IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Intestterror Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 31-12-2001 20:29 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 31 december 2001 20:17 schreef Jenje het volgende:
Maar de muziek komt bij hem wel op de eerste plek

hem = hen

11.45: restate my assumptions

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2001 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor.
Hij meet de kwaliteit van de muziek af aan of er een omgedraaid kruisje staat. Belachelijk.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 31-12-2001 22:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik voel de bui alweer hangen -->http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1209

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 31-12-2001 22:39]

No meat is sweater

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 01-01-2002 15:01 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2001 21:01 schreef Jenje het volgende:
Nee hoor.
Hij meet de kwaliteit van de muziek af aan of er een omgedraaid kruisje staat. Belachelijk.

ik ga niet meer in op jouw woorden jenje, je maakt me ziek.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-01-2002 17:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2001 18:33 schreef schaambaard het volgende:
Verder vind ik het wel makkelijk. Zogauw er een omgekeerd kruis in een logo voorkomt weet ik meteen dat ik de muziek niet hoef te luisteren.

Ik kan het wel begrijpen, maar ik zou er zelf niet aan beginnen om op die manier bands te selecteren. Darkthrone bv. heeft een omgekeerd pentagram in het logo zitten; is dat een reden om het niet te luisteren?

Als een band in een interview vertelt dat ze een omgekeerd kruis hebben omdat ze het wel 'cool' vinden of zo, dan zegt dat al heel wat over de intentie waarmee ze hun muziek maken. En inderdaad, dan zou je de beslissing kunnen nemen om er niet naar te luisteren. Maar om het zomaar op 'face value' te doen is echt te snel hoor.

Als daarentegen een band een normaal kruis in het bandlogo heeft... ja, dan

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 01-01-2002 23:20 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

Natuurlijk hoeft dat niet voor elke band te gelden. Maar ik denk dat het bij zo'n 80% van de gevallen wel opgaat.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 01-01-2002 23:33 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 1 januari 2002 17:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik kan het wel begrijpen, maar ik zou er zelf niet aan beginnen om op die manier bands te selecteren. Darkthrone bv. heeft een omgekeerd pentagram in het logo zitten; is dat een reden om het niet te luisteren?

Als een band in een interview vertelt dat ze een omgekeerd kruis hebben omdat ze het wel 'cool' vinden of zo, dan zegt dat al heel wat over de intentie waarmee ze hun muziek maken. En inderdaad, dan zou je de beslissing kunnen nemen om er niet naar te luisteren. Maar om het zomaar op 'face value' te doen is echt te snel hoor.

Als daarentegen een band een normaal kruis in het bandlogo heeft... ja, dan

hehehe

je hebt wel gelijk idd.. om nog maar een voorbeeld te noemen: Morbid Angel (heeft een omgekeerd kruis én een omgekeerd pentagram in zijn logo)

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 01-01-2002 23:38 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Och ja...omgekeerde kruizen, pentagrammen...het was een mooi teken. Jammer dat de meeste bands tegenwoordig zelf niet meer weten waarom ze die dingen eigenlijk in hun logo stoppen...

Jenje, Sterf kneus

SCUM FUCK

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-01-2002 23:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 23:38 schreef Duxmortem het volgende:
Jenje, Sterf kneus

Make me ...

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-01-2002 0:49 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Och ja...omgekeerde kruizen, pentagrammen...het was een mooi teken. Jammer dat de meeste bands tegenwoordig zelf niet meer weten waarom ze die dingen eigenlijk in hun logo stoppen...

Boeie... Als het maar beukt...

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-01-2002 0:50 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

En er wordt hier verdomme geen ruzie gemaakt he

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-01-2002 12:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 23:20 schreef schaambaard het volgende:
Natuurlijk hoeft dat niet voor elke band te gelden. Maar ik denk dat het bij zo'n 80% van de gevallen wel opgaat.

zou je nou onze muziek niet luisteren?

No meat is sweater

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 02-01-2002 15:20 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

wel, ik weet dat jullie death metal spelen. Dus zal ik het weinig boeiend vinden, maar ik wil het best eens horen.

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 02-01-2002 21:08 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:

Jenje, Sterf kneus

verneuk dit topic a.u.b eens niet voor de verandering..

Trieste gast

Beastial Blasphemer
Posted 02-01-2002 21:10 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2002 15:20 schreef schaambaard het volgende:
wel, ik weet dat jullie death metal spelen. Dus zal ik het weinig boeiend vinden, maar ik wil het best eens horen.

willen wij wel dat mensen zoals jij naar onze muziek luisteren? ik weet niet of jij wel kan bevatten waar onze muziek voor staat...

Trieste gast

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-01-2002 1:28 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:

zou mij dan ff kunnen uitleggen waar die tekens dan WEL voor zijn, en waarom ze er in het begin ingestopt werden?

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 03-01-2002 15:11 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2002 21:10 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
willen wij wel dat mensen zoals jij naar onze muziek luisteren? ik weet niet of jij wel kan bevatten waar onze muziek voor staat...

goed, dan luister ik wel naar de muziek van pieter en styhn.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 03-01-2002 15:59 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 3 januari 2002 15:11 schreef schaambaard het volgende:

Beastial Blasphemer
Posted 05-01-2002 17:47 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2002 15:11 schreef schaambaard het volgende:

ik maakte een grapje.

Trieste gast

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-01-2002 18:51 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

de akoustiek in de studio is iig nu een stuk beter

No meat is sweater

Beastial Blasphemer
Posted 06-01-2002 14:53 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 18:51 schreef Infaustus het volgende:
de akoustiek in de studio is iig nu een stuk beter

hehehe, hell yeah!

//offtopic// ik heb nu ook 2 grolsch beugel lampen in de studio offtopic///

Trieste gast

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-01-2002 15:01 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 6 januari 2002 14:53 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
hehehe, hell yeah!

//offtopic// ik heb nu ook 2 grolsch beugel lampen in de studio offtopic///

Nu alleen nog een bubbelbad

Beastial Blasphemer
Posted 06-01-2002 15:06 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 15:01 schreef Styhn het volgende:
Nu alleen nog een bubbelbad

en een sauna

Trieste gast

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-01-2002 17:38 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

en een fitnessruimte

No meat is sweater

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2002 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ON TOPIC !

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com