|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het moet niet veel gekker worden. |
|
Gezien: Calvaire The Devil's Rejects Land of the Dead Night Watch Gewoon alle vier vet! Maar Calvaire was wel het hoogtepunt, té geflipt, donders. |
|
quote: 1e was geweldig, vervreemding galore. 2e was brute fuck you fuck fuck I am satan, maar toch HEEL BLIJ! 3e was best een tegenvaller. 4e moet ik nog een keer zien. Te veel mogelijkheden wbt interpretatie. Gelukkig kom ik niet op tv, want ik gebruikte het woord kut. Echt. Suck my piss |
|
Vond 3 wel ok, maar wel weer een echt Romero-einde. Tof ook om het verschil te zien tussen de make-up zombies en de zombies die uit de pc kwamen rollen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Programma C gezien in Geertruidenberg. Creep, stukken beter en minder standaard dan ik em had verwacht. Nightwatch, hele mooie plaatjes, het verhaal ging me een beetje voorbij zo laat op de avond. Land of the Dead, vond em een beetje tegenvallen qua verhaal, maar wel lekkere gore beelden. Sneak, dat was The Exorcism of Emily Rose, beetje een flauw rechtbankdrama, maar wel heel creepy flashbacks naar het bezeten meisje die deze film toch de beste van avond maakten. Heerlijke geluidseffecten en mooie overtuigende beelden. Ben benieuwd naar de dvd, want daar schijnt een documentaire bij te zitten of het verhaal waar de film op gebaseerd is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Afgelopen weekend in Lelystad geweest. Film 1 The Dark Hours Mijn mening: dit is geen horror Film 2 The Devils Rejects Vermakelijke film van Rob Zombie. Deed me erg denken aan Killers. Film 3 Land of the Dead Zombies horen er ook bij. Vond alleen de dreiging van de snelle zombies uit 28 days later groter dan die van de zogenaamde 'intelligente zombies'. Film 4 Alone in the Dark Volgens mij mis ik wat delen van de film door zakkende oogleden, maar wat ik ervan gezien heb, is het weer eens de zoveelste slechte verfilming van een game Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Was die van Uwe Boll? Ja toch? Uwe Boll = Ah, ja ik zie het al. Die vent heeft ook puin als Bloodrayne en House of the Dead gemaakt. Een Dungeon Siege (alweer een lamme RPG) film is reeds in post-production, als ik IMDB mag geloven. En gedrochten over Postal en Far Cry komen er ook al aan Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, volgens het boekje was het van die knakker. Geen wonder dat mijn oogleden juist toen begonnen te zakken. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |