|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:30] |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 20-06-2002 17:30] DON´T EVER JUDGE ME!!! |
|
|
Off topic: hahahahahahaha.. dan kijk ik nergens naar..ik zie het wel.. ga ik nu nog niet over na denken |
|
quote: same here.. |
|
OK, ik haal het hele gezeik weg. Pacman, let maar niet op Panda. |
|
fukk ik probeer met niet te irriteren... hmPFFF!! |
|
hmm ik vind het zwaar doelloos nu te gaan bedenken wat ik zou denken als ik dadelijk in de 7o ben ofzo (ik neem aan dat dit op ouderdom slaat, want als je plotseling dood gaat heb je meestal geen tijd terug te kijken ).... trouwens ik weet niet wat ik allemaal ga meemaken en ofdat ik daar op terug wil kijken.... als er nou bv een 3e wereld oorlog komt is het misschien beter alles te vergeten... hmmm Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
El> waar slaat dit nou op, wie haalt gewoon iemands posts weg. Wie denk je wel dat je bent.. ps. je bent een mod. maarja [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 20-06-2002 17:47] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:He> je moet niet moeilijk doen, je liep gewoon ruzie uit te lokken. |
|
Als je klachten hebt dan zijn daar topics voor, of je stuurt een mailtje, maar ga niet dit topic er mee vervuilen. |
|
va> neehoor.. ik lachde alleen. HA....... HA........ Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: I won´t DON´T EVER JUDGE ME!!! |
|
Als ik doodga kijk ik terug op die tijd dat ik bij ZM zat waar gasten de hele tijd Engels gingen praten, en offtopic gingen. geweldig, wat een tijd... |
|
Als ik terugkijk ????? O MY GOD.....wat een drama...maar goed dat ik wegben |
|
Als ik dood ga maak ik me niet druk, ik kan terug denken wat ik wil, maar dat heb geen zin. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 22-06-2002 10:47] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Als ik dood aan het bloeden ben, of iets dergelijks en ik zal op de rand zijn! Dan kijk ik naar de lucht denk ik aan mijn verleden met hoogtepunten (ben dus snel klaar)! Dan schraap ik mijn keel en zal zingen (gorgelend en hoestend): Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will! Of als ik geschoten of gestoken ben: And as I lay there gazing at the sky my body's numb and my throat is dry. And as I lay forgotten and alone, without a tear I draw my parting groan! (Spelfouten voorbehouden) Dat wordt mijn einde!! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
1 x is wel genoeg [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 22-06-2002 15:38] On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
Soory twee keer geklikt! ff quote weggehaald voor de overzichtelijkheid. Idd: gebruik voortaan ff de editknop! [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 22-06-2002 15:39] On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
handig he, nu 3 keer. wijzig de vorige dan gewoon, en zet bubbelpost, weten we het ook. |
|
Hmmmz als ik dood ga realiseer ik me waarschijnlijk voor de eerste keer dat ik helemaal niets betekend heb voor de maatschappij Maar ik zal niet veel mensen leed aan hebben gedaan, dat ligt niet echt in mijn aard...misschien alleen met een paar mislukte relaties, maar dat zal ook wel meevallen denk ik. Dus ik word gewoon een onnutige nobody die hier ergens ronddwaalt en niemand zal mij missen en ik zal ook niemand missen....perfect einde lijkt me zo... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik denk dat momenten met vrienden en vriendinnen het belangrijkste zullen zijn geweest . misschien als je in een band zit ,dat je met de band en met de bandleden hele leuke momenten heb meegemaakt . of met je werk ,projecten . |
|
quote: Dat is nog eens een aannemelijk scenario. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |