|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hem = hen 11.45: restate my assumptions |
|
Nee hoor. Hij meet de kwaliteit van de muziek af aan of er een omgedraaid kruisje staat. Belachelijk. |
|
ik voel de bui alweer hangen -->http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1209 [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 31-12-2001 22:39] No meat is sweater |
|
quote: Ik kan het wel begrijpen, maar ik zou er zelf niet aan beginnen om op die manier bands te selecteren. Darkthrone bv. heeft een omgekeerd pentagram in het logo zitten; is dat een reden om het niet te luisteren? Als een band in een interview vertelt dat ze een omgekeerd kruis hebben omdat ze het wel 'cool' vinden of zo, dan zegt dat al heel wat over de intentie waarmee ze hun muziek maken. En inderdaad, dan zou je de beslissing kunnen nemen om er niet naar te luisteren. Maar om het zomaar op 'face value' te doen is echt te snel hoor. Als daarentegen een band een normaal kruis in het bandlogo heeft... ja, dan |
|
Natuurlijk hoeft dat niet voor elke band te gelden. Maar ik denk dat het bij zo'n 80% van de gevallen wel opgaat. |
|
quote: hehehe je hebt wel gelijk idd.. om nog maar een voorbeeld te noemen: Morbid Angel (heeft een omgekeerd kruis én een omgekeerd pentagram in zijn logo) 11.45: restate my assumptions |
|
Och ja...omgekeerde kruizen, pentagrammen...het was een mooi teken. Jammer dat de meeste bands tegenwoordig zelf niet meer weten waarom ze die dingen eigenlijk in hun logo stoppen... Jenje, Sterf kneus SCUM FUCK |
|
quote: Make me ... |
|
quote: Boeie... Als het maar beukt... 11.45: restate my assumptions |
|
En er wordt hier verdomme geen ruzie gemaakt he 11.45: restate my assumptions |
|
quote: zou je nou onze muziek niet luisteren? No meat is sweater |
|
wel, ik weet dat jullie death metal spelen. Dus zal ik het weinig boeiend vinden, maar ik wil het best eens horen. |
|
quote: verneuk dit topic a.u.b eens niet voor de verandering.. Trieste gast |
|
quote: willen wij wel dat mensen zoals jij naar onze muziek luisteren? ik weet niet of jij wel kan bevatten waar onze muziek voor staat... Trieste gast |
|
quote: zou mij dan ff kunnen uitleggen waar die tekens dan WEL voor zijn, en waarom ze er in het begin ingestopt werden? |
|
quote: goed, dan luister ik wel naar de muziek van pieter en styhn. |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ik maakte een grapje. Trieste gast |
|
de akoustiek in de studio is iig nu een stuk beter No meat is sweater |
|
quote: hehehe, hell yeah! //offtopic// ik heb nu ook 2 grolsch beugel lampen in de studio offtopic/// Trieste gast |
|
quote: Nu alleen nog een bubbelbad 11.45: restate my assumptions |
|
quote: en een sauna Trieste gast |
|
en een fitnessruimte No meat is sweater |
|
ON TOPIC ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |