|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Gezien de datum verwacht ik King Diamond ook wel op 1 of meer zomerfestivals |
|
Waar blijft die datum in Belgiƫ? Nog steeds niks te vinden! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hahah... jullie krijgen helemaal geen King. |
|
hehe, das om de hoek uiteraard aanwezig |
|
|
|
Duurt nog even, maar wel gaaf!!! Maar even onthouden! |
|
Eerste support act is bevestigd: Griffin (Noorwegen). VVK is reeds begonnen bij ticketmaster en lokale vvk adressen. KING DIAMOND GRIFFIN + support Zat 10 juni 2006, Lantaarn Hellendoorn www.lantaarn.nl |
|
tickets vur den 013 heb ik iig. Nog es effe kijken of ik een ride naar den Lantaarn ken scoren. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Bevestigd als support van King Diamond: MERCENARY! Zat 10 juni, Lantaarn Hellendoorn VVK loopt. www.lantaarn.nl |
|
quote: aa, Mercenary is wel een leuke band |
|
YEAH, hier ben ik zeker bij (of de dag erna in tilburg)! King Diamond! .. |
|
After All is toegevoegd aan de King Diamond package. Complete line up wordt dus: KING DIAMOND MERCENARY AFTER ALL zat 10 juni, Lantaarn Hellendoorn. VVK loopt. www.lantaarn.nl 04 FEB Gunz 'n Roses (tribute) 25 MRT AC/DSHE (all female tribute!) 08 APR AFTER FOREVER + support 22 APR SAXON 10 JUN KING DIAMOND + MERCENARY + AFTER ALL |
|
binnenkort even kaartjes halen voor king |
|
Hej Frnkie ook heen? mooi dicht bij |
|
quote: |
|
plekje in auto over voor een Kurk? *Must See Mercenary!!!! * (Ohe ja, en King Diamond natuurlijk ook ) [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 19-01-2006 16:44] |
|
Jaaaa Kurkie mee |
|
alst goed is heb ik dan mn examen gehaald, dus dat kunnen we mooi wieperend vieren. (natuurlijk niet vergeten) |
|
en anders het verdriet gewoon wegwieperen en -en hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-01-2006 16:50] |
|
Voor!!!! |
|
kep trouwens geen auto.. ff kijken wat Andre wil dan (grote kans op trein ivm natuurlijk) |
|
jups, logica |
|
Het is definitief, ik neem mijn grote verlofperiode weer in juni...dit moet ik gewoon zien! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Moeten er weer kaarten gescoord worden? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |