|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Enschedese doom metal band Bitter Hærvest heeft tijdens een lange periode van schijnbare afwezigheid hard gewerkt aan haar eerste full length opname. Na de goed ontvangen demo "Amaethon Weeps and Turns away" uit 2002, wordt 2006 het jaar van debuut album "Wilt". Voor deze gelegenheid zullen zij het podium van de Atak in thuisbasis Enschede betreden, op 14 januari aanstaande. Het album, wat natuurlijk die avond te koop zal zijn, gaat 8 nummers dragen, welke voor een doomwaardige 70 minuten muziek zorgen. In het voorprogramma speelt de gestaag aan de weg timmerende doom-formatie in Age and Sadness, die recent de goed ontvangen promo "Promo 2005" hebben uitgebracht en op Dutch Doom Day 4 hebben gespeeld. links: ATAK Bitter Hærvest In Age and Sadness Recensie ZM Amaethon Weeps and Turns away [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 02-12-2005 12:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah, tof voor BH. Sturen ze wel een kopietje naar ZM en doe ze de groeten |
|
ik ben er bij |
|
Ik ga ook tijd vrijhouden.. |
|
Bitter Haervest een aantal jaren geleden in Atak gezien, heb de demo hier nog wel ergens liggen... Op zich wel een optie om heen te gaan |
|
Dat is het zeker! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zal denk ik ook wel komen kijken |
|
quote:Jep BH is een goede live band, vooral Philip is een livezanger pur sang, als die demo beetje goed inhaakt in de doom die nu goed loopt hebben ze echt potentie |
|
|
|
quote: Laat me raden, als voorprogramma? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah leuke avond ... 14 jan .. is een zaterdag ... eens kijken of ik dan misschien weekendje Enschede kan doen, lijkt me wel leuk ... |
|
Cool Ik weet zelf nog niet of ik dan in Enschede blijf na afloop, maar als dat zo is kun je hier wel crashen. Of bij Chris, dat slaapt een stuk zachter. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-12-2005 11:40] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Even kijken, is namelijk wel weekend voor mijn verhuizing .... |
|
quote: Nee, de Bitter Haervest CD presentatie is in ons naprogramma. enz |
|
quote: Wanneer komt jullie CD uit? Zeker niet voor as zondag? |
|
Nope... We hebben wel de Promo voor 2005 bij ons dan, die vanaf de Dutch Doom Day verkrijgbaar is. Maar goed, als je die al hebt zul je even moeten wachten op nieuw materiaal. Wel spelen wel in ieder geval 1 nieuw nummer, wat we nog nooit eerder live gespeeld hebben ook... Edit: Haha, shit, ik heb het hier over komend weekend natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door thespian op 06-12-2005 13:44] |
|
Jee, gisteren de hele aankomende cd van Bitter Haervest mogen luisteren. Hij is zeer de moeite waard |
|
De Wageningse band Esker aan de line up toegevoegd. Als iemand een url heeft, graag. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
**kick** zaterdag Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Looking forward to it! |
|
quote:yup vandaag zijn de cd's ook binnengekomen. Was een beste lading, er is nu een bepaalde kamerdeur ook niet meer bereikbaar |
|
Ga er niet zijn |
|
Jammer, Jenje quote:Ha, dan maar hopen dat Philip asociaal genoeg was om dat jouw deur te laten zijn, anders zit BH zaterdag zonder zanger! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Philip was er niet toen de cd's bezorgd werden, dus Mark en ik hebben de pakketjes aangenomen. Tja, dan kun je wel raden welke deur ik bedoelde |
|
Nou ja, ik kan meerdere valide opties bedenken, waarbij Philips deur het meest obvious is en Luuks deur de meest terechte Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |