![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ach, ik in principe niets tegen moslims. Zolang ze maar in hun eigen land zitten of gewoon fatsoenlijk integreren. Maar Iran, tering zeg. Van mij mag er wel een gezamelijke westerse coalitie Israel helpen en dat land platgooien in maart. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: hehehe [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-12-2005 14:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Opzich Van Aarsten maar beter gaan knikkeren maar hij heeft wel gelijk. Der PvdA waait met alle winden mee die maar zetels opleveren. Bos deugt voor millimeter. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Inderdaad, van Aarsten is maar een raar/naar ventje. Mooi verwoorde metafoor wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-12-2005 14:47] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik vind dat ze allebei een fiks nekschot verdienen, VVD had laatst ook alweer een fraai plan (kan zo ff niet meer op komen wat) ![]() |
|
Gelukkig is Woutertje een grotere hunk dan Balkenende, dat levert hem wat zetels op bij de volgende verkiezing! Van zijn punten moet hij het iig niet hebben... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Sjonge jonge, die klimaatveranderingen ook! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Damned.. Dat had ik moeten zien! ![]() |
|
http://www.nu.nl/news/643929/23/Isra%EBlische_premier_Sharon_opgenomen_na_beroerte.html Ik hoop dat hij er goed van af komt. Sharon heerscht! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
77, best knap om zo'n land te runnen, en dan nog vrij goed ook ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
'Onbehandelbare tbs'ers lopen vrij rond' Uitgegeven: 19 december 2005 07:29 AMSTERDAM - Twee tbs-patiënten die eerder zijn bestempeld als onbehandelbaar en gevaarlijk lopen vrij rond. Zij kunnen nu onder voorwaarden met verlof. Drie andere tbs'ers, van wie de behandelaars en minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) niet hadden verwacht dat ze nog te genezen zouden zijn, worden nu voorbereid op een terugkeer in de maatschappij. Dit schrijft Algemeen Dagblad maandag. De vijf verbleven op een longstay-afdeling in de Nijmeegse Pompe-kliniek. Daar zitten veelal patiënten die door hun behandelaars zijn 'opgegeven'. Het ministerie van Justitie heeft tegenover de krant bevestigd dat de vijf tbs'ers deze afdeling inmiddels hebben verlaten. Verder wil het ministerie niets over hen kwijt. Gevaarlijk De krant schrijft dat het stempel 'gevaarlijk' dat een tbs'er krijgt opgelegd van zijn of haar behandelaars en van Donner, achteraf kan meevallen. Plaatsing op een longstay- afdeling zou niet betekenen dat een patiënt niet meer kan vrijkomen. Twee tbs-patiënten die eerder op de longstay-afdeling in Nijmegen zaten, kunnen de kliniek nu onder voorwaarden tijdelijk verlaten. Van drie anderen hebben de rechters bepaald dat zij kunnen terugkeren in de maatschappij. Advocaat Willem Anker zegt in de krant dat Donner patiënten te snel 'opgeeft'. Hij vindt dat de beslissing over plaatsing niet bij de minister moet liggen, maar bij de rechter. ----- tja ... ![]() |
|
Ik woon hier naast een ex-TBS'er. Toffe gast, niks mis mee. Hij gedraagt zich naar eigen zeggen nu totaal niet anders dan toen hij nog een TBS'er was. Wat een afkorting allemaal teweeg kan brengen. Veel mensen denken trouwens dat ik er ook een ben. ![]() ![]() |
|
Ik zou zeggen: wees er maar trots op ... ![]() |
|
Niet bepaald natuurlijk. Dacht dat dat vanzelfsprekend was. ![]() |
|
En wat heeft hij gedaan dan? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Mijn buurman zit vast, vroagah ook tbs. nou en? Misschien zat ik l;aatst in de bus wel naast een timmerman. Ja, je moet oppassen tegenwoordig. Suck my piss ![]() |
|
Dit komt onverwacht .... ![]() Vrouw verzint beroving en wurging hondje SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie dinsdag bekend. ![]() |
|
Zie je wel! Gehandicapten zijn niet te vertrouwen! Al die tehuizen en voorzieningen, allemaal nep, we worden gewoon door ze gefopt. Als we die rolstoelen wegtrekken en ze een schop geven zul je zien dat ze best kunnen lopen verdomme! [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 20-12-2005 20:23] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
met update: Vrouw verzint beroving en wurging hondje Uitgegeven: 20 december 2005 19:51 Laatst gewijzigd: 20 december 2005 20:29 SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend. Het OM liet dinsdag weten dat al "vrij snel" na de aangifte half november twijfels ontstonden over de juistheid ervan. De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden, aldus het OM nu. Volgens het verhaal van de vrouw was ze in Spijkenisse aangesproken door twee jongeren die geld van haar eisten en haar mishandelden toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben gehangen. Wilders Tweede Kamerlid Wilders loofde daarop 10.000 euro uit voor de gouden tip naar de daders en riep Balkenende op het bedrag te vertienvoudigen. Wilders noemt de valse aangifte nu "diep, diep triest". Maar hij heeft geen spijt van zijn reactie. "Niemand kon dit bevroeden. Het doel was om de daders snel te pakken." Ook de lokale afdeling van de Dierenbescherming in Voorne-Putten/Goeree Overflakkee loofde indertijd 500 euro voor de gouden tip. Het OM heeft nog niet besloten over eventuele vervolging van de vrouw wegens het doen van een valse aangifte. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
![]() Als mijn vrouw ooit zo gaat doen wilt iemand haar dan even in een dwangbuis stoppen en in de Noordzee gooien? ![]() -pets- auw.. heavy metal is the law ![]() |
|
vast een moslimwijf mvg wk10 ![]() |
|
Je hondje zelf wurgen, dat is raar. Maar jezelf beroven? ![]() |
|
quote:Dat gebeurt hier dagelijks, junks enzo, enorm stoned. "Pak aan schurk! Auw! M'n oog!" Maargoed, dit ging om een oudere vrouw, dat is inderdaad bizar. heavy metal is the law ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |