![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
en je hebt dikke tieten ![]() Je moeder. ![]() |
|
En daar zou jij wel ff tussen willen knuffelen. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
hm die heb ik een dezer dagen ook voorbij horen komen. Maar da valt nou ook weer wel mee. En nee, geen foto ![]() ![]() |
|
shit ![]() Je moeder. ![]() |
|
echt niet....aahhhhhhhhhhhhhhhhhh! ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Klopt maar dat vind ik geen compliment ![]() ![]() |
|
neem maar van mij aan dat het er wel één is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-12-2005 0:23] Je moeder. ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 07-12-2005 0:46] ![]() |
|
Knuffel voor Paul! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ach laat ik ook es aardig doen. ![]() ![]() |
|
"Jij bent echt uberlief!" Dat maakt mn dagje wel weer goed ![]() ![]() ![]() |
|
Knuffel voor Stiggy! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Yay! Knuffel voor de walvissen in Ijsland. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-10-2006 13:51] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Pff ik zal je nog eens een complimentsknuffel geven! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Nou ja, het zag er meer uit alsof je mij een Ijslandse walvis noemde. ![]() *Was natuurlijk niet zo, maar zo leek het wel. *snif* *snif* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 23-10-2006 13:57] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
[edit]Nee, toch maar geen knuffel voor de walvispenis in formaldehyde. ![]() @Nix: Komop zeg! Je bent op zijn hoogst een walrus. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-10-2006 14:10] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Net een Ijslander, nu een Rus, ben ik me even multi cultureel! ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ohja, je mag ook best wel een Knäckebröd zijn hoor. Wat jij wil! Het is jouw complimentje! ![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik vind jou ook lief hoor. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Kusje erop! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-10-2006 14:25] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Dit begint wel een beetje een funky topic te worden. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 23-10-2006 14:26] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |