuw, maar iemand waar ik zelf trots op kan zijn.

Maar hoogstwaarschijnlijk zal er een opsomming zijn van alle dingen die me pijn gedaan hebben.

Hoewel, ik heb ook eigenlijk geen idee. Het is enkel speculatie.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2001 15:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je veroorzaakt zekers wel vreugde


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-12-2001 15:20 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Gelukkig. Dat mag ook wel eens na alle ellende.


Dead things grow from deep inside...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-12-2001 15:24 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

dat ik veel christenen hebn kunnen pesten en wat wijve heb versodomyzed


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-12-2001 16:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 1:42 schreef Duxmortem het volgende:
Weer zo'n figuur die een boekje gelezen heeft en vervolgens denkt even intelligent te doen...


Ahum, wie leest er nou meningen van anderen en loopt daar met mee?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 01-01-2002 16:35 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 15:08 schreef Jenje het volgende:
Oe Suus, gefeliciteerd, dan ben je ook een poser !
[off topic] What's new [/off topic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 01-01-2002 17:36 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

posers zijn cool, dat ben ikook, posers zijn te minste niet zo kortzigtich in hun muziek smaak


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-01-2002 17:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hail Darkscar! Jij was toch de Viktor die met ons mee was naar het X-Mas Fest?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-01-2002 19:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

[offtopic]jah[/offtopic]


Je moeder.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 01-01-2002 19:17 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 17:41 schreef McDoom het volgende:
Hail Darkscar! Jij was toch de Viktor die met ons mee was naar het X-Mas Fest?

jup, ik heb me ook maar's aangemeld om te kijke waar jullie zo over lullu


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-01-2002 20:57 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ontopic mensen


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-05-2002 0:50 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Vlak voor ik sterf..
"Fuck, was dat alles?"
"Wil er iemand met me meegaan?"


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2002 0:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Leuke topics

Als ik sterf hoop ik dat ik mijn leven naar mijn eer en geweten vervuld heb; dat ik mijn mogelijkheden heb gebruikt en dat ik er plezier in heb gehad.
En ik hoop ook dat ik daarin dan geen geïsoleerd eiland ben geweest.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-05-2002 0:59 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik hoop dat ik mijn naasten lief heb gehad.

Jezus, ik klink als een christen.

Ok, ik hoop dat mijn gedachten, en mijn "ik" van betekenis voor mijzelf zullen zijn geweest. En ik hoop dat ik bepaalde mensen daar bij hebt kunnen betrekken.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-05-2002 3:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik hoop dat ik met iedereen die mij lief zou hebben op z'n minst fikse ruzie zou hebben zodat ze me niet missen en pijn over me voelen als ik ga.

Ik hoop dat ik terugkijkend alles heb gedaan dat mij leuk leek.

Dankbaar zal ik zijn voor alle toffe mensen die ik heb mogen leren kennen en alle vrouwen die het mij waard vonden om mij een tijd hun liefde te geven.

Ook hoop ik dankbaar te kunnen zijn voor de vele mazzel die ik dan allemaal gehad zou hebben.

En uiteindelijk ben ik vooral benieuwd hoe sterven is, dus daar kom ik eindelijk achter.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-05-2002 12:05 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

No regrets!
K heb goed gelachen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-05-2002 13:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vind het allemaal wel best..


KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 30-05-2002 21:47 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht


Ik kijk niet terug, wat is geweest is geweest.Ik hoef het niet meer te analiseren. Wat ik wil overhouden zijn de mooie herinneingen van de mensen van wie ik hou en gehouden heb. En ga ik met volle vertrouwen de dood tegemoet, aangezien ik er zeker van ben 'daar' weer een hoop bekenden tegen te komen.


God hates us all...


P0$$3$$3dP4cm4n
Just another nobody like everyone else...
Usericon van P0$$3$$3dP4cm4n
Posted 20-06-2002 17:12 by P0$$3$$3dP4cm4n Wijzig reactieProfiel van P0$$3$$3dP4cm4nQuote dit bericht

Als k op sterven zou liggen zou k m vooral afvragen: hep k wel genoeg plezier gemaakt? Wat dat is tog het belangrijkste van allemaal?



DON´T EVER JUDGE ME!!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 17:13 by Heosphoros Profiel van HeosphorosQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:29]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2002 17:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Life and death it's all the same
Live or die it's just a game



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-06-2002 17:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 17:12 schreef P0$$3$$3dP4cm4n het volgende:
Als k op sterven zou liggen zou k m vooral afvragen: hep k wel genoeg plezier gemaakt? Wat dat is tog het belangrijkste van allemaal?


Nee.


P0$$3$$3dP4cm4n
Just another nobody like everyone else...
Usericon van P0$$3$$3dP4cm4n
Posted 20-06-2002 17:19 by P0$$3$$3dP4cm4n Profiel van P0$$3$$3dP4cm4nQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:29]


DON´T EVER JUDGE ME!!!


P0$$3$$3dP4cm4n
Just another nobody like everyone else...
Usericon van P0$$3$$3dP4cm4n
Posted 20-06-2002 17:20 by P0$$3$$3dP4cm4n Wijzig reactieProfiel van P0$$3$$3dP4cm4nQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 17:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee.


That´s ur opinion.

nothing personal


DON´T EVER JUDGE ME!!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 17:23 by Heosphoros Profiel van HeosphorosQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:29]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen