|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja hij is er weer, de All Night Horror Show Deze nachtelijke horrormarathon draait op diverse plaatsen door heel het land van oktober 2005 tot april 2006. De films die dit jaar worden getoond zijn: Programma A Calvaire Sneak Land of the Dead Alone in the Dark Programma B The Dark Hours Creep Dominion: Prequel to the Exorcist Night Watch Programma C Land of the Dead Sneak Night Watch Creep Asiamania One Missed Call Ong-Bak: Muy Thai Warrior A Tale of Two Sisters Sword in the Moon En een overzicht van welke bioscopen, data en programma's is hier te vinden: http://www.filmevents.nl/anhs2 Iemand van plan hier heen te gaan, of die er al eerder is geweest? Ik heb het nu twee keer meegemaakt, en hoewel de films niet altijd geweldig zijn is het wel altijd erg gezellig. Vaak is de bioscoop een beetje aangekleed in een horror sfeertje, en aangezien de films beginnen om middernacht en doorgaan tot iets van acht uur 's ochtends is er ook wel gezorgd voor genoeg eten en drinken. Zenial |
|
A+B + Delft, Delfia, 015-2123855 Za 3-12 Klinkt interessant. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Klopt ik zelf ben ook een paar keer naar de Horrornight geweest in Assen heel vermakelijk en heel belangrijk s`ochtends kreeg je van de bios altijd een heel uitgebreid ontbijt voor geschoteld. Ik zal zeker nog een keer heen gaan of dat dit jaar wordt geen idee, waar ik meer naar uit kijk en dat is persoonlijk is De Nacht van de Wansmaak dat is ook lachen en supergaaf. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik heb een keer een horrornacht in Zoetermeer gehad, maar daar was niks te vreten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
klinkt leuk. |
|
quote: Oh nee in assen hadden ze een lopend buffet met allemaal soorten brooden en een gigabak met sate stokje en allemaal soorten drinken heelrijk om dan na veel gezit lekker sate naar binnen te werken om daarna nog eens 1 uur op de bus te wachten, maar wel met een volle maag.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ben een paar keer geweest. Erg gaaf altijd. Dit jaar kwam ik er helaas te laat achter en ik ga er niet te ver voor reizen. |
|
quote: Gaaf, maar moet je daar dan niet heel veel voor bijbetalen? Eten en drinken is in de bios vaak nog duurder dan in een 5 sterren restaurant. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Kan me dat niet meer voor de geest halen de prijs maar is ook jaartje of 6 geleden...maar volgens mij toen der tijd was het de eerste keer daar en betaalden we tussen de 25 en 35 gulden dat viel dan nog mee...Gezien toen The Crow 1, hellraiser 3 dacht ik The dentist deel 1 en nog 2 films die ik niet meer weet. Dus al met al een goede deal. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nu kost het 20 pleuro, valt nog mee voor het aantal films. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Vorige keer was t vreten gratis, zat bij toegang inbegrepen Zenial |
|
Klinkt wel leuk, misschien aanwezig in Kampen of Hoogeveen ofzo. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
De Nacht van de Wansmaak ja, maarja niet in de buurt van Zwolle helaas. |
|
quote: "Voorjaar 2006 zullen Jan Verheyen (alias Max Rockatansky) en Jan Doense (alias Mr. Horror) hun uitgehongerde fans weer verblijden met een geheel nieuwe Nederlands-Vlaamse toernee. Deze start onder voorbehoud op vrijdag 3 februari tijdens het International Film Festival Rotterdam. " Zenial |
|
quote: das mooi!! carcasstrid |
|
A+B + Emmen, Utopolis Za 15-4 *pakt kalender erbij* |
|
Tof dat de horrornacht weer terug is. Ik ben d'r al een keer of wat geweest en t'is altijd tof. Niet altijd even briljante films, maar met een paar vrienden en wat bier die films afzeiken is natuurlijk ook absoluut top. Jammer dat het dit jaar niet meer in de MIDI in tilburg is (fucking groot scherm), maar ik ben d'r in de Pathé in Eindhoven zekers bij; draaien ook nog eens veel meer films dan in de MIDI (die maar één zaal heeft) hadden gekund. |
|
C programma in Stadskanaal, ich bin dabei. En A en B in groningen, misschien ook bij. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 29-11-2005 18:57] |
|
quote: Indeed, de vorige keer was geniaal. Kung Fu Gorilla vechters!!!! Heb nog een t-shirt van de vorige 'Nacht'. |
|
Programma A in groningen die is wel lachen Als de kaarten niet al te snel zijn uitverkocht dan bin ich daarbij.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
*schop* Hoe zit dat eigenlijk met het reserveren? Als je een programma kiest, zit je er dan ook aan vast of is het vrij heen en weer pendelen tussen de verschillende zalen? Weet iemand dit toevallig? |
|
na 22 april kan ik het je vertellen... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Morgen ben ik er. |
|
fuck you, ik ook! Suck my piss |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |