![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bedankt voor het compliment? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Knuffel voor Nix omdat ze zag dat het de gitarist van Cliteater was. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ook een knuffel voor Karnivoor omdat hij een eetstoornis heeft. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Knuffel voor Burzum omdat hij mijn leven helpt verruigen met een WC-eend. (Oei wat klinkt dat fout! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Knuffel voor Bitchslap omdat ze luduvudu heeft. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-11-2006 16:41] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
thanx ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
Een complimentje is hier zeker op zijn plaats. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Niet zozeer om de eetstoornis, maar om het in leven blijven mét die eetstoornis. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Knuffelssssssssssssss. ![]() Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. ![]() |
|
quote: ![]() *vreet nog maar een berg boterhammen* Je moeder. ![]() |
|
quote: Hehe en ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wat een gezellig topic ![]() ![]() |
|
Knuffel voor Rajacker omdat hij nog good-old-gezelligheid herkend. ![]() Knuffel voor Kitkat omdat ze weer op gewicht is en haar haar weer aangegroeid is.(is een kat) ![]() Knuffel voor mezelf omdat ik mezelf chocola ga geven. ![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Knuffel voor stigma omdat ze zoveel warmte verspreidt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 14-11-2006 11:34] ![]() |
|
![]() Maar ik ben in de war, is dit nou een topic om knuffels uit te delen aan willekeurige [of minder willekeurige] mensen, of om te vertellen wat voor complimenten je gekregen hebt of??? ![]() Nouja ik doe gewoon mee met de hippie-heid: knuffels @ lieve ZM-ers! ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Knuffel voor Pemmie ![]() ![]() |
|
quote: Jeej!! Now I feel special! *pinkt traantje weg* Knuffel terug voor grote teddy-beer Michiel ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: Knuffels uitdelen. Want een 'ik heb dit complimentje ontvangen topic' bestaat al. Knuffel voor jou! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Die zijn zeldzaam.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Nogal ja. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |