|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
King Diamond rules!! Lijkt me echt te gek om live te zien, die live cd klinkt iig te gek!! |
|
quote: Hé, bedankt voor 't aanbod Hmm, 11 juni in de 013: ik kijk even om wat volk mee te krijgen (als ze niet willen ga ik lekker solo), en dan aan kaarten zien te komen, anders geef ik wel een brul I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dus: |
|
aanwezig in Hellendoorn [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 02-06-2006 13:22] |
|
Goed zo! Ik zelf ga in Essen al kijken dinsdag a.s.! |
|
Haha present @ Lantaarn! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ook aanwezig in de Lantaarn! ..."Hate can only create more hate"... |
|
me too www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Lijstje? - Rajackar - She_devil - Valorian - Cadaveria - Acid - Immortella - Verlepte theedoek - Spectre |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Yep. dat wordt gaaf! |
|
Er zijn nog kaarten beschikbaar voor a.s. zaterdag KING DIAMOND, De Lantaarn. Indien er nog kaarten beschikbaar zijn op de dag zelf dan kan er telefonisch worden gereserveerd. (0548 654375) Deuren: 21.00 uur aanvang: 21.30 uur 19 euro VVK www.lantaarn.nl |
|
Nog een paar daagjes! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ZIN IN!!!!!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als hij nou eens een keer wat materiaal van Voodoo ten gehore brengt, dat was er de vorige keer niet bij helaas. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! |
|
quote: Voodoo is volgens mij nogal ondergewaardeerd. Ik vind het persoonlijk één van zijn betere platen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Agree. 013 is zeker al lang en breed uitverkocht niet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Mooi op de fietste naar de Lantaarn!! |
|
Goed dat ik dit lees en zo nog even besef dat die show in Tilburg op zondag doorgaat I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Dat vind ik ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als ik het goed heb, dan is King nog niet uitverkocht. Dus wie er nog geen kaarten heeft, moet het maar gauw halen, want gisteren heerschte King in Essen. Echt de moeite waard. |
|
Heb je toevallig een setlist? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet echt een setlist. Hebben een paar nummers van Mecyful Fate gespeeld: Satan's Fall en Black Funeral. Een hoop nummers uit Abigail: Sleepless Nights, Helloween en wat van Pupet Master. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |