|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
(volgens mij was d'r nog geen topic van) Open Jongerencentrum Ojeesee Gramsbergerweg 52a Hardenberg Aggro, Mindscan, Libramentum meest fantastische vliegert, ooit (sarc) [Dit bericht is gewijzigd door libramentum op 28-11-2005 16:04] |
|
Hardenberg...oh, dat kan ik wel zie ik Snaack (toch?) ook eens heavy metal is the law |
|
Toch eens checken hoever het rijden is vanaf utrecht. Ik beloof al zo lang dat ik mindscan eens kom checken. |
|
Wil ze ook graag eens zien, maar vrijdag ga ik niet redden .... Lijkt me ook wel gezellie *burp* |
|
Ik wil wel gaan..maar dan moet ik nog een visum aanvragen..het is ein bischen ver..ik ben daar geweest met een metalfest en deed er bijna 3 uur over om er te komen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Scary! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
BOE! |
|
Damn, kan twee december sowieso niet...en moet ook nog steeds Mindscan zien...iedere keer komt het er maar niet van. Nu weer een feest van een vriendin van me die net afgestudeert is...maar goed.volgende keer beter. Fuck the world and fuck you |
|
Donderdag spelen we in Exit in R'dam, Mental! |
|
Donderdag heb ik een familie ding waar ik niet onder uit kan waarom zit het nou altijd tegen ?!? Fuck the world and fuck you |
|
Snaackie, speel je nog een keer een zaterdag ergens? Wil je wel eens lekker zien zweten op dat krukkie Interviewtje doen dan? |
|
Zweten, dat zul je!!! |
|
Jezus. Fuck the world and fuck you |
|
Jezus?? Ach jij mag me best God noemen hoor.. |
|
vanavond los! |
|
Vanavond ook ja, maar morgen in Ojeesee |
|
Alle mensen die Mindscan nog willen zien maar steeds niet kunnen moet maar alvast zaterdag 14 januari vrij gaan houden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hey.. Ik kom wel 2 December!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: dat zeg ik, gamma. haha, btje de tijd kwijt na die paar vrije dagen van de week. ahum, MORGENavond dusch.. half 10 eerste band. |
|
quote: Mooie tijd, kan ik van te voren nog wat relaxen enzo. |
|
Zuigsex morgen snaackie |
|
quote: Jah, ik hoop dat er morgen een beetje wat mooie vrouwtjes zijn!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Neem ik camera mee. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik geloof dat wij zo al moeten gaan rijden, jesus titty fucking christ. Euhm, tot vanavond! |
|
Yo succes alvast!! AndreV + ik komen ook, zin in! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |