|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmz,die band kennik niet, door welke groepen worden ze beinvloed? MassMörd |
|
quote: Doe maar een schietgebedje Tis dus Intestterror Geen idee door welke bands we beïnvloedt zijn.. van alles wat denk ik. 11.45: restate my assumptions |
|
Het staat er toch echt goed hoor |
|
hehe we zijn door heel veel bands beinvloed...we nemen waarchijnlijk zeer binnenkort een demo op dus dan horen jullie het wel ,styhn post hier wel wat No meat is sweater |
|
Intestterror, hmmkay.. Redelijke naam. Klinkt bruut, dus dat is goed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
tis ook bruut (zegt 1 van de groupies, huhuhu ) nee, is echt wel heel gaaf van wat ik gister hoorde zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: trust me ,de muziek is ook bruut -blastbeat -grunt -ja ,en de rest wat er in deathmetal zit No meat is sweater |
|
heh ik heb net ons nieuwe logo gezien ,echt vet mooi No meat is sweater |
|
post ff :D thank joe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nou, ik doen dan maar ???? gvd, hij wil het maar niet doen zeg http://www.geocities.com/sickgurlie/intesttterror HIJ DOET HET !!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 29-12-2001 20:36] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik ben vooral beinvloed door bands als: Morbid angel Slayer Angel corpse Krisiun Syl Molestor Dying fetus Mayhem Dimmu borgir Nile Vader Vomitory Trieste gast |
|
niet om het een of ander...maar waarom staat er een omgekeerd kruis in? |
|
quote: moet je aan jurjen (bassist) vragen... kzie er zelf niet echt een omgekeerd kruis in iig... [offtopic]Nog bedankt voor de CD's 11.45: restate my assumptions |
|
wel, tussen intest en terror staat een omgekeerd kruis lijkt me... |
|
ja leek mij eigenlijk ook.... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
och je zou er ook een vrij vette gitaar in kunnen zien ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote: het is niet bedoelt als omgekeerd kruis(volgens mij) maar ik stoor me er niet aan....en als het hypocriet is op de een of andere manier so be it ,zal me echt aan me reet roesten No meat is sweater |
|
wel, het is wel je bandlogo... |
|
quote: dat weet ik No meat is sweater |
|
Cool logo, orrigineel! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: zo jah, boeit het wat?? mag dat wel van jou, een omgekeerd kruis?? Trieste gast |
|
Ik vroeg het omdat ik me afvraag waarom in elk 'metallogo' een omgekeerd kruis en omgekeerd pentagram staan. Ik dacht dat jullie me dat misschien uit konden leggen....maar blijkbaar weten jullie ook niet waarom zoiets in jullie logo voorkomt. Verder vind ik het wel makkelijk. Zogauw er een omgekeerd kruis in een logo voorkomt weet ik meteen dat ik de muziek niet hoef te luisteren. |
|
das nog eens dom...wat nou als een tranceband een omgekeerd kruis in logo heeft, loop jij die even mooi mis !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Nou tis dus geen omgekeerd kruis.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Maar de muziek komt bij hem wel op de eerste plek |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |