|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoor hier ook veel over bandbreedte... Even uit nieuwsgierigheid, over hoeveel gig/maand hebben we het dan eigenlijk? Zenial |
|
quote: Als het een interview per email zou betreffen was dat wel verklaarbaar, maar face to face zou zoiets niet moeten kunnen inderdaad. Maar nogmaals, het lijkt me sterk dat zoiets bij erg veel cd's gebeurt dat er een ongefundeerde mening op wordt nagehouden en een cd alleen maar afgezeken of de hemel ingeprezen wordt. Maargoed, misschien moet ik dan alle reviews een keer gaan lezen quote: Dat kan natuurlijk, dankje jij uiteraard ook succes met je zine |
|
Ben ik anderhalve dag weg staat meteen dit topic helemaal vol. Ik schrijf zelf ook voor Vampire magazine en ben tevreden met het geheel (op de problemen dat de site regelmatig wegvalt na dan). Ik snap het commentaar op banners maar da's nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. Verder lees ik ook regelmatig Lords of Metal, Zware Metalen en Shadows of Disgust die ik allen kan waarderen. Uiteraard zijn bij elk E-zine of enig ander 'zine altijd goede en minder goede recensisten (dit uit persoonlijke smaak in acht genomen). Dat zal ook altijd zo blijven...mensen hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde smaak (maar goed ook). Vind het eigenlijk wel vreemd dat dit topic is begonnen zonder redenen te geven met waarom Vampire slecht is. Maar goed, we leven in Nederland en het staat algemeen bekend dat mensen hier mekaar het licht in de ogen niet gunnen. Beetje jammer want als men mekaar steunt staat men toch echt veel sterker. Anyway, ik ga in ieder geval met hetzelfde goede gevoel verder bij Vampire, voel me er thuis, kan er m'n ei kwijt, ben tevreden (en trots) met het meeste van mijn eigen werk en hoop daar me te kunnen blijven ontwikkelen zoals ik dat nu ook doe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Emailen kan altijd, ouwehoeren we er dan wel over. Kan er zo voor zorgen dat je voor wat uur onder de pannen bent quote: Achterlijke drol, zitten alleen al in dit topic zo'n 5 medewerkers te posten...geen wonder dat ons forum dood is! Morgen ga ik reageren op een aantal posts, maar vind het wel een interessant onderwerp om over te ouwehoeren. Wel is duidelijk dat bezoekers en ezine eigenaren/medewerkers qua visie verschillen c.q. lijnrecht tegenover elkaar staan. Ook vooral door gebrek van kennis van zaken...is geen ramp, daar is dit topic voor. Persoonlijk ondervind ik ook vrij weinig "concurrentie" gevoel als er wordt geouwehoerd tussen verschillende ezine medewerkers. Uiteraard is er de nodige sarcasme aanwezig of wordt er onderling de nodige sneren uitgedeeld...maar zoals Theo Maassen het zou omschrijven..."maar wel gemoedelijk". En Judge M. zie ik bij NAC wel weer, 1 verkeerd woord kan ik daar wel uitvechten http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Zal ik morgen even doen, ben op het moment nogal moe . Wel fijn trouwens, jullie hoeven voor mij geen promo's te regelen, want m'n vrouw krijgt van veel labels nog regelmatig post edit: nu nog leren quoten en ik heb alles onder de knie [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 05-12-2005 23:12] heavy metal is the law |
|
quote: Zie ik het mailtje wel verschijnen! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Uiteraard, gewoon naar het adres in je profiel, dat ding van [spam]VAMPIRE MAGAZINE[/spam]? heavy metal is the law |
|
quote: Yup http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Hahaha! Nou, bij dezen dan maar, dames en heren, komt dat zien! Hét Metal-forum! www.vampire-magazine.com/forum |
|
Achterlijke drol! |
|
Ik zet het hier nog maar es neer, http://www.fyu.be, Face Your Underground zine dus, is ook écht dringend op zoek naar gemotiveerde mensjes... Wat moet je doen: reviews, interviews, reports... mee discussiëren op ons redactieforum... in het engels kunnen en willen schrijven... Indien iemand zich geroepen voelt om mee te helpen er iets van te maken, stuur ons es een mailtje door de contactform op de site |
|
Kimmie! Hoe is het met jou? quote:Ik zal nog eens koffie voor je halen als je ballen eraf vriezen.. O ja: quote:Ik denk dat het bij LoM ergens tussen de 15 en 20 gig zit maar daar kan ik binnenkort een betere uitspraak over doen als de hele boel een maand lang in zijn geheel op de nieuwe stek draait. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-12-2005 0:21] |
|
quote: Dat gaat z'n gangetje Ik hoop dat met jou ook alles goed is, en misschien tref ik je ooit nog wel weer es ergens |
|
quote:Ik probeer me uitstekend te vermaken in mijn nieuwe woonplaats Eindhoven. Hopelijk treffen we elkaar binnenkort weer eens Had je mijn MSN nog? *) *) voordat ik dadelijk ModZillah op mijn dak krijg.. |
|
(Ah Eindhoven, nice! Maar nee, ik MSN nog maar héél zelden, druk druk tegenwoordig, en dat geklets nam zo veel te veel tijd in beslag op de duur... soms wel jammer eigenlijk. Sorry modjes! ) |
|
Mail anders maar |
|
quote:Geloof dat ZM op iets van 90 zit .. maar Paul weet de precieze cijfers |
|
quote: Nou, dat mag jij dan wel vinden, ik ben eerder van mening dat de reviews op ZM van zeer treurig niveau zijn. Persoonlijke smaak verschilt, maar het taalgebruik hier is niet om aan te zien en als je matigheid wil zit je hier duidelijk goed. Persoonlijk schrijf ik liever extreme dingen op dan dat alles wel zo'n beetje wat is. En ja, ik schrijf voor MF dus ik ben ook subjectief. Wat het forum aangaat ben ik het in grote lijnen met jullie eens (dwz, de inhoud is bij vlagen ver te zoeken), maar om nou te zeggen dat de ZM-reviews zo goed zijn? Nee. Rotting away is better than being gay |
|
quote: Ik wil iedereen graag even onder de aandacht brengen dat bovenstaande monsieur WhiteRider graag MF basht omdat hij er zelf ooit gebanned is wegens weinig toevoegen (is het niet zo, Robogoth?). Serieus, als er iemand niet moet lullen over fundering van zijn mening is het wel ons 15 -(is het nu 16, Rob?) jarige dekhengst (doe de groeten aan Enshrined..) die het nodig vond om elk topic vol te blaten met zijn überarische standpunten. Daarbij meen ik mij te herinneren dat hij ooit nog eens solliciteerde voor reviewer en het zelfs niet won van een allochtoon. Bij deze dus. Rotting away is better than being gay |
|
quote:Met dat taalgebruik ben ik het zeker eens, maargoed, dat moet je voor lief nemen. Naar mijn mening zijn de reviewers van ZM een stuk objectiever dan degenen van Metalfan. Zo vind ik dit wel een goede review. quote:Wie ben je dan? Het forum gaat nergens over daar, vandaar dat ik mij ook niet daar heb geregistreerd. (zijn er überhaupt wel fora waar het WEL ergens over gaat?) @Ricardo: Je hebt mail heavy metal is the law |
|
Over objectiviteit kun je lange discussies houden, het gros van de MF reviewers is van mening dat pure objectiviteit een schrijnend gebrek aan eigen inzicht tentoon spreidt. Het gaat er ons (mij in ieder geval, en ik weet ook een aantal anderen die er zo over denken) om dat we verwoorden welk gevoel een bepaalde cd bij ons oproept, informatie over de bandleden en andere blabla kun je ook wel op de bandsite lezen. Daar zijn reviews niet voor bedoeld. Trouwens, je linkje klopte niet zo best Rotting away is better than being gay |
|
quote:Snap ik, erg goed zelfs, want zo hoort het ook. Met objectiviteit heb ik het over het tegenovergestelde van fanboy-gedrag. Wat erg storend is in een review, naar mijn mening! (Stel je voor, een Metallica fan die een zeer lovende review schrijft voor St. Anger of een andere willekeurige titel). Logisch dat het eigen inzicht gebruikt wordt, dat is ook de bedoeling van een review, anders weet je nog steeds niet als lezer zijnde wat en hoe een CD klinkt! quote:Godver, ik bedoelde de Motörhead - Inferno review, die was best goed! heavy metal is the law |
|
quote: R0Bg04o7H PWN3D KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah kijk, dat verklaart een hoop. Als je dergelijke reviews goed vindt zit je bij de meeste huidige MF-reviewers (ook mij waarschijnlijk, en hoewel het door m'n naam hier mag lijken ben ik níet Lana) inderdaad niet goed. Wat dat aangaat is het denk ik meer een verschil in visie op wat een review behoort te zijn dan een verschil in kwaliteit. Jij wil graag een informatief verhaal over een nieuwe cd en wat je er van kan verwachten, waarna je vervolgens middels een luisterbeurt je eigen oordeel bepaald, ik probeer juist mijn eigen gevoel uit te drukken (het liefst in extreme termen, het met tenslotte wel een beetje leuk blijven) aangaande een cd. Rotting away is better than being gay |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |