|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* vanavond |
|
quote:Ik zal er zijn, om de mensjes van bier te voorzien |
|
Hey! Gratis bier! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wel, dat was een gave avond! Goede zaal ook, dat Atak, alles was echt prima geregeld. En lekker dansen na het optreden. |
|
Ja jammer, Bitter Haervest heeft een goede show gegeven. Esker was ook best een leuke band. Over mezelf kan ik natuurlijk niks zeggen, maar het ging wel lekker. |
|
Ik dacht dat het volgende week was! Nouja.. jammer. |
|
Ja, het was een vet concert! Esker jammer genoeg gemist. IAAS viel me een beetje tegen na de goede verhalen die ik ervoor gehoord heb, maar ik heb de promo nog aangeschaft en daar kwam de band een stuk beter op me over! Bitter Haervest gaf een erg vette show weg, met wat leuke showelementjes (kostuum in Cirque Macabra en de trompet/trombone van Manes in Lawrence of Arabia!). Volgens mij ging zo'n beetje de hele nieuwe CD erdoor (waarvan een groot deel al eerder in de set zat), naast twee nummers van de oude demo, en dat alles bij elkaar was ruim een uur (+15 min) wat toch behoorlijk zijn tol eiste van mijn nekspieren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Moet de Cd'tjes nog even een keer opzetten |
|
Ja, ook een beetje lopen werken, Fire, da's niet handig quote: Prutser! Staat op twee fora zelfs! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Bij mij is bitter harvest al de hele dag rondjes aan het draaien (hoewel die dag best laat begon vandaag ) |
|
Wilt in huis Verdomd goede plaat!! Zit behoorlijk met verbazing te luisteren ... gitaarwerk is immens vet en Philip klinkt weer heerlijk vet!! |
|
quote:Zekers! edit: BH topique? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-04-2006 1:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
heb ik niet kunnen vinden ... |
|
quote: Ik zie op hun site dat ze 26 mei in Tilburg spelen. Zal ik zeker even gaan kijken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |